Just fucked up vol. offering empty handed

February 14, 2013 @ 02:34:28
I've been droppin hints here and there to this one girl but never anything too serious but just 20 seconds ago I fucked up. I was casually tweeting her and I made the mistake of promising a small Valentine's Day gift when I don't have SHIT. Since its on Twitter everyone seen it too so I gotta come up with something clutch before tomorrow at noon which is when I got class with her. (Invalid img)

 Here's what I have: 1 USD, some paper and markers and shit, the drive to not look like a nigga who ain't about his word. HB I need help fam. I need to come up with something give me some suggestions on what I could do before it's too late. Thanks homies

Fly on little wing

February 14, 2013 @ 02:37:07
link wasnt coming up to a video

but guy code on mtv had good ideas on valentines day gifts so search up the video
February 14, 2013 @ 02:37:19
that's why on i dont fuck with twitter, why u wasnt texting with her b?
February 14, 2013 @ 02:41:20
give her some dick you simp ass nigga
February 14, 2013 @ 02:44:59
giveher some dick you simp ass nigga
February 14, 2013 @ 02:46:31
That empty promises lifestyle, why would you even promise shit if you broke?  Either take the L or take a loan from a friend and get some Rite Aid chocolates x teddy bear.
February 14, 2013 @ 02:47:03
make her a valentines day card and slip that 1 USD in there 

He's cute? I bet he ain't #Hansum

February 14, 2013 @ 02:51:02
go buy take care for her 
February 14, 2013 @ 02:52:36
make an origami ring out of the dollar
February 14, 2013 @ 02:53:50
February 14, 2013 @ 03:04:12
I've been droppin hints here and there to this one girl but never anything too serious but just 20 seconds ago I fucked up. I was casually tweeting her and I made the mistake of promising a small Valentine's Day gift when I don't have SHIT. Since its on Twitter everyone seen it too so I gotta come up with something clutch before tomorrow at noon which is when I got class with her. (Invalid img)

 Here's what I have: 1 USD, some paper and markers and shit, the drive to not look like a nigga who ain't about his word. HB I need help fam. I need to come up with something give me some suggestions on what I could do before it's too late. Thanks homies
Write her a corny ass letter

:0

February 14, 2013 @ 03:05:30
here's what you do
you devise a treasure hunt, write cryptic riddles to symbolize places in the school. Make sure they are obscure and relevant to the girl, cause if they aren't some pinoy will come along and solve it. When she comes to the end, attach the 1 dollar to the last clue with the words 'you'll need this''
While she was solving the treasure hunt you rang up a nice little restaurant, and booked a table for 2.
When she comes to ask why she needs it, you hit her with the date and say you will pick her up later.

badaboom badabing 

.wa do dem.

February 14, 2013 @ 03:12:14
Since everyone here is bent on trolling I will give you a real answer. You take that dollar & wrap your dick with it. Take the marker & write "HB WE IN DIS #OYYOYSL". Use the paper to make an origami box. You take your dick & put it in the box. Then you take the box & put it on her shoulder. Problem solved.

Hope I helped.

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

February 14, 2013 @ 03:13:01
Make her sit down tomorrow and whip your dick out and set it on her shoulder.
February 14, 2013 @ 03:14:47
here's what you do
you devise a treasure hunt, write cryptic riddles to symbolize places in the school. Make sure they are obscure and relevant to the girl, cause if they aren't some pinoy will come along and solve it. When she comes to the end, attach the 1 dollar to the last clue with the words 'you'll need this''
While she was solving the treasure hunt you rang up a nice little restaurant, and booked a table for 2.
When she comes to ask why she needs it, you hit her with the date and say you will pick her up later.

badaboom badabing 

He's cute? I bet he ain't #Hansum

February 14, 2013 @ 03:18:37
Since everyone here is bent on trolling I will give you a real answer. You take that dollar & wrap your dick with it. Take the marker & write "HB WE IN DIS #OYYOYSL". Use the paper to make an origami box. You take your dick & put it in the box. Then you take the box & put it on her shoulder. Problem solved.

Hope I helped.
    #OYYOYSL fixes everything

seriously though 


sing the chorus to this song and you'll succeed in getting her sopping wet

February 14, 2013 @ 03:28:36
Just write her a letter explaining how u feel about her. U said u been dropping hints so I'm sure she prolly thinks you're gonna make a move sometime soon.
February 14, 2013 @ 03:45:24
Bro this what you go to do forreal 




February 14, 2013 @ 04:54:47
Non-trolling answer: write her a song/poem

Gets dem wet all the time
February 14, 2013 @ 05:15:31
you don't have box logo you don't wear no more?

Ig@rickrossowens

February 14, 2013 @ 05:50:13
you dont have a chance with her anyway and I doubt she gives two fucks over a promise on twitter.

SATIRE GANG OR MOW YOUR LAWN FOR FREE

February 14, 2013 @ 17:15:58
origami flower
February 14, 2013 @ 22:22:32
HB did she let u kno wut dat mouth do? smokeyface
February 14, 2013 @ 23:15:50
walk into class and place your dick on her shoulder 

free max b 2013

February 15, 2013 @ 01:43:07
cut off your dick and wrap the dollar around it then give it to her in a hot dog bun

tell her she has to hide it in her pussy forever
February 15, 2013 @ 02:01:41
purpribbb update HB, fam

He's cute? I bet he ain't #Hansum

February 15, 2013 @ 02:31:08
Ight so it all turned out okay. After some very, VERY tempting suggestions about placing my dick on her shoulder, cutting off my dick and giving to her, giving her the dick, etc I ended up asking my friend for some cash and told him I'd pay him back. I bought her a heart-shaped box of chocolates and wrote her a corny letter in a card and when I gave it to her she got all happy gave me a hug and we started talking all during class. She gave me her number and I'm texting her as we speak smokeyface We gonna chill tomorrow boys and yall know what dat means SON!!!

 Niggas is gettin the Punani.

Fly on little wing

February 15, 2013 @ 03:36:37
nigga if u dun hit



its bad enuff u tricked befo u even got the number
February 15, 2013 @ 05:13:59
Ight so it all turned out okay. After some very, VERY tempting suggestions about placing my dick on her shoulder, cutting off my dick and giving to her, giving her the dick, etc I ended up asking my friend for some cash and told him I'd pay him back. I bought her a heart-shaped box of chocolates and wrote her a corny letter in a card and when I gave it to her she got all happy gave me a hug and we started talking all during class. She gave me her number and I'm texting her as we speak We gonna chill tomorrow boys and yall know what dat means SON!!!

 Niggas is gettin the Punani.
update thread of pics she be texting you of her face smokeyface

Ig@rickrossowens

Please login first to reply.
x