June 6, 2013 @ 04:23 AM
from02hero

Post: 1439

Join Date: Oct 2012

^
yeah lol that was when that nigga was a beast then hes nba career went down hill

IG:From0twohero

June 6, 2013 @ 04:26 AM
Jesse Pinkman

Post: 321

Join Date: May 2011

info on flannel?
June 6, 2013 @ 04:34 AM
Backspace

Post: 378

Join Date: Feb 2010





someone explain to me why 2/3 of the people who up-voted this fit think this is good?
June 6, 2013 @ 04:39 AM
Fibrelight

Post: 1618

Join Date: Nov 2011



diamond
n&f
vans

weird stance tho
them shits aint Naked & Famous.
June 6, 2013 @ 04:46 AM
EEK A LURKER

Post: 1217

Join Date: Nov 2012





someone explain to me why 2/3 of the people who up-voted this fit think this is good?

it's what most of hypebeast wear or want to wear now.
if he put on a pair of airforce one's it would be worse.

also because supreme
and lil b
but mainly supreme.



EDIT:
also I don't like it either but I understand the reason why.
Trends are trends and this is hypebeast.

supreme.

.wa do dem.

June 6, 2013 @ 05:26 AM
Realpolitix

Post: 29

Join Date: May 2012


TomFord~Diesel~ArmaniExchange

Throwed like judo.

June 6, 2013 @ 05:32 AM
dforest

Post: 335

Join Date: Nov 2010

looking like Sisqo bruh
June 6, 2013 @ 05:42 AM
Okay.

Post: 2553

Join Date: May 2011

Location: Philly



diamond
n&f
vans

weird stance tho
them shits aint Naked & Famous.




ok

where the azn girls at

June 6, 2013 @ 06:22 AM

Inactive





someone explain to me why 2/3 of the people who up-voted this fit think this is good?
how bout u explain to us how its bad

basedjob u can fuck my bitch
June 6, 2013 @ 06:33 AM
Pu

Post: 168

Join Date: Jun 2014



diamond
n&f
vans

weird stance tho
them shits aint Naked & Famous.




ok
caught feels?

lurking since 2012

June 6, 2013 @ 06:44 AM
Okay.

Post: 2553

Join Date: May 2011

Location: Philly

yeah i love him 

where the azn girls at

June 6, 2013 @ 09:49 AM
FIDEL CASHFLOW

Post: 3274

Join Date: May 2009





Bape
Uniqlo
Fragment cons
Visvim

http://hypebeast.com/forums/apparel/217784 http://hypebeast.com/forums/sneakers/206983

June 6, 2013 @ 09:52 AM
ragamuffin

Post: 371

Join Date: Sep 2012

Location: Oslo

Fit in the rain, Xperia Z lifestyle

visvim
surface to air
vintage ballcap
neuw
bodega x saucony

http://gollygee13.tumblr.com/

June 6, 2013 @ 10:20 AM
majdob

Post: 859

Join Date: Mar 2013





someone explain to me why 2/3 of the people who up-voted this fit think this is good?
how bout u explain to us how its bad

basedjob u can fuck my bitch
One love stay positive, Im just doing my thing and not giving any fucks along the way cool
June 6, 2013 @ 11:44 AM
Fibrelight

Post: 1618

Join Date: Nov 2011



diamond
n&f
vans

weird stance tho
them shits aint Naked & Famous.




ok
oh my bad, didn't know Naked & Famous made washed denim, let me adjust my original statement

* them shits gay.
June 6, 2013 @ 12:47 PM
johnathan

Post: 3028

Join Date: May 2009

Location: lol

these is all some really dope pieces aside from the homo ass shorts. but why the fuck u wearin em all together like u some pinoy bruh? never wear that much logos u look like a lil kid or a homo or a girl or sumthin... 

free max b 2013

June 6, 2013 @ 03:02 PM
Okay.

