New Job = Shitty fit (hansum people only, no virgins allowed)

Jan 23, 2013 @ 02:20
Im going to start working at subway and the manager told me that I can only wear "non-slip" shoes(ie no vans or converse) and they said I could buy them at payless. I was like I aint going to work with no hypebeast material shoes on. It's already bad that I have to wear a bright ass green golf shirt and now this.

So hb fam, are there any "non-slip" shoes that you guys could recommend me that are not lame?
inb4crocs
inb4sketchers

:0

Jan 23, 2013 @ 02:23
Box Logo shoes.
Jan 23, 2013 @ 02:25
Just buy em at Payless, bro bro. 
Its a job, your at work, who gives a shit. And your behind the counter most of the time anyways, right ?

hansum is 4ever

Jan 23, 2013 @ 02:26
subway fam?

keep looking
Jan 23, 2013 @ 02:28
Info on subway location.

Hook a brotha up.
Jan 23, 2013 @ 02:29
sebago dockslides 
http://www.zappos.com/sebago-docksides-navy~1
it says non slip 

ig supremecellar

Jan 23, 2013 @ 02:30
Just buy em at Payless, bro bro. 
Its a job, your at work, who gives a shit. And your behind the counter most of the time anyways, right ?
But I gotta represent hb doe. Always.

Real talk doe have you guys ever had that feeling where if you don't wear nice shoes, your confidence kinda change?

Like wearing box logos, shit makes you feel like a boss.

:0

Jan 23, 2013 @ 02:33
Info on subway location.

Hook a brotha up.
When you gonna make that minecraft map smokeyface

:0

Jan 23, 2013 @ 02:33
when i was required to wear non slip jawns i just kept it mildly hood and wore some black timberland field boots lol
Jan 23, 2013 @ 02:34
Jan 23, 2013 @ 02:35
Can you ask your manager why the last footlong I ordered was 11 inches instead of 12?

I need the whole 12 inches to fill me up.

My garbage can eats better than 99% of the world.

Jan 23, 2013 @ 02:36
Can you ask your manager why the last footlong I ordered was 11 inches instead of 12?

I need the whole 12 inches to fill me up.

ig supremecellar

Jan 23, 2013 @ 02:39

Info on subway location.

Hook a brotha up.
When you gonna make that minecraft map Just Message me when I'm online on Friday. I only on weekends. 
 I'm down btw

EDIT: someone please fix the quote bug. 

I only play on weekends*
Jan 23, 2013 @ 02:40
wtf is a non-slip shoe doe?
Jan 23, 2013 @ 02:48


Dat sole swap!

#HansumBoys

Jan 23, 2013 @ 02:54
I got mine at shoe pavilion for like $20 long time ago.
But it hurts my back when wear them joints.

The shoes have better grip so that you don't slip on oil and has steel toes.
Jan 23, 2013 @ 02:57
Can you ask your manager why the last footlong I ordered was 11 inches instead of 12?

I need the whole 12 inches to fill me up.
I know you can't take more than the 6 inch but for me 11 just isn't enough, need that extra inch to hit the spot.Maybe if it had more girth it would be more satisfying. 

My garbage can eats better than 99% of the world.

Jan 23, 2013 @ 03:01
tbh don't buy anything expensive cuz ur gonna work for it basicly but buy something extreamly confrotable . ur gonna quit soon anyways and those shoes will be usless .trust. dr.sholes makes every shoe good tho.

Cmon get down with a real nigga wussup

Jan 23, 2013 @ 03:01
I need the whole 12 inches to fill me up.
 

May your neighbors respect you, trouble neglect you, angels protect you, and heaven accept you.

Jan 23, 2013 @ 03:01
Just go to Pay Less and get the shoes you need. Who gives a fuck if they are lame, your making money. Money=more clothes. Don't let anything stop you from making that $$$$$$
Jan 23, 2013 @ 03:05
Who the fuck going to see your shoes? 
Jan 23, 2013 @ 03:18
yea
Who the fuck going to see your shoes? 

like somebody gonna take a peek behind the counter the peep his fit
Jan 23, 2013 @ 03:30

narsha.narsha.narsha

Jan 23, 2013 @ 03:38
your working at subway. no one gives a fuck what shoes you're wearing.
Jan 23, 2013 @ 03:44
My nigga, crocs don't look bad if you have that yung gawd level confidence.
Jan 23, 2013 @ 05:03
rock the 12 inch loaves of bread
Jan 23, 2013 @ 05:10
Originally posted by Inactive User
tbh don't buy anything expensive cuz ur gonna work for it basicly but buy something extreamly confrotable . ur gonna quit soon anyways and those shoes will be usless .trust. dr.sholes makes every shoe good tho.

:0

Jan 23, 2013 @ 06:44
because nonslip shoes are more of a problem then being a sandwich artist
Jan 23, 2013 @ 06:50
Supreme x Subway box logo badge steez
You'll look icey af in this joint fam
Breakin' necks and makin' sandwiches nahmeen


#HansumBoys

Jan 23, 2013 @ 07:02
Supreme x Subway box logo steez
You'll look icey af in this joint fam
Breakin' necks and makin' sandwiches nahmeen
My niqqa smokeyface


Stay hansum my friends smokeyface

:0

Please login first to reply.