[Official] WDYWT 2013

June 02, 2013 @ 05:59:46
lol at dat fugazi

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

June 02, 2013 @ 06:50:21
Originally posted by Inactive User
This page fucking sucks
Your frail ass fucking sucks
June 02, 2013 @ 06:52:19
give me 2 seconds, it's a bad brains x supreme hoodie from 08
Edit:
Here, the inside take is washed to shit. 


ay my bad bruh, the no drawstrings thew me off
LOL...fake hoodie is fake. there was only one bad brains hoodies, yall some fools. 
yep. the box logo on the back is off
June 02, 2013 @ 06:53:02
lol @ double boxing with one hoodie
June 02, 2013 @ 09:29:33
lol @ double boxing with one hoodie
quad boxing if you count the side tag and the one on the pocket
June 02, 2013 @ 09:42:04
give me 2 seconds, it's a bad brains x supreme hoodie from 08
Edit:
Here, the inside take is washed to shit. 


ay my bad bruh, the no drawstrings thew me off
LOL...fake hoodie is fake. there was only one bad brains hoodies, yall some fools. 
he obviously bought from wehatelondon
June 02, 2013 @ 15:27:38
Yes people were out bootlegging Supreme in 08 especially bad brains collabs.

Stop doing your research from Google images 

.wa do dem.

June 02, 2013 @ 15:40:41
Damn fam thought he had the exclusive
Nice doing bizznuss with you thou

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

June 02, 2013 @ 15:48:25
Ronnel authorizing me to provide an artist's rendition of a recent fit


(Invalid img)


Official MLB Los Angeles Dodgers Fitted
Rick Owens drape Tee
Alexander Wang x Rolex Datejust 
Dior (No vis)
Bottega Veneta (No vis)
Need info on what brand those sunglasses is 

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

June 02, 2013 @ 15:49:30
SHHHHHHHH you were meant to keep quiet

When is my pyrex x struggle coming by the way.

.wa do dem.

June 02, 2013 @ 16:04:15
Fandango, glasses are Oliver Peoples.

The-Arm, good shit. nice to see people mixin it up on here.
June 02, 2013 @ 17:02:31
Yes people were out bootlegging Supreme in 08 especially bad brains collabs.

Stop doing your research from Google images 
I guess this one is real too right?


You bought that hoodie on Ebay a month ago, and they were making fakes in 2008.
http://www.ebay.co.uk/itm/Supreme-X-Bad-Brains-Large-Hoodie-Odd-Future-Ofwgkta-Huf-/140960731865
June 02, 2013 @ 17:05:25
Ekk had such great posts, hate it had to be him

Are there any free tombstones left on the HB graveyard???
June 02, 2013 @ 17:53:36
i didn't buy it, it was a gift from another avid supreme collector.

I will ask him were he bought it from.

Despite that, even if it is fake, I'm still going to wear it.
Quality and comfort is high end. 

Also I am already in the graveyard for showing my face.

.wa do dem.

June 02, 2013 @ 20:25:55
The ol its a fake so I didn't buy it it was a gift routine

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

June 02, 2013 @ 20:31:29
the ol trying to act like you didn't buy it for me routine 

.wa do dem.

June 02, 2013 @ 20:33:47
I miss Boland.
June 02, 2013 @ 20:44:02





bonus cute shot 


bros i went to prom it was ok maybe a little too much drinking tux is vera wang ok bye 

i love u all

June 02, 2013 @ 20:47:20
Originally posted by Inactive User





bonus cute shot 


bros i went to prom it was ok maybe a little too much drinking tux is vera wang ok bye 
ur still in highschool b?

:0

June 02, 2013 @ 20:48:59

Levi's/RL/Levi's/Clarks
this nigga has to be 40 years or over.

tumblr: bankpaper.tumblr.com Instagram: @bankpaper

June 02, 2013 @ 20:50:46
yea bruh senior 

i love u all

June 03, 2013 @ 00:40:45
Today.....basic shit

MERINO/VISCOSE-SILK/COTTON/WOOL/LEATHER-RUBBER
June 03, 2013 @ 02:14:17
Originally posted by Inactive User





bonus cute shot 


bros i went to prom it was ok maybe a little too much drinking tux is vera wang ok bye 
Dat bitch is

June 03, 2013 @ 02:40:30
Today.....basic shit

MERINO/VISCOSE-SILK/COTTON/WOOL/LEATHER-RUBBER
Gaara from Naruto steez
June 03, 2013 @ 03:40:19
Originally posted by Inactive User





bonus cute shot 


bros i went to prom it was ok maybe a little too much drinking tux is vera wang ok bye 
my nigga, u better have smashed.

www.headhunterla.com

June 03, 2013 @ 12:33:59

Inactive User

Today.....basic shit

MERINO/VISCOSE-SILK/COTTON/WOOL/LEATHER-RUBBER
"basic"
June 03, 2013 @ 12:35:24

Inactive User

Originally posted by Inactive User





bonus cute shot 


bros i went to prom it was ok maybe a little too much drinking tux is vera wang ok bye 
damn dat nigga blood so strong. dat nigga 2.5% black but u can tell wite girls still be his kryptonite. daytona u rly is a brotha after all smokeyface.
June 03, 2013 @ 12:41:21
June 03, 2013 @ 12:59:00
jeans look mad young
June 03, 2013 @ 14:27:45

Nbhd/SAG/Pro Club/ Rolex/Tastemaker/AJspike
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x