Post: 2553

Join Date: May 2011

Location: Philly






supreme 
uniqlo
unbranded
vans

where the azn girls at

June 6, 2013 @ 03:05 PM
rabbitman

Post: 1521

Join Date: Mar 2012

Location: north america






supreme 
uniqlo
unbranded
vans
would be cleaner without the camp, just personal preference

be careful what you pretend to be

June 6, 2013 @ 04:25 PM
EEK A LURKER

Post: 1217

Join Date: Nov 2012


out for a meal 

.wa do dem.

June 6, 2013 @ 05:12 PM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

these is all some really dope pieces aside from the homo ass shorts. but why the fuck u wearin em all together like u some pinoy bruh? never wear that much logos u look like a lil kid or a homo or a girl or sumthin...




can you tell me please were you see logos ?
June 6, 2013 @ 05:32 PM
Okay.

Post: 2553

Join Date: May 2011

Location: Philly


out for a meal 
info on jacket please 

where the azn girls at

June 6, 2013 @ 05:34 PM
EEK A LURKER

Post: 1217

Join Date: Nov 2012


out for a meal 
info on jacket please 
I love Ugly
http://www.iloveugly.net/outerwear/chocolate-quilted-jacket.html

.wa do dem.

June 6, 2013 @ 05:43 PM
oneallah

Post: 3859

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet





someone explain to me why 2/3 of the people who up-voted this fit think this is good?

it's what most of hypebeast wear or want to wear now.
if he put on a pair of airforce one's it would be worse.

also because supreme
and lil b
but mainly supreme.



EDIT:
also I don't like it either but I understand the reason why.
Trends are trends and this is hypebeast.

supreme.
nothing is wrong with the fit
people liked it because its simple and actually fits him not like the other bullshit people post here

@from02hero
gilbert arenas is a king
June 6, 2013 @ 05:56 PM
DaPark

Post: 2056

Join Date: Apr 2012

Location: UK



I can't type in English

hb weindis "No wonder drake makes love songs. Seeing all these 10's around toronto. damn. Just gained alot of dislike for my city."

June 6, 2013 @ 06:30 PM
EEK A LURKER

Post: 1217

Join Date: Nov 2012





someone explain to me why 2/3 of the people who up-voted this fit think this is good?

it's what most of hypebeast wear or want to wear now.
if he put on a pair of airforce one's it would be worse.

also because supreme
and lil b
but mainly supreme.



EDIT:
also I don't like it either but I understand the reason why.
Trends are trends and this is hypebeast.

supreme.
nothing is wrong with the fit
people liked it because its simple and actually fits him not like the other bullshit people post here

@from02hero
gilbert arenas is a king
''it's what most of hypebeast wear or want to wear now.''

congratulations on proving my point.
.  

.wa do dem.

June 6, 2013 @ 06:42 PM
DaPark

Post: 2056

Join Date: Apr 2012

Location: UK

^^ Lol I should have expected that welp

hb weindis "No wonder drake makes love songs. Seeing all these 10's around toronto. damn. Just gained alot of dislike for my city."

June 6, 2013 @ 09:19 PM
DaPark

Post: 2056

Join Date: Apr 2012

Location: UK

Thanks for the props fellas cool
And
-Tracy Jackson
-john

hb weindis "No wonder drake makes love songs. Seeing all these 10's around toronto. damn. Just gained alot of dislike for my city."

June 6, 2013 @ 09:33 PM

Inactive


out for a meal 


U TRYNA BE LIKE LONDON AND DAYTONA SQUARED?
June 6, 2013 @ 09:38 PM
EEK A LURKER

Post: 1217

Join Date: Nov 2012


out for a meal 


U TRYNA BE LIKE LONDON AND DAYTONA SQUARED?
U TYRNA BE LIKE FUNNY?

.wa do dem.

June 6, 2013 @ 09:46 PM
SHOGUNATE

Post: 562

Join Date: Jul 2009


old

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top