Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
February 11, 2013 @ 06:54 PM
hacknik

Post: 20

Join Date: Jan 2013


http://hacknik.blogspot.ca/

February 11, 2013 @ 07:15 PM
filipin0y

Post: 2098

Join Date: Nov 2006

wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
February 11, 2013 @ 08:39 PM
AndreLutherKing

Post: 3333

Join Date: Feb 2012

Location: Hansumville

I hope they bring back the Bankhead Bounce next. Maybe they won't completely fuck it up when they do

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

February 11, 2013 @ 09:03 PM
from02hero

Post: 1081

Join Date: Oct 2012

^
nope that shit was wack as fuck
but i fucks with the harlem shake though
February 11, 2013 @ 09:40 PM
adoboFosho

Post: 2985

Join Date: Apr 2007

http://hypebeast.com/forums/off-topic/195363

old thread is old

http://www.ebay.com/usr/adobo_fosho... selling black/white flyknits... look like yeezy!!!

February 12, 2013 @ 01:12 AM
hacknik

Post: 20

Join Date: Jan 2013

^^ Lol, damn. I'm 3days late, but more videos to add haha

http://hacknik.blogspot.ca/

February 12, 2013 @ 04:52 AM
cdvbxi

Post: 220

Join Date: Nov 2011

Location: Indianapolis

I seen these videos on reddit aka fuckboy central aka whitepeoplepretendingtoknowthings.com

like a 27 inch zenith, believe it

February 12, 2013 @ 11:30 AM
cdvbxi

Post: 220

Join Date: Nov 2011

Location: Indianapolis

this shit is so fucking lame god damn

gotta love them cacs

like a 27 inch zenith, believe it

February 12, 2013 @ 02:00 PM
Brian@ONLY

Post: 345

Join Date: Apr 2010

Location: uptown

February 12, 2013 @ 03:10 PM
sado

Post: 3311

Join Date: Jul 2009

Location: Grove Street, SA

white people cant dance
February 12, 2013 @ 04:25 PM
dmwalking

moderator

Post: 3308

Join Date: Aug 2007

Location: New England

I'm still wondering why no one is actually doing the harlem shake in those videos.  SMH.

guy on some broke bus. Love, Sosa. "Don't feed the trolls" initiative coming soon. We can rebuild.

February 12, 2013 @ 04:44 PM
eidaow

Post: 1135

Join Date: Sep 2010

Location: canada

I'm still wondering why no one is actually doing the harlem shake in those videos.  SMH.
this

edit: http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhuKugeh2HCFUQ70dK

#Freebandz #Hansum ハンサム x カワイイ

February 12, 2013 @ 05:24 PM
theglory

Post: 395

Join Date: Feb 2013

niggas doin it too
February 12, 2013 @ 06:22 PM
dmwalking

moderator

Post: 3308

Join Date: Aug 2007

Location: New England

Damn b. I thought, oh, black people will for SURE do the harlem shake.  WTF was that?  SMH. I don't know where to put my feels.

guy on some broke bus. Love, Sosa. "Don't feed the trolls" initiative coming soon. We can rebuild.

February 12, 2013 @ 06:31 PM
dtgsigns

Post: 881

Join Date: Nov 2011

Location: California

What the most RIDICULOUS harlem shake video right now?
February 12, 2013 @ 07:43 PM
adoboFosho

Post: 2985

Join Date: Apr 2007

this was the original archive when it just got viral
theharlemshake.blogspot.com
34,000+ views is pretty good for a first day on a website
as you see the hype is already dead since the meme has been played out


http://www.ebay.com/usr/adobo_fosho... selling black/white flyknits... look like yeezy!!!

February 12, 2013 @ 07:53 PM
jmac100394

Post: 661

Join Date: Jan 2012

Location: NY/Richmond

Idk these just aren't funny...
February 13, 2013 @ 01:22 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

basic ass bitches really get amused these days.

fucks this shit. In B4 Kony 2013

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

February 13, 2013 @ 01:25 AM
AndreLutherKing

Post: 3333

Join Date: Feb 2012

Location: Hansumville

Yo but Fuck SOPA/ACTA

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

February 13, 2013 @ 01:45 AM
theconqueror

Post: 1059

Join Date: Aug 2008

Location: 323

hahahahahahaha best one
February 13, 2013 @ 03:48 AM
PERFECT WHITE MALE

Post: 1039

Join Date: May 2011

Location: hell

This shit pisses me off like this shit is worse than the whole "shit ____ says" thing and the gangnam style put together. Maybe its just my sense of humor or whatever but i don't find these "youtube" fads remotely funny or cool.
February 13, 2013 @ 03:55 AM
slap

Post: 3753

Join Date: Oct 2010

Location: sgv.la


$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

February 13, 2013 @ 03:58 AM
REVS

moderator

Post: 3296

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

Fucking stupid. 

I prefer carcinogens to endorphins.

February 13, 2013 @ 04:25 AM
KillerWhale

Post: 114

Join Date: Apr 2012

February 13, 2013 @ 05:14 AM
ThaGoldenBoy

Post: 1550

Join Date: Feb 2012

Location: UK

I don't understand how this leaves people seriously laughing, this isn't funny..
February 13, 2013 @ 10:33 PM
blutspender

Post: 146

Join Date: May 2011

Location: Mainz, Germany

This isn't funny at all, I'm just happy for Baauer getting some stacks
February 13, 2013 @ 10:44 PM
cernio

Post: 648

Join Date: Dec 2007

Can't lie this one made me laugh my mans doused himself with milk..but otherwise these are dumb as fuck and not funny at all.
February 18, 2013 @ 10:34 PM
hacknik

Post: 20

Join Date: Jan 2013

best one yet


http://hacknik.blogspot.ca/

February 18, 2013 @ 10:46 PM
nightwalker

Post: 492

Join Date: Nov 2011

Location: Toronto

February 19, 2013 @ 04:03 AM
nomoikway

Post: 168

Join Date: Nov 2012

annoying as hell because i been fuckin with baauer for almost a year now and all these kids know is this shit harlem shake song whereas noone actually does the harlem shake and its just some shitty gangnam style spawn-off
fuck

no whammy no whammy


Please login first to reply.
Back To Top