LAPD: Rouge Cop Vol. Who should play the leading role?

February 08, 2013 @ 04:35:34 AM
Post: 426
Join Date: Apr 2010
I know we all thinking this LAPD shit would make a good ass action flick. So I was wondering who do you guys think should play Chris Dorner?

 
I was thinking maybe Samuel L.
February 08, 2013 @ 04:38:52 AM
REVS
Forum Moderator
Post: 3598
Join Date: Dec 2011
Location: Philadelphia, PA

I prefer carcinogens to endorphins.

February 08, 2013 @ 04:44:26 AM
Post: 3045
Join Date: Feb 2012
Location: Hansumville

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

February 08, 2013 @ 04:51:07 AM
Post: 1414
Join Date: Apr 2009
February 08, 2013 @ 04:54:21 AM
Post: 310
Join Date: Jun 2012
Location: Los Angeles
could be my nigga George Foreman's breakout role tbh.

February 08, 2013 @ 04:56:31 AM
Post: 2805
Join Date: Jun 2011
Location: #OYYOYVille
I know we all thinking this LAPD shit would make a good ass action flick. So I was wondering who do you guys think should play Chris Dorner?

 
I was thinking maybe Samuel L.
smh only an asian would say something like that. 
February 08, 2013 @ 05:03:45 AM
Post: 867
Join Date: Jan 2012
Location: SJ
Denzel Washington. or Raven Baxter's dad lmao
February 08, 2013 @ 05:16:12 AM
Post: 1912
Join Date: Jul 2010
Location: socal
t dawg
fuck10char

www.headhunterla.com

February 08, 2013 @ 05:19:46 AM
Post: 849
Join Date: Sep 2012
Location: Da Trap
Raven Baxter's dad lmao
February 08, 2013 @ 05:20:16 AM
Post: 426
Join Date: Apr 2010
dead @ Raven Baxter dad lmaaao. Good one
February 08, 2013 @ 05:29:26 AM
Post: 559
Join Date: Dec 2012
Denzel Washington. or Raven Baxter's dad lmao



February 08, 2013 @ 05:44:30 AM
Post: 749
Join Date: Jun 2012
February 08, 2013 @ 05:55:00 AM
Post: 1643
Join Date: Apr 2008
February 08, 2013 @ 05:58:04 AM
Post: 232
Join Date: Apr 2012

art since 1900

February 08, 2013 @ 06:12:37 AM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626
(Invalid img)

He's cute? I bet he ain't #Hansum

February 08, 2013 @ 06:59:29 AM
Post: 1263
Join Date: Apr 2012
February 08, 2013 @ 12:59:09 PM
Post: 26
Join Date: Dec 2012
Michael Jai White smokeyface
February 08, 2013 @ 14:53:04 PM
Post: 2797
Join Date: May 2009
Location: lol

i think my boy tom cruise would excel in this role 

free max b 2013

February 08, 2013 @ 15:59:06 PM
Post: 1371
Join Date: Oct 2012
ahh fuck you beat me to it

IG:From0twohero

February 08, 2013 @ 16:25:08 PM
Post: 722
Join Date: Aug 2012

i think my boy tom cruise would excel in this role 
that's because it's basically the only role he does well in ahaha
February 08, 2013 @ 17:00:18 PM
Post: 380
Join Date: Mar 2011
Location: UK

dude from the wire
February 09, 2013 @ 02:23:32 AM
Post: 2797
Join Date: May 2009
Location: lol

free max b 2013

February 09, 2013 @ 02:58:27 AM
Post: 334
Join Date: Mar 2012
Location: Chicago
Denzel was a badass in Safe House he would be a good fit tbh but doesn't look that much like the guy but they're both black so w/e
February 09, 2013 @ 03:00:36 AM
Post: 318
Join Date: Nov 2010
Location: Queens
boland LOLLLLL
February 09, 2013 @ 03:14:22 AM
Post: 952
Join Date: Nov 2012

.wa do dem.

February 09, 2013 @ 03:45:26 AM
Post: 334
Join Date: Mar 2012
Location: Chicago
February 09, 2013 @ 08:53:14 AM
Post: 1248
Join Date: Sep 2012

might as well finish the rest off
February 09, 2013 @ 21:22:20 PM
Post: 3931
Join Date: Mar 2012
Location: in yo closet
i have a feeling 50cent would play the role good

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

February 09, 2013 @ 22:16:08 PM
Post: 1687
Join Date: Dec 2007
Location: Los Angeles
 Raven Baxter's dad lmao
Got me busting my ass of in the library 
Please login first to reply.
x