FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (24 HOURS LEFT)
January 8, 2013 @ 05:07 AM
Aubrey.

Post: 185

Join Date: Dec 2012

Location: Toronto

Aww shit! Soviet Hands gonna put in work, can't wait to see CrackedPipeDick get a Russian beatdown.

May your neighbors respect you, trouble neglect you, angels protect you, and heaven accept you.

January 8, 2013 @ 05:15 AM
KeithKeef

Post: 100

Join Date: Apr 2012

This thread has serious potential 
January 8, 2013 @ 05:27 AM
Gli x Azzurri

Post: 614

Join Date: May 2011

Accidentally clicked but now I'm staying.
January 8, 2013 @ 05:33 AM
Efil4zaggin

Post: 1001

Join Date: Jan 2013

crack is still relevant?

:0

January 8, 2013 @ 05:41 AM
Norrin Radd

Post: 3705

Join Date: Apr 2008

link to thread where he posted a pic of girl he smashed

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

January 8, 2013 @ 05:45 AM
feekz

Post: 632

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

wot                             
January 8, 2013 @ 05:50 AM
✖$CΔRΣ✖

Post: 523

Join Date: Jun 2012

Location: Right behind you.

Surely asscracklips will deliver 

Follow me on Twitter: http://twitter.com/hey_its_kiran Size 10.5 Jordan Retro OG Fire Red 5's

January 8, 2013 @ 06:01 AM
99%Shit

Post: 3453

Join Date: Oct 2009

Location: Ontario

If this thread ever gets popping, just PM and we'll work out a deal for that prime first page real estate. @80HD

narsha.narsha.narsha

January 8, 2013 @ 06:15 AM
strangers

Post: 1111

Join Date: Jan 2009

Location: 604

January 8, 2013 @ 06:30 AM
bjornvan

Post: 1236

Join Date: Sep 2012

If this thread ever gets popping, just PM and we'll work out a deal for that prime first page real estate. @80HD
il upvote those post for $10 for first $50 for second
think about it
nobody gonna cawp with those downvotes b
January 8, 2013 @ 06:56 AM
HansumBasedFlexDaddy

Post: 392

Join Date: Oct 2012

I want a nice clean fight, you know the rules boys - Based Jesus

Hansum + Based = Perfection

January 8, 2013 @ 07:00 AM
DREWKKAKE

moderator

Post: 9648

Join Date: Oct 2007

Location: 707/562

loled@avvy

Forum Administrator • @DREWKKAKE

January 8, 2013 @ 09:11 AM
teows

Post: 1143

Join Date: Jul 2012

WHERE HE AT
January 8, 2013 @ 09:20 AM
niggaconda

Post: 208

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

this boy scared o lawwwwd

IF I SHOULD DIE BEFORE I WAKE I HOPE THAT #HANSUM WILL BE GREAT

January 8, 2013 @ 09:36 AM
Pantic

Post: 3822

Join Date: Jan 2010

Location: cold north

Lmao, crackpipe prolly sitting in his momma's basement all sweaty like


We all know what a good ether can do, finna have to find a new spot on the graveyard for pedo stache, prefferably next to Jacob. a prayer goes out to the fallen
January 8, 2013 @ 10:13 AM
E Styles

Post: 640

Join Date: Sep 2012

This was a horrible start
January 8, 2013 @ 10:17 AM
redhorsepapi

Post: 15

Join Date: Dec 2012

January 8, 2013 @ 10:33 AM
.kciN

Post: 1476

Join Date: Apr 2010

Location: Paradise

Lmao pussy ass bitch... All fucking talk, may this ether him off of HB for good
January 8, 2013 @ 02:04 PM
rabbitman

Post: 1521

Join Date: Mar 2012

Location: north america

well this went nowhere fast

be careful what you pretend to be

January 8, 2013 @ 02:38 PM
totalespionage

Post: 1677

Join Date: Sep 2010

Location: DMV

im out
LOL WTF???
January 8, 2013 @ 04:57 PM
REVS

moderator

Post: 3625

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

Crackpipe needs to atleast comment on this.

I prefer carcinogens to endorphins.

January 8, 2013 @ 05:01 PM
*ER!C

Post: 2497

Join Date: May 2008

Location: Queens, NY

dam son, where you at crack !!?? 

i know he seen this shit
January 8, 2013 @ 05:03 PM
totalespionage

Post: 1677

Join Date: Sep 2010

Location: DMV

Crackpipe needs to atleast comment on this.
dam son, where you  crack !!?? 

i know he seen this
He ain't going to show up. 
January 8, 2013 @ 05:16 PM
AGUA

Post: 497

Join Date: Jun 2012

Location: Boston, MA

Smh. 2 pages and this nigga still won't sack up. Probably rolled face last night and jerked off some nigga's. Shouts out to crackpipe anyways, he's the one who started this shit doe. Sayin' my wrists are piss. Fuck boy. 

http://hypebeast.com/forums/off-topic/193672/page/2  <--- Thread he said he would silence a "frail nigga" by posting a picture of his bitch he's slamming. 

Icy nigga's run shit. MDMA depressed limp dick mother fuckers are pie nigga's. 
I smoke bomba, you smoke a nigga's skin flute. 
January 8, 2013 @ 05:34 PM
Clarence_Boddicker

suspended

Post: 509

Join Date: Sep 2012

Crack pipe gotta be one of the biggest faggot frauds on this board though.

Stay talking like hes from the hood when everybody knows his frail ass lives in canada in the burbs and never had a tough guy day in his life. Saying shit like "Nigga" and "you aint bout that life" with a burt reynolds mustache?

Get the fuck outta here.  Its common knowledge this lame pronounces about like "a-boot" with his shitty candadian accent and fuck boi outfits.

Stop trying so hard to fit in cornball.
January 8, 2013 @ 06:08 PM
totalespionage

Post: 1677

Join Date: Sep 2010

Location: DMV

Saying shit like "Nigga" and "you aint bout that life" with a burt reynolds mustache?
LOL!
January 8, 2013 @ 08:21 PM
GaterWun

Post: 499

Join Date: Apr 2012

penissssss

#HansumBoys

January 8, 2013 @ 08:35 PM
DaPark

Post: 2001

Join Date: Apr 2012

Location: UK

In 4 response
What's cracking

hb weindis "No wonder drake makes love songs. Seeing all these 10's around toronto. damn. Just gained alot of dislike for my city."

January 8, 2013 @ 08:42 PM
unemployed

Post: 1440

Join Date: Feb 2012

Location: CANADA EH!

3 pages deep and no reply from crackpipe?

January 8, 2013 @ 09:07 PM
yung dusky

Post: 296

Join Date: Nov 2012

crackpipe still avoiding this thread like he can't see it or something.

Please login first to reply.
Back To Top