January 4, 2013 @ 11:03 PM
thegodfather

Post: 190

Join Date: Mar 2012

Location: LA

Curious as to where you guys go to school, potential meet ups possible lol
January 4, 2013 @ 11:26 PM
ToyotaGuy

Post: 2271

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico

Moor park CC
January 4, 2013 @ 11:28 PM
MUSASHI

Post: 928

Join Date: Jan 2012

Location: SJ

Hansum Academy
January 4, 2013 @ 11:29 PM
craigsagersuit

Post: 3001

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626

Tumblr University

He's cute? I bet he ain't #Hansum

January 4, 2013 @ 11:39 PM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

Went to FIDM. Don't go.

http://soundcloud.com/anonymousnigger

January 4, 2013 @ 11:45 PM
AndreLutherKing

Post: 3410

Join Date: Feb 2012

Location: Hansumville

Hansum Academy

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

January 4, 2013 @ 11:45 PM
veryrvre

Post: 205

Join Date: May 2012

Location: L.A

my swag will get me a job without college

January 4, 2013 @ 11:51 PM
.kciN

Post: 1476

Join Date: Apr 2010

Location: Paradise

my swag will get me a job without college


Yes I want fries with that, you piece of shit
January 4, 2013 @ 11:54 PM
JEANPAULDAVINCI

suspended

Post: 1088

Join Date: Apr 2012

Location: 916

Heald College 
January 4, 2013 @ 11:58 PM
Teal.

Post: 301

Join Date: Sep 2012

thought this was a real thread... 


But i go to  
January 4, 2013 @ 11:58 PM
Mr. Freeze

Post: 5367

Join Date: Feb 2009

Towson Uni.
January 5, 2013 @ 12:07 AM
FIDEL CASHFLOW

Post: 3276

Join Date: May 2009

Hansum Academy

http://hypebeast.com/forums/apparel/217784 http://hypebeast.com/forums/sneakers/206983

January 5, 2013 @ 12:13 AM
TASK

Post: 663

Join Date: Mar 2011

my swag will get me a job without college


Yes I want fries with that, you piece of shit
January 5, 2013 @ 01:16 AM
ellol

Post: 380

Join Date: Aug 2008

Location: orangecounty

Hansum Academy
January 5, 2013 @ 01:20 AM
oneallah

Post: 3964

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

supreme new york
January 5, 2013 @ 01:21 AM
thegodfather

Post: 190

Join Date: Mar 2012

Location: LA

Come on guys for real lol
uc riverside
January 5, 2013 @ 01:21 AM
REVS

moderator

Post: 3715

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

Whoever said it in another thread was right, people trying way to hard on this site. 

I prefer carcinogens to endorphins.

January 5, 2013 @ 01:32 AM
slap

Post: 3782

Join Date: Oct 2010

Location: sgv.la

Went to FIDM. Don't go.
Info? You can PM me. Thanks man.

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

January 5, 2013 @ 01:34 AM
rabbitman

Post: 1521

Join Date: Mar 2012

Location: north america

penn state

be careful what you pretend to be

January 5, 2013 @ 01:44 AM
GaterWun

Post: 499

Join Date: Apr 2012

Hansum Academy

#HansumBoys

January 5, 2013 @ 01:47 AM
PowerCum

Post: 1646

Join Date: Jun 2009

Yale 
10 char
January 5, 2013 @ 01:48 AM
REVS

moderator

Post: 3715

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

penn state
Do you really? Main Campus?

I prefer carcinogens to endorphins.

January 5, 2013 @ 01:49 AM
stormpal

Post: 395

Join Date: Jul 2012

sydney university
January 5, 2013 @ 03:11 AM
HansumBasedFlexDaddy

Post: 392

Join Date: Oct 2012

University of Southern Mississippi
 

Hansum + Based = Perfection

January 5, 2013 @ 03:24 AM
reeser

Post: 1142

Join Date: Nov 2011

Location: temecula

Come on guys for real lol
uc riverside
My dad is a professor at UCR.

I'm not in college yet though.
January 5, 2013 @ 06:43 AM
Electrik Heat

Post: 191

Join Date: Aug 2010

Location: Los Angeles

Lavc.

Thinking of going to Pierce for my 2nd semester.

(WTB) Supreme Cannon / Vsop / Sport Stack / 8 ball /

January 5, 2013 @ 06:53 AM
Moises Arias

Post: 2081

Join Date: Mar 2011

versace jr. college 

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

January 5, 2013 @ 07:03 AM
Gli x Azzurri

Post: 616

Join Date: May 2011

Towson Uni.
I go to Loyola bruh.
January 5, 2013 @ 07:13 AM
Mr. Freeze

Post: 5367

Join Date: Feb 2009

Towson Uni.
I go to Loyola bruh.

Haha that's dope. I applied and got accepted there too but since it's a private school I couldn't fade with that tuition.
January 5, 2013 @ 07:20 AM
Chenjivar

Post: 77

Join Date: Dec 2011

Location: Boston


Please login first to reply.
Back To Top