My bank account >>> your bank account

Feb 15, 2013 @ 19:15
I can buy you outta poverty, punk. At the very end of the day, I still got more money than you. I look way better than you. That's for damn sure. Ki @ some broke ass bum sleeping on his mammy's couch, talking shit. Trying to convince muthafuckas like you doin' it big witcho' broke ass. And ain't gon' never be seen. Scary ass fag, you better stay ducking and hiding under that wheelchar. Why don't you just PM me your address so we can meet up and get it crackin'
Feb 15, 2013 @ 19:21
u definitely got no type of money flaming someone on an internet board
Feb 15, 2013 @ 19:24
- "I can you buy outta poverty, punk." 
- "...you better stay ducking and hiding under that wheelchar."
Moral of the story:
Money can't buy spelling lessons, smh.
/Thread

#HansumBoys

Feb 15, 2013 @ 19:39
- "I can you buy outta poverty, punk." 
- "...you better stay ducking and hiding under that wheelchar."
Moral of the story:
Money can't buy spelling lessons Smh
/Thread
That wasn't funny, retard.
Feb 15, 2013 @ 20:17
lol at that heat when smashing on a keyboard 
Feb 15, 2013 @ 20:29
Post pic of face, OP
Feb 15, 2013 @ 20:32
that's a cool story fake boland

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

Feb 15, 2013 @ 20:36
The fact that you indirectly put someone on blast on an internet forum, with no proof of said bank account whatsoever, just means you want attention. Get a life OP

SATIRE GANG OR MOW YOUR LAWN FOR FREE

Feb 15, 2013 @ 20:46
The fact that you indirectly put someone on blast on an internet forum, with no proof of said bank account whatsoever, just means you want attention. Get a life OP

I'm talking about Ghost rat-face lookin' ass. It's not secret that I don't like that faggot. And, yes, I got more money than everyone currently logged in. I don't need to post any proof to back up my claims. Just know that it's FACT. 
Feb 15, 2013 @ 20:49
And that FACT still remains that I'm slammin' all you punks all up and down the block. Ain't gon' do a muthafuckin' thang about it. 
Feb 15, 2013 @ 20:54
And that FACT still remains that I'm slammin' all you punks all up and down the block. Ain't gon' do a muthafuckin' thang about it. 
Motherfucker , take yo' ass to The Maury Show 
Feb 15, 2013 @ 21:02
I can buy you outta poverty, punk. At the very end of the day, I still got more money than you. I look way better than you. That's for damn sure. Ki @ some broke ass bum sleeping on his mammy's couch, talking shit. Trying to convince muthafuckas like you doin' it big witcho' broke ass. And ain't gon' never be seen. Scary ass fag, you better stay ducking and hiding under that wheelchar. Why don't you just PM me your address so we can meet up and get it crackin'
I'm pretty sure this is a joke. How come people don't get it? The guy's using apostrophes for stuff like "gon'." Think about it. I'm pretty sure he's just trolling. It's a shame you guys don't get it.
Feb 15, 2013 @ 21:32
boland you're crazy
Feb 15, 2013 @ 21:39
what good is money gonna do you without any friends?

be careful what you pretend to be

Feb 15, 2013 @ 22:30
I can buy you outta poverty, punk. At the very end of the day, I still got more money than you. I look way better than you. That's for damn sure. Ki @ some broke ass bum sleeping on his mammy's couch, talking shit. Trying to convince muthafuckas like you doin' it big witcho' broke ass. And ain't gon' never be seen. Scary ass fag, you better stay ducking and hiding under that wheelchar. Why don't you just PM me your address so we can meet up and get it crackin'
your a fag end of story!
Feb 15, 2013 @ 22:47
Ronnel won.

edit: I'm also pretty sure this is John Lamone. He is posting exactly like John did.

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM | Add me on Steam: AndreLutherKing

Feb 15, 2013 @ 22:54
The funny thing about all of this is that nobody seems to understand that the original poster was just trolling.
Feb 15, 2013 @ 23:14
sweet yooo
Feb 16, 2013 @ 00:41
I did I get thumbed down for saying this guy's a troll? People are stupid as hell on here.
Feb 16, 2013 @ 04:32
I did I get thumbed down for saying this guy's a troll? People are stupid as hell on here.
Feb 16, 2013 @ 18:52
What's even going on here? Are people realizing this guy was trolling?
Please login first to reply.