Girl Problems

February 17, 2013 @ 20:21:05 PM
Post: 26
Join Date: Jan 2013
I'm tired of tall light skinned dudes snatching up every girl I like.. There's this new girl at my school I've been tryna talk to and I usually just say "Hi" to her and shit but I don't know what else to really say without being awkward (Something I'm really good at)
February 17, 2013 @ 20:25:45 PM
Post: 256
Join Date: Nov 2011
Location: US
Bleach ur skin and become the light skinned nigga
February 17, 2013 @ 20:29:18 PM
Post: 26
Join Date: Jan 2013
February 17, 2013 @ 20:30:09 PM
Post: 26
Join Date: Jan 2013
What am I gonna do about me being 5'4 though...
February 17, 2013 @ 20:34:09 PM
Post: 257
Join Date: Jan 2011
What am I gonna do about me being 5'4 though...
http://www.magicinsoles.com/
February 17, 2013 @ 20:39:25 PM
Post: 26
Join Date: Jan 2013
Maybe this chick don't care about how I look. I just don't know how to get a good convo going...
February 17, 2013 @ 20:40:56 PM
Post: 3045
Join Date: Feb 2012
Location: Hansumville
Girls say they don't care about looks but it's a damn lie. OP you gon die alone. sorry

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

February 17, 2013 @ 20:47:06 PM
Post: 26
Join Date: Jan 2013
February 17, 2013 @ 20:53:03 PM
Post: 1371
Join Date: Oct 2012
i ain't going to fucking front i really do fucking hate it when dark skinned niggaz bleach there fucking skin.That shit looks nasty as fuck to me.I'm dark skinned sexy ass chocolate (not akon skin tone that nigga crispy)but talk real i would never bleach my skin even i got paid 100$ for that shit i would still say fucking no.

IG:From0twohero

February 17, 2013 @ 20:56:21 PM
Post: 1100
Join Date: Feb 2008
just fucking go and talk to her. you don't need to make a thread about this shit..

in fact don't talk to her because you made this thread, you already have no chance because youre second guessing yourself. geez, can anyone go and fucking have a normal conversation with someone anymore? this generation will die alone. peace.
February 17, 2013 @ 20:58:51 PM
Post: 26
Join Date: Jan 2013
^Challenge accepted.
February 17, 2013 @ 21:00:01 PM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626

He's cute? I bet he ain't #Hansum

February 17, 2013 @ 22:02:27 PM
Post: 1028
Join Date: Apr 2012
Location: 916
buy supreme
February 18, 2013 @ 00:46:37 AM
Post: 747
Join Date: Jun 2012
Location: The depths of the 14th Dimension
Take tips from BasedGod.

Ayyy!-Fonzie

February 18, 2013 @ 04:29:31 AM
Post: 62
Join Date: Dec 2007
If you havin' girl problems, I feel bad for you son...
February 18, 2013 @ 05:07:53 AM
Post: 1588
Join Date: Jun 2006
Location: South Carolina, Tha 803
If you havin' girl problems, I feel bad for you son...
I got 99 problems...

"I keep myself so lifted I'm accustom to new heights."

February 18, 2013 @ 05:29:55 AM
Post: 3045
Join Date: Feb 2012
Location: Hansumville
If you havin' girl problems, I feel bad for you son...
I got 99 problems...
I was waiting for somebody to do it.

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

February 18, 2013 @ 05:46:46 AM
Post: 287
Join Date: Feb 2013
i ain't going to fucking front i really do fucking hate it when dark skinned niggaz bleach there fucking skin.That shit looks nasty as fuck to me.I'm dark skinned sexy ass chocolate (not akon skin tone that nigga crispy)but talk real i would never bleach my skin even i got paid 100$ for that shit i would still say fucking no.
lmao dis nigga said "even if i got paid 100$ for it" how broke r u my nigga? u couldnt have said a million a sumthin?
February 18, 2013 @ 05:49:01 AM
Post: 287
Join Date: Feb 2013
To answer OP tho, jus grow some balls. Because what you have currently is called a vagina.

Yeh looks somewut matta and shit but confidence and charisma >>>

As long as ur not a dusty lookin ass nigga. Groom yourself properly and perhaps aquire a couple of box logos.

Edit: Also have a sense of humour.
February 18, 2013 @ 20:13:43 PM
Post: 156
Join Date: Aug 2012
Make it a goal this year to just be more talkative and get out of your comfort zone. 

Revive Brand Co: www.revivebrandco.com

February 18, 2013 @ 20:35:13 PM
Post: 3578
Join Date: Jan 2010
Location: cold north
What am I gonna do about me being 5'4 though...
February 18, 2013 @ 21:52:40 PM
Post: 559
Join Date: Dec 2012
Light Skinned dudes taking over.

The only girls going for dark skinned dudes are the ones that no one else wants, lol.

February 18, 2013 @ 21:56:57 PM
Post: 287
Join Date: Feb 2013
^^loll

but nah trust dark skin dudes r styll going strong. if u a swole darkskin guy u winnin bruh, dat masculinity never fails.
Please login first to reply.
x