Hypebeast Post Your Essentials vol. Non-dmndlife's faggot ass edition

Feb 23, 2013 @ 21:24
U kno how ur nigga roll



And also gotta make sure

Feb 23, 2013 @ 21:57
nat geo?? no wonder u dont get bitches nigga

and smh @ that one dollar chapstick. ur lips lookin like ?
Feb 23, 2013 @ 22:16

huf
burberry
dirty comb
chapstick
ipod
lunar safari
nat geo

today's essential.
stargawd essentials

what u do to that nigga breh??  u killed him for these?? 

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Feb 23, 2013 @ 22:21
I was thinking about making a thread like this forever ago, but once everybody posts their essentials then the thread will be dead, and little did I forget, that everybody is gonna troll each others stuff.

might post later.

"..wearing the usual, because why would i bother wearing something else?" - bill

Feb 23, 2013 @ 22:28
paris is a fuck nigga
r.i.p. stargod's smile
Feb 23, 2013 @ 22:31
there have already been a few of these but hey who gives a shit
Feb 23, 2013 @ 23:47


For Vegas!

سبحان

Feb 24, 2013 @ 03:50



Too lazy to retake pics from the last one but replace that pos droid with an iphone 5.
Feb 24, 2013 @ 06:42
The pattern on that wood table is trippin me out

http://jnmcknss.tumblr.com/

Feb 24, 2013 @ 17:44
I'm not going to take a photo I'm a more simple man than the avg hb fam, and im not talkin retarded.


My essentials are food, air, pussy, clothing of some sort and shelter.

 
Feb 25, 2013 @ 01:47
U kno how ur nigga roll



And also gotta make sure

wit dem crusty ass lips u must have blistex aint gonna help nigga u need vaseline 
Feb 25, 2013 @ 02:31
^ this nigga so mad lmaooo. take your L's and go home bruh.

kidghost.net

Please login first to reply.