for u soulja boy haters

February 20, 2013 @ 04:52:15
soulja boy is not only the most influential rapper(not best, most influential) of our generation/the last 10 years, I would dare to say he is the most influential artist of any medium to emerge in recent years.


case n point:
15 min. freestyle




he is truly a pioneer of music and industry
February 20, 2013 @ 04:54:49
lol. are you serious
February 20, 2013 @ 04:55:10
that may be so but..




He's cute? I bet he ain't #Hansum

February 20, 2013 @ 04:59:43
Petey Pablo > 


......

February 20, 2013 @ 05:27:44
not sure if trolling bcuz of join date
February 20, 2013 @ 05:33:47


RIP DSTYLES

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

February 20, 2013 @ 06:02:40
beats trill tho

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

February 20, 2013 @ 06:25:33
troll or not, soulja boy is a the biggest copycat in all of music
February 20, 2013 @ 06:27:58
I mean I dont like any of SB's music. there's a few songs I can rock with if I'm in the mood, but I always said I respected dudes hustle.
February 20, 2013 @ 07:18:10
I mean I dont like any of SB's music. there's a few songs I can rock with if I'm in the mood, but I always said I respected dudes hustle.
this is what im sayin, like his shit or not this dude pioneered the internet/viral as well as the ringtone game among other things. without him music wouldn't be what it is today, for better or for worse, he is a mascot for music of our generation
February 20, 2013 @ 08:24:23
February 20, 2013 @ 08:31:11
Originally posted by Inactive User
I mean I dont like any of SB's music. there's a few songs I can rock with if I'm in the mood, but I always said I respected dudes hustle.
this is what im sayin, like his shit or not this dude pioneered the internet/viral as well as the ringtone game among other things. without him music wouldn't be what it is today, for better or for worse, he is a mascot for music of our generation
LOL

Hansum + Based = Perfection

February 20, 2013 @ 08:58:12
this nigga copied lil b by putting in work with garbage ass music. too bad he don't got a message and he frontin like he original. 
February 20, 2013 @ 09:22:40
ppl act like just cuz somebody made money and thought to do something heads should be mad impressed.

idk why ppl front like oh you mad cuz hes gettin money oh you mad cuz you dont wanna see this young brotha succeed.... good for him if hes gettin his, but his haters hate on him because his music is wack as fuck too listen too, and aside from some initial innovative moves he barely scrapes by for the past 5 plus years dick riding and being a copycat. His fans tryna pull some shit like its so dumb its good, hes so wack we should be extra impressed that you can be that wack and make it.... I just don't see the appeal, is it supposed to be ironic or something? I hope he has a positive life and earns everything hes ever dreamed of even if its making music I think is complete ass, but I can't subject myself to that fuckery, thats just me.
February 20, 2013 @ 10:01:15
I respect any nigga that finds a way to get out the hood and make some money legally.
February 20, 2013 @ 11:12:50
Originally posted by Inactive User
I mean I dont like any of SB's music. there's a few songs I can rock with if I'm in the mood, but I always said I respected dudes hustle.
this is what im sayin, like his shit or not this dude pioneered the internet/viral as well as the ringtone game among other things. without him music wouldn't be what it is today, for better or for worse, he is a mascot for music of our generation
Why are you talking about this nigga like he is based god?
February 20, 2013 @ 14:58:37
that may be so but..



omfg dead

IG:From0twohero

February 20, 2013 @ 17:46:01
dmwalking
Moderator
that may be so but..



Came here to post this. He beat me to it. Craigsagersuit won. 

HB stands for Help Beast. Currently supporting the supportive movement.

February 20, 2013 @ 23:13:13
sbeezy the king

off top

February 20, 2013 @ 23:22:55


SBeezy run t'ings.

narsha.narsha.narsha

February 21, 2013 @ 06:12:39
it's funny how he's making money because people with terrible taste in music and life are paying him to rap about garbage.
February 21, 2013 @ 06:53:03
damn i actually listened to this whole song while i was doing homework. probably gonna fail when i hand it in aha

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

February 21, 2013 @ 08:02:29
This guy is so incredibly bad I don't know where to start

HB 325 PostHardcore/Metalcore/MelodicHardcore/Punk/PopPunk/ Skacore

February 21, 2013 @ 09:04:00
ppl act like just cuz somebody made money and thought to do something heads should be mad impressed.

idk why ppl front like oh you mad cuz hes gettin money oh you mad cuz you dont wanna see this young brotha succeed.... good for him if hes gettin his, but his haters hate on him because his music is wack as fuck too listen too, and aside from some initial innovative moves he barely scrapes by for the past 5 plus years dick riding and being a copycat. His fans tryna pull some shit like its so dumb its good, hes so wack we should be extra impressed that you can be that wack and make it.... I just don't see the appeal, is it supposed to be ironic or something? I hope he has a positive life and earns everything hes ever dreamed of even if its making music I think is complete ass, but I can't subject myself to that fuckery, thats just me.
u nailed it right on the head dude. i came in here to say the same thing but the way u worded it cannot be topped. /closethread

www.NickyDsss.com

February 21, 2013 @ 09:09:42


He's Lil B's son anyways, Lil B came in the game and did everything better
February 21, 2013 @ 14:03:22
They told him he'd be a one hit wonder. He wasn't about that, he's still killin' the industry.

narsha.narsha.narsha

February 21, 2013 @ 19:06:49
You people taste in music never cease to amaze me
February 21, 2013 @ 21:03:21
troll or not, soulja boy is a the biggest copycat in all of music
you obviously dont listen to Game hard enough

Twitter: @KiddCoast

February 21, 2013 @ 21:04:29
I fuck with Soulja Boy doe, he's got some bangers. and also got plenty of duds. Son is in his own lane. He's obviously not Nas so stop comparing him to that shit

Twitter: @KiddCoast

February 21, 2013 @ 22:11:00




Nigga got like 30 different personas 

.

Please login first to reply.
x