Another Selena Gomez Appreciation Thread Vol. Gawdess

Mar 11, 2013 @ 03:14


Selena Gomez 

Francia Raisa 

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Gilly Suits
Mar 19, 2013 @ 18:53
Mar 19, 2013 @ 23:17
http://www.youtube.com/watch?v=OI-UuQCIado

Shots fired smokeyface

I admit I never found her appealing before but she's starting to grow on me.

LTE bands will make her dance.

Mar 19, 2013 @ 23:19
all these disney girls turns bad(not the good one) once they leave disney, its like thats a ritual they must go through to become a whore to the world.

:)

Mar 20, 2013 @ 01:02
Originally posted by Inactive User
dem panties looking like she got a penis, and yah i saw that letterman thing last night, i was dying when she said she made justin cry lol-yah i agree with the guy on top
they all eventually fall off:
demi lovato
miley cyrus
selena gomez almost there
-to name a few
Mar 20, 2013 @ 02:13
Demi Lovato fell off? Stop this. If anything she got fine, got thick, got rid of that gap in her teeth.
Also Selena got more fine too through out the years. Miley is the only one who kind of fell of cause i aint really fucking with the short buzz cut hair. Y'all are trippin. 


hansum is 4ever

Mar 20, 2013 @ 02:52



He's cute? I bet he ain't #Hansum

Mar 21, 2013 @ 04:12
Gilly Suits
Mar 21, 2013 @ 18:25
That's not her but an extra. This was stated by Vice.
Mar 21, 2013 @ 18:28
victoria justice >>>
Mar 21, 2013 @ 21:39
Demi Lovato fell off? Stop this. If anything she got fine, got thick, got rid of that gap in her teeth.
Also Selena got more fine too through out the years. Miley is the only one who kind of fell of cause i aint really fucking with the short buzz cut hair. Y'all are trippin. 

OH FUCK!!! blinkyeyessmokeyface
Mar 22, 2013 @ 01:35
the director and herself stated that that was a double, she would not pose nude,
demi lovato went on coke for a while
that pissing gif is pretty funny
REVS
Mar 22, 2013 @ 01:41
I'm still torked from the pic regardless. 

I prefer carcinogens to endorphins.

Mar 22, 2013 @ 01:52
the director and herself stated that that was a double, she would not pose nude,
demi lovato went on coke for a while
that pissing gif is pretty funny

That is me.

......

Mar 23, 2013 @ 08:46
Even in Spring Breakers she's somewhat of a good girl.
Mar 23, 2013 @ 09:11
That bitch Selena tho.... I'll get that bitch pregnant asap and Demi can get it to..
Mar 23, 2013 @ 12:19




http://soundcloud.com/anonymousnigger

Mar 23, 2013 @ 16:01
bieber the yung gawd for this one
Mar 23, 2013 @ 17:15
Dont go see Spring Breakers for sum fine ass Selena she only in the first like half an hour of the movie. tongueface
DL that shit.

changed from Doom & Yung Urameshi. I've learned not to take HB so seriously.

Sep 06, 2013 @ 21:49


Sep 06, 2013 @ 23:00
Originally posted by Inactive User
seriously selena gomez deserves her own thread? she's fucking average at best smh
you niggas havent got good taste selenas skinny and her face isnt all that either

if she wasnt famous shed be that unpopular but okay looking girl that you wouldn't wanna date

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

Sep 07, 2013 @ 01:40
she look like every other Mexican girl tbh

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

Oct 08, 2013 @ 17:53
Selena Gomez at the Spring Breakers Venice premiere.
Oct 08, 2013 @ 19:02
Demi Lovato fell off? Stop this. If anything she got fine, got thick, got rid of that gap in her teeth.
Also Selena got more fine too through out the years. Miley is the only one who kind of fell of cause i aint really fucking with the short buzz cut hair. Y'all are trippin. 

DAMN! i didnt know she had it like dat 

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

Oct 08, 2013 @ 19:58
Oct 08, 2013 @ 20:01
This thread's turning into a Demi appreciation thread.
Oct 09, 2013 @ 02:29
Can somebody make a Demi thread
Bump


- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

Oct 12, 2013 @ 02:08
Selena has a crush on Drake.

http://www.usmagazine.com/celebrity-news/news/selena-gomez-has-a-crush-on-drake-i-just-dont-have-a-big-enough-butt-for-him-20131110
Oct 12, 2013 @ 18:51






Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

Nov 29, 2013 @ 07:02
Yes.

.
Please login first to reply.