[Official] WDYWT 2013

June 09, 2013 @ 23:31:26
Originally posted by Inactive User
givenchy tee smokeyface
June 09, 2013 @ 23:39:16
here's another fit for yall thirsty nikkas
dont ask the ferragamo don how
Harroween,

.wa do dem.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 09, 2013 @ 23:51:09
went to the girl i'm talking too graduation yesterday(1 of the most funnest graduation i've ever attended + there was even a fight smh)

Glasses indoors? Are you blind nigga?

EDIT -- Sorry if you're blind, breh.
June 10, 2013 @ 00:26:25

Inactive User

here's another fit for yall thirsty nikkas
dont ask the ferragamo don how
Hey what school do you janitor?
June 10, 2013 @ 00:26:31



http://hypebeast.com/forums/apparel/124648
dude rockin some internet workman fashunz and comes through thinking he's the terminator...

bitch.

June 10, 2013 @ 00:28:22
here's another fit for yall thirsty nikkas
dont ask the ferragamo don how
Hey what school do you janitor?
what you know bout cookin that blue ugly nikka? 
June 10, 2013 @ 00:39:52
here's another fit for yall thirsty nikkas
dont ask the ferragamo don how
Hey what school do you janitor?
what you know bout cookin that blue ugly nikka? 
Info on minecraft texture pack & info on ghostbusters halloween costume
framed art looking too tilted b

"..wearing the usual, because why would i bother wearing something else?" - bill

June 10, 2013 @ 00:55:27

inspired by modz
Only dope fit from page 117 till end

Instagram: @esoJlaziR

June 10, 2013 @ 01:02:54
^still looking for info on those pants if anyone knows

where the azn girls at

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 10, 2013 @ 02:25:19

Inactive User

here's another fit for yall thirsty nikkas
dont ask the ferragamo don how
Hey what school do you janitor?
what you know bout cookin that blue ugly nikka? 


Tobi face mask on point
June 10, 2013 @ 04:46:34
went to the girl i'm talking too graduation yesterday(1 of the most funnest graduation i've ever attended + there was even a fight smh)

Glasses indoors? Are you blind nigga?

EDIT -- Sorry if you're blind, breh.
lmfao naww i'm not it was just for this picture, my eyes be looking low as fuck sometimes i prefer taking a picture with shades on then without the shades. Nigga i'm not Ray Charles.
@realjohn fuck you nigga i just started getting darker cause of this hot ass intense weather down here in va.

IG:From0twohero

June 10, 2013 @ 04:51:22
here's another fit for yall thirsty nikkas
dont ask the ferragamo don how

i see you preparing to fly that Jet though, young blood

IG:From0twohero

June 10, 2013 @ 04:53:55
here's another fit for yall thirsty nikkas
dont ask the ferragamo don how

i see you preparing to fly that Jet though, young blood

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 10, 2013 @ 05:11:00
Someone actually photoshopped a dildo in that? Sheesh

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

June 10, 2013 @ 06:00:19
LOOOOOOOOL
June 10, 2013 @ 06:05:00
Hmmm, pretty good... but needs more supreme.

WTB Entire DJ Clark Kent Wall of Allegiance | Redwall For Mod

June 10, 2013 @ 06:07:59

Shoes on the chinchilla rug fuck it doe
June 10, 2013 @ 06:36:20
June 10, 2013 @ 07:08:47
here's another fit for yall thirsty nikkas
dont ask the ferragamo don how

i see you preparing to fly that Jet though, young blood
June 10, 2013 @ 07:40:54

instagram: @timcchuan

June 10, 2013 @ 07:54:46
Originally posted by Inactive User
^still looking for info on those pants if anyone knows
capris

any womens clothing store
June 10, 2013 @ 11:15:11
went to the girl i'm talking too graduation yesterday(1 of the most funnest graduation i've ever attended + there was even a fight smh)

Glasses indoors? Are you blind nigga?

EDIT -- Sorry if you're blind, breh.
 i just started getting darker cause of this hot ass intense weather down here in va.
yeah... that's it. nice fit tho
June 10, 2013 @ 11:45:45

go so hard they call me gosohard

June 10, 2013 @ 11:56:24

Hey you, don't touch the mic like its aids on it.

June 10, 2013 @ 13:02:12

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

June 10, 2013 @ 14:36:27


Levi's
American Apparel
Nike SB
Hennessy

I swear I was sitting on something here...
I thought this was a GTA San Andreas screenshot


I swear I was sitting on something here...
Haha lookin like you running from someone.
wild night out

End thread./ 
Shit had me in tears. 
June 10, 2013 @ 16:18:26
t
Envy that American Sun
English weather has gone to shit.

.wa do dem.

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x