Whats your favorite rap lines?

January 15, 2013 @ 21:49:47
"You look so good huh, I suck on your daddy's dick" -The Notorious B.I.G.
January 15, 2013 @ 22:08:37
"Adversaries call me on my Blackberry. Now I'm in the laundry mat: Darryl Strawberry. On my cell phone, now I'm on my iPhone. She thought it was a cat phone. Now I'm on my bat phone."

"Ruby Tuesday, Cinderella ballerina. Import important passports, Pasadena. Poppin' Fendi collars might be Barry Gordy. Pterodactyl dashboards, seats...prehistoric."

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

January 15, 2013 @ 22:12:43
REVS
Moderator
Originally posted by Inactive User
"Adversaries call me on my Blackberry. Now I'm in the laundry mat: Darryl Strawberry. On my cell phone, now I'm on #. She thought it was a cat phone. Now I'm on my bat phone."

"Ruby Tuesday, Cinderella ballerina. Import important passports, Pasadena. Poppin' Fendi collars might be Barry Gordy. Pterodactyl dashboards, seats...prehistoric."
smokeyface

I prefer carcinogens to endorphins.

January 15, 2013 @ 22:18:04
Shawty so thick she put a dent in my couch
And dent in my wallet, I'm digging her probably
I told her let's kick it... karate
Got a black belt on... Versace
Wanna get my eat on...Hibachi
January 15, 2013 @ 22:26:23
I gave her the hot chocolate, and she said it was D ricious
January 15, 2013 @ 22:30:08
"The plan was to drink until the pains over, but what's worse the pain or the hangover?

Fresh air rolling down the window. Too many Erkels on your team that's why your wins low.

Don't make me bring the toys out, HAHHH! Don't make me bring the tooooooys."

-Big L
January 15, 2013 @ 22:55:08
Niggas fear what they dont understand, hate what they cant conquer
i guess thats just the theory of man
January 15, 2013 @ 23:03:02
no bangs mentions SMH


niggas is phony and bitches is fake

fuck bitches get money go hard in the paint

niggas Ain't foolin' me by acting all mean

wanna know where I get my skinny jeans


they say they swing Gucci rags in the air

you forgot the tag I seen it's on sale

January 15, 2013 @ 23:06:42
They call me Jay Electronica
Fuck that.
Call me Jay ElecHannukah
Jay ElecYarmulke
Jay ElecRamadaan Muhammad Asalaamica RasoulAllah Supana Watallah through your monitor.

"you either build or destroy. Where you come from?"

"Tell me what Elijah said bout how he came from space again?"

"I love who you areI love who ya ain'tyour so Anne FrankLet's hit the attic to hide out for bout two weeks"

I started out starvinnow they got me out here Brett Favre'inTrynna see if i still got it... got it!!! I guess it's like a bike, think about it.
January 15, 2013 @ 23:14:19
This right here is my swag
All the girls are on me, damn
Everybody pay attention
This right here is my #hansum boy swag - Ashley da Gawdess



Head of the class, and she just want a swallowship - Kanye
Haters give me those Salty looks, Lowrey - Kanye
She got that magical vaginal, let me hocus poke - Ab Soul
Hold on, lemme ask you, why you spend your money on that shallow shit? Why don't you buy some bigger tits? Something that'll last you - Kanye
Oh my god is that a black card? I turned around 'why yes but I prefer the term African American express.' - Kanye

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

January 15, 2013 @ 23:20:34
"Chris Hansen dancin' in a Swiss mansion" - Action Bronson
January 15, 2013 @ 23:28:32
"Shoddy lot of black faces trading body shots for all of the belongings in your pocket, park it"

-Earl da gawd
January 15, 2013 @ 23:31:55
Swag, swag, swag, on you
Chillin' by the fire while we eatin’ fondue

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

January 15, 2013 @ 23:47:51
"she could have a grammy, I'll still treat her ass like a nominee"
-Drizzy
January 16, 2013 @ 00:01:33
You say in the bed that your man is a lame guy
Havin'€™ sex with him is just like watching paint dry
Daaaayymn, I really hope that that ain'™t true
But if it is, here'™s what I'€™m gonna do for you:
And when you get here, I'™m not just gonna Bang it
I'€™ma smash it too, so let'™s just say I'€™m gonna 'Smang' It

- Da Yung Gawd Yung Humma Mmmmmm, Hmmmmm (Ay) Hhmmmmm (Tummiscratch beat)
January 16, 2013 @ 00:02:43
Double post, ma bad
January 16, 2013 @ 00:45:33


As pure as a brick you don't stretch.

narsha.narsha.narsha

January 16, 2013 @ 01:01:11
"Almost drowned in her pussy so I swam to her butt" - Tupac
January 16, 2013 @ 01:02:49
I got treasures in my mind but couldn't open up my own vault

Fly on little wing

January 16, 2013 @ 01:23:45
Grab the scissors and saws and cut out your livers gizzards and balls
Throw you in the middle of the ocean in the blizzard with Jaws.- eminem

Those are your wounds this is the salt, so get lost
Shit dissing me is just like pissing off the Wizard of Oz-slim shady

Come back and whip your ass with it again
Saliva's like sulfuric acid in your hand
It'll eat through anything metal, the ass of Iron Man-eminem

I choke mics like affixation
When I'm strangling my own throat masturbating-slim shady

-whole bunch of others but cant think of any more right now
also a bunch of kid cudi lyrics
January 16, 2013 @ 01:29:21
my pep talk turned in to a pep rally - KENDRICK LAMAR
January 16, 2013 @ 01:33:22
i am so high...attic

January 16, 2013 @ 01:57:38
'my 6th buzzin'; i wannna see phantoms'

'better than rest, that's why i never sleep ... so i just give 'em moe bars; homer simpson have a drink'
January 16, 2013 @ 02:18:58
"Tap Water builds Character"
January 16, 2013 @ 02:22:24
" hipster bitches that shop at Lenox. Dark skinned,light skinned, Asian and White women Hypebeast we know aboutchea" - T.James
January 16, 2013 @ 02:23:06
January 16, 2013 @ 02:37:14
i'm trying to taking 2 girls to the hotel that swallow me - wakaflaka

edit : i heard you good with them soft lips - dirzzy (shout out @missy )

Cmon get down with a real nigga wussup

January 16, 2013 @ 02:59:25
I get lotsacommas i can fuck yo momma , i aint with tha drama you can meet my llama - chief keef
January 16, 2013 @ 03:48:24
yeah I does sell soda, and I does sell coke-uh - keef
Please login first to reply.
x