Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
January 1, 2013 @ 05:03 PM
joshsbeezy

Post: 329

Join Date: Dec 2011

Location: Georgia

kanye love him some gold diggers
January 1, 2013 @ 06:58 PM
DREWKKAKE

moderator

Post: 9645

Join Date: Oct 2007

Location: 707/562

lol imagine the small stature this kids abut to have. 5 foot ass babby

Forum Administrator • @DREWKKAKE

January 1, 2013 @ 07:12 PM
A!exander

Post: 1684

Join Date: Aug 2008

Location: DC

if kim is your definition of a hoe you're going to have a hard time finding a house wife. She has only been with like 6 or 7 guys since ray-j. Thats not even bad considering her and ray-j broke up years ago. Your mom probably been a bigger slut than her.
This frailsian talking like if he's Kim K's coochie 

This frailsian probably at home with a big ass white board keeping count of the different type of sausages Kim K has put inside her coochie
Lmao sonnn hahaha, real live tho... how can you be sure who she been with based off of media only, come on bruh
January 1, 2013 @ 08:28 PM
reversal

Post: 924

Join Date: Jul 2010

lol imagine the small stature this kids abut to have. 5 foot ass babby
5 ft baby? that seems pretty tall to me. 
January 1, 2013 @ 10:20 PM
ragamuffin

Post: 369

Join Date: Sep 2012

Location: Oslo

50 bucks they'll call it Givenchy.

http://gollygee13.tumblr.com/

January 2, 2013 @ 01:23 AM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

ALL HAIL KANYE OMAR WEST THE SECOND

NOW I KNOW HOW THE WISE OLD MAN FELT WHEN BABY JESUS WAS BORN THIS HALF ARMENION HALF BLACK BABY OF THE GODS BRUH
dead
January 2, 2013 @ 01:28 AM
trolos714

Post: 491

Join Date: Apr 2012

Location: 714

How long until they get divorced? I give it until at least June.
I duno man, they seem to be a good fit for each other.

HB 325 PostHardcore/Metalcore/MelodicHardcore/Punk/PopPunk/ Skacore

January 2, 2013 @ 01:32 AM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

babby is going to rock leather diapers
January 2, 2013 @ 01:53 AM
ellol

Post: 380

Join Date: Aug 2008

Location: orangecounty

my nigga kanye is in luv
January 2, 2013 @ 02:01 AM
dhkgfkdