Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
February 24, 2013 @ 10:24 PM
ubiquitous

Post: 144

Join Date: Sep 2012

Hate him or love him, you've gotta admit he's entertaining. Sincerely does not give a fuck.

February 24, 2013 @ 10:30 PM
unemployed

Post: 1439

Join Date: Feb 2012

Location: CANADA EH!

in other news

February 24, 2013 @ 10:32 PM
ASAC Schrader

Post: 1835

Join Date: Mar 2011


My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

February 24, 2013 @ 10:34 PM
Don Francisco

Post: 789

Join Date: Jun 2012

Location: In the tarp

in other news

^LOL
10charmeleons

Lemme tissue how to hansum.

February 24, 2013 @ 10:35 PM
Don Francisco

Post: 789

Join Date: Jun 2012

Location: In the tarp

edit 
10char

Lemme tissue how to hansum.

February 24, 2013 @ 10:38 PM
Ayoma

suspended

Post: 95

Join Date: Mar 2012

Location: Yams

who wouldn't want that sweet thang?
February 24, 2013 @ 10:39 PM
sado

Post: 3311

Join Date: Jul 2009

Location: Grove Street, SA

LOL @ ending what is this music
February 24, 2013 @ 10:56 PM
alxgmpr

Post: 107

Join Date: Jan 2013

Dead at the slow-mo

lawx bohgo

February 24, 2013 @ 10:57 PM
Pantic

Post: 3271

Join Date: Jan 2010

Location: The basement

LOL @ ending what is this music
word all i thought of was what track is this
February 24, 2013 @ 11:12 PM
kbos

Post: 2676

Join Date: May 2008

Location: boston

thats pretty funny
February 24, 2013 @ 11:21 PM
from02hero

Post: 1081

Join Date: Oct 2012

50 cent was thirsty for that kiss
February 24, 2013 @ 11:28 PM
//////

Post: 43

Join Date: Feb 2013

fucking lmfao @ swift
February 24, 2013 @ 11:55 PM
Aubrey.

Post: 185

Join Date: Dec 2012

Location: Toronto

50 straight came thru with NO DAMNS GIVEN.

May your neighbors respect you, trouble neglect you, angels protect you, and heaven accept you.

February 25, 2013 @ 12:06 AM
AlwayS_DreSSeD

Post: 3015

Join Date: Nov 2006

Location: uptown

Lmao this thread is great

www.NickyDsss.com

February 25, 2013 @ 12:27 AM
G8tor

Post: 318

Join Date: Mar 2012

Location: VA

50 be fuckin her on the low and she dont want nobody to kno

off top

February 25, 2013 @ 12:33 AM
No Fuxx Given

Post: 600

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

You know she only did that cuz she's on tv. I'm willin to put money down that 50 smashed at the end of the day

Fly on little wing

February 25, 2013 @ 01:09 AM
ASAC Schrader

Post: 1835

Join Date: Mar 2011

peep that white mans face after 50 kissed her @:36 lol

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

February 25, 2013 @ 03:06 AM
Ayoma

suspended

Post: 95

Join Date: Mar 2012

Location: Yams

You know she only did that cuz she's on tv. I'm willin to put money down that 50 smashed at the end of the day
nah, he's black. aint no one want to do a gorilla.
February 25, 2013 @ 03:38 AM
YoungRizal

Post: 3122

Join Date: Aug 2007

Location: Sauga...905

in other news

hahahaahhaha

FS - Supreme Nupste, WTAPS Parasmock ETC

February 25, 2013 @ 03:48 AM
craigsagersuit

Post: 2999

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626


He's cute? I bet he ain't #Hansum

February 25, 2013 @ 05:09 AM
cheyaaa

Post: 2914

Join Date: Mar 2010

nah, he's black. aint no one want to do a gorilla.

This.

FOLLOW ME @ https://twitter.com/Fhenomenon1

February 25, 2013 @ 05:56 AM
inaninstant

Post: 179

Join Date: Aug 2010

Location: :(

Its removed, 50 DID smash

Someone re up
February 25, 2013 @ 06:17 AM
KillerWhale

Post: 114

Join Date: Apr 2012

February 25, 2013 @ 06:56 PM
Hashy

Post: 443

Join Date: Apr 2010

Dat nigga 50 was following the pussy.  Even money can't quench dat extreme thirst
February 25, 2013 @ 08:51 PM
BEENDOINGIT

Post: 536

Join Date: Feb 2012

Location: Scotland.

The thirst is real.
February 26, 2013 @ 12:07 AM
oneallah

Post: 2897

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

i think he was aiming for her cheek,
seriously if you look at it at first hes aiming for her right cheek 

Please login first to reply.
Back To Top