Get 15% Off + Free Shipping on Orders over $150 - Use Code: EPICSUMMER
January 9, 2013 @ 03:57 AM
Swerve.

Post: 475

Join Date: May 2012

http://www.zillow.com/blog/2013-01-08/report-kanye-west-and-kim-kardashian-buy-in-bel-air/

Not as nice as I thought it would be, but still a really cool house.
January 9, 2013 @ 04:00 AM
craigsagersuit

Post: 3001

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626

frontyard bigger than my whole house 



He's cute? I bet he ain't #Hansum

January 9, 2013 @ 04:04 AM
jaded

moderator

Post: 7931

Join Date: Feb 2008

Location: ಠ______ಠ

the house that ray j's dick built

i'm the best mayne, i deed it

January 9, 2013 @ 04:06 AM
slap

Post: 3773

Join Date: Oct 2010

Location: sgv.la

I'm gonna find the address and creep.

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

January 9, 2013 @ 04:11 AM
╒rozzy

Post: 1880

Join Date: May 2011

Location: California

As nice as that house is, kinda expected something a little more lavish

.

January 9, 2013 @ 04:16 AM
loofy

Post: 366

Join Date: Mar 2012

Location: Chicago

Expected something way out of the ordinary, considering Kanye's style
January 9, 2013 @ 04:23 AM
unemployed

Post: 1440

Join Date: Feb 2012

Location: CANADA EH!

gawd damn theres a living room IN the bathroom
January 9, 2013 @ 04:33 AM
hounds

Post: 106

Join Date: Oct 2012

That backyard.
January 9, 2013 @ 04:34 AM
Axraexl

Post: 3190

Join Date: Jun 2010

Location: Isolation

the house that ray j's dick built
kegel game immaculate

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

January 9, 2013 @ 04:39 AM
JohnvHarrison

Post: 2070

Join Date: Nov 2011

man fuck this nigga.

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down

January 9, 2013 @ 04:41 AM
WCDon

Post: 1171

Join Date: May 2011

Location: Bay Area

Doesnt look like Yeezy gon run out of places to fuck Kim anytime soon

THIS CANDYLAND NIGGA

January 9, 2013 @ 05:38 AM
ToyotaGuy

Post: 2074

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico

Kris and Kim are still married. The divorce isn't done. 

Lol so Kris is having a baby not Kanye
January 9, 2013 @ 06:05 AM
KTA

Post: 1189

Join Date: Mar 2011

considering its kanye i was expecting something modern
house is nice but looks like a retired couples vacation home 
January 9, 2013 @ 06:07 AM
dpc1192

Post: 472

Join Date: Aug 2007

Location: Sarasota, FL

man this really isn't very cool for Kanye..

looks like the house in Keeping Up, a dime a dozen.
January 9, 2013 @ 02:35 PM
Pantic

Post: 3557

Join Date: Jan 2010

Location: cold north

Man fuck rich people, their pool pavillion is bigger than my entire crib
January 9, 2013 @ 06:44 PM
beezy2times

Post: 121

Join Date: Jun 2012

Expected something way out of the ordinary, considering Kanye's style
ya'll need to read

"TMZ has reported that the new parents-to-be plan on redoing the entire home, adding 4,000 square feet to the residence. "
January 9, 2013 @ 07:34 PM
chief

Post: 6554

Join Date: Feb 2008

Location: WA

this house looks like cruel summer album cover pasted all over the house

idk what you guys were talking about expecting kanye to have a more modern looking joint

•••

January 9, 2013 @ 07:43 PM
crackpipedick

Post: 198

Join Date: Dec 2012

the house that ray j's dick built

legit lol'd
January 9, 2013 @ 07:44 PM
crackpipedick

Post: 198

Join Date: Dec 2012

the house that ray j's dick built

legit lol'd
January 9, 2013 @ 07:47 PM
crackpipedick

Post: 198

Join Date: Dec 2012

40,000 dollar monthly payment..

smh
January 9, 2013 @ 08:33 PM
thesupergoodlife

Post: 187

Join Date: Aug 2012

Kanye must have had zero input on this shit, you ever seen his house in LA? Super modern, this looks like something out of the 80's lol.
January 9, 2013 @ 08:48 PM
No Fuxx Given

Post: 602

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

Reminds me of this kid I chilled with this week. My friend and I were cruisin and he was telling me about his friend who's loaded because his dad went to Princeton and played like 4 different sports and when he graduated he opened up some sort of business. Niggas house was CRAZY. He had a butler and he stays at a house on their property, they got their own lake with a fucking SWAN in it, the driveway just to get into his house was like a half mile long. The bottom line was this dude was PAID.

After that we bounced to my crib with Mr. Monopoly and I felt terrible about myself. The whole experience made me realize I ain't shit til I get my cash up to that level. The guy did give me a feeling that he is sort of sheltered but he was a cool dude. 

Fly on little wing

January 9, 2013 @ 11:13 PM
.kciN

Post: 1474

Join Date: Apr 2010

Location: Paradise

Where's all the Kaws artwork doe?
January 10, 2013 @ 04:29 AM
pointforward

Post: 255

Join Date: Sep 2012

Location: Sydney, Australia

the house that ray j's dick built
true. wonder if there will be prenup once they get hitched.
January 10, 2013 @ 05:20 AM
Moises Arias

Post: 1945

Join Date: Mar 2011

Where's all the Kaws artwork doe?
kanye doesnt collect kaws artwork. this is coming from kaws himself so must be true

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

January 10, 2013 @ 02:26 PM
Black Donald Trump

Post: 1580

Join Date: Apr 2008

pretty nice considering they both prob have 3 other spots already
January 10, 2013 @ 04:48 PM
dvzr0

Post: 70

Join Date: Nov 2012

yeah plus this is gonna be a "family home" so idk if it really needs all that lavish modern shit that bachelor kanye is associated with

Please login first to reply.
Back To Top