i cheated on my bf then he took me out to dinner and talked about his ex and i cried

Feb 21, 2013 @ 15:54
Originally posted by Inactive User
SMFH @ posting this shit on HB thinkin niggas actually care. Dudes here just want tits or gtfo and preferably pulling a sandy x hooper without the commitment.
SMFH @ Your frail fish face asian self still comming around here, u got ethered when u started posting fit pics and now ur trying to creep back in hoping people forgot that u made a thread called "what do u do when nigguhs staring or do u just swag it out" 
Feb 21, 2013 @ 16:11
Originally posted by Inactive User
SMFH @ posting this shit on HB thinkin niggas actually care. Dudes here just want tits or gtfo and preferably pulling a sandy x hooper without the commitment.

gat damn dis frail asian mad as hell

......

Feb 21, 2013 @ 16:30
she probably suck dick for trukfit

taskforce bitch mob nigga

Feb 21, 2013 @ 16:34
Originally posted by Inactive User
SMFH @ posting this shit on HB thinkin niggas actually care. Dudes here just want tits or gtfo and preferably pulling a sandy x hooper without the commitment.
SMFH @ Your frail fish face asian self still comming around here, u got ethered when u started posting fit pics and now ur trying to creep back in hoping people forgot that u made a thread called "what do u do when nigguhs staring or do u just swag it out" 
SMFH @ u thinkin i ever left lmao. Ive been around since 06. I ain't going nowhere tbh. Still apart of HB SB and yes i still post fits and yes I'm still richer and dresses better than u. Plus i ain't seen a single fit pic from u. Yes I'm calling u out. does that answer all ur questions?
Feb 21, 2013 @ 17:57
she needs to do a tape with me

My Reality show, watch it now!! --> http://www.youtube.com/ChicagoStyles23

Feb 21, 2013 @ 19:44
Dont bring this corny shit to HB bruh

Twitter: @KiddCoast

Please login first to reply.
HYPECHAT 0