My Beautiful Dark Twisted Fantasy

January 25, 2013 @ 04:19:19
Came across this video on youtube and was really impressed. It's most of the samples used on my beautiful dark twisted fantasy. Say what you want, but Kanye is one of the best in the game right now when it comes to production. 

January 25, 2013 @ 04:34:04
3 years late bud. But yeah I'm a huge yeezy fan, he should go down as one of the greatest artists of all time imo, it's just his personality/ego gets in the way :/
January 25, 2013 @ 04:36:53
great vid 10char

jonjakob.blogspot.com

January 25, 2013 @ 04:38:23
Lol. all this shit is on the album book. people need to start actually reading those..

oh yeah i forgot half of the people dont buy cds no more. smh.

hansum is 4ever

January 25, 2013 @ 04:45:34
did they really have to play every song for us...fds

Fucktard we been developed a ratio

January 25, 2013 @ 04:52:22
^ to both of you. that was the point of the vid

to hear each sample next to the song so your ears can dance. 

jonjakob.blogspot.com

January 25, 2013 @ 04:57:23
probably one of my favorite albums

•••

January 25, 2013 @ 05:07:10
who the fuck this kanye faggot and why does he wear skirts... chief keef shuda set him str8, no fags should hop on his songs
January 25, 2013 @ 05:11:40
MBDTF was a really good album tbh.

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

January 25, 2013 @ 05:16:39
He's always had great samples. Nothing new.
January 26, 2013 @ 00:00:02
Amazing

10chars

Fly on little wing

January 26, 2013 @ 04:17:41
Am I one of the few people who actually still cops physical albums?
I actually have the MBDTF CD sitting in my room.

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

January 26, 2013 @ 04:43:16
Originally posted by Inactive User
who the fuck this kanye faggot and why does he wear skirts... chief keef shuda set him str8, no fags should hop on his songs
that piece of shit got arrested again.
January 26, 2013 @ 05:17:33
Kayne has always had dope production. I'm a huge yeezy fan, I love the Freshmen Adjustment shit (Who doesn't tho.)

drug-runs.tumblr.com

January 26, 2013 @ 05:24:27
Honestly, the only thing holding him back from being called one of the best his that he samples TOO MUCH.

I want something original...

Ryan Leslie on the other hand.. smokeyface 
Dude makes beats from scratch and he can play almost every instrument





January 26, 2013 @ 13:55:38
al the sample kanye used allready been used notihing new but i bet you only listing to lil wayne so you dont know about shit like this
January 26, 2013 @ 14:18:05
College Dropout was my favorite.

Ayyy!-Fonzie

January 26, 2013 @ 16:15:49
Originally posted by Inactive User
Honestly, the only thing holding him back from being called one of the best his that he samples TOO MUCH.

I want something original...

Ryan Leslie on the other hand..  
Dude makes beats from scratch and he can play almost every instrument
I used to love watching these videos when I was younger. Even the video he makes when he does the bridge for Fab's "You Be Killin Em"

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

January 27, 2013 @ 01:27:31
Originally posted by Inactive User
Honestly, the only thing holding him back from being called one of the best his that he samples TOO MUCH.

I want something original...

Ryan Leslie on the other hand..  
Dude makes beats from scratch and he can play almost every instrument
those vids put me in a spell. I respect him so much, never heard of him before

jonjakob.blogspot.com

Please login first to reply.
x