Fuck Brandon Sales

January 14, 2013 @ 11:56:40
i jus dont like this kid

free max b 2013

January 14, 2013 @ 12:11:07
end thread

no whammy no whammy

January 14, 2013 @ 12:19:02
it probably sucks being ugly 

i eat boxes

January 14, 2013 @ 12:48:17
yea honestly i try not to be salty but fuck..its not even just the clothing choices either the kid is a straight up fucking idiot down to the way he carries himself 

i love u all

January 14, 2013 @ 13:15:00
swag
January 14, 2013 @ 14:12:51
lol his tumblr says fashion designer. More like dick rider
January 14, 2013 @ 14:51:26
Stop giving the hideous little cunt attention, his parents are rich but I bet his life sucks

EDIT:

Ok fuck him... acting like he worked for anything he has and shit...
January 14, 2013 @ 14:54:15
Dat haircut doe LMAO
January 14, 2013 @ 15:48:33
He got money but can't even fix his mouth no homo.
January 15, 2013 @ 00:30:39
lol that fag tries to sounds poetic and shit but falls short. "my money is not your problem, it's mine. and that's why i strive for what i want." lol... that doesn't even make one bit of sense. and what is his strive? asking mommy for her credit card?

john lamone is a fag. boland is a fag.

January 15, 2013 @ 00:51:27
i honestly thought i was the only 1 that fucking hated this nigga with a passion

IG:From0twohero

January 15, 2013 @ 00:53:22
LOL i got downvoted. brandon sales is lurking this thread hahahaha.

john lamone is a fag. boland is a fag.

January 15, 2013 @ 00:55:51
I looked at his designs for Luxury Excellence and the shits just stupid, he rides kanyes dick to the fullest and he got grills like wtf. dick riders are gonna dick ride.

G*O*N*E* ltd. coming soon

January 15, 2013 @ 01:02:01

so this is what this faggit sounds like in person

IG:From0twohero

January 15, 2013 @ 01:09:49
so this is what this faggit sounds like in person
of course he won...where's he get the money for all his clothes btw?
January 15, 2013 @ 01:14:48
so this is what this faggit sounds like in person

lo fucking l @ 1:13 what the fuck is that faggot doing??
January 15, 2013 @ 01:31:04
I wish I had parents who bought me everything 
January 15, 2013 @ 01:39:52
B Sales is wearing Yeezys in that video blinkyeyes?)
January 15, 2013 @ 01:43:21
Fuck Brendan Nguyen
January 15, 2013 @ 01:46:00
b sales is gettin it
January 15, 2013 @ 01:58:32
you guys seriously spend too much time hating on some irrelevant little boy

•••

January 16, 2013 @ 23:02:12
so this is what this faggit sounds like in person
he probably paid beats to be in this comercial smfh.
January 16, 2013 @ 23:31:18
so this is what this faggit sounds like in person
lol this fag. everyone's looking at the camera and he's looking off to the side. everyone in that video is loose and comfortable and he's all awkward and shit.

john lamone is a fag. boland is a fag.

January 16, 2013 @ 23:42:47


From the film Quadrophenia

TRYING REALLY REALLY HARD ------------------------------------- FEELINGS WILL BE APPREHENDED

January 17, 2013 @ 00:20:03
this nigga wakes up in the morning and googles " yeeezy cool style " and his outfit is set for the day
January 17, 2013 @ 01:00:35
so this is what this faggit sounds like in person
lol this fag. everyone's looking at the camera and he's looking off to the side. everyone in that video is loose and comfortable and he's all awkward and shit.
fuck everybody in that video thats including the bitch with that retarded cheetah mohawk 

IG:From0twohero

January 17, 2013 @ 02:09:59
inb4 London's dick riding ass
January 17, 2013 @ 02:37:05
BSales looks soooo awkward lol. Kid needs to fix his teeth honestly
http://www.youtube.com/watch?v=xUXuhzy_YYU
January 17, 2013 @ 02:42:55
Errything bout this nigga is frail

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

January 17, 2013 @ 02:45:35
BSales looks soooo awkward lol. Kid needs to fix his teeth honestly
these two faggots, are a stain  upon the human race
Please login first to reply.
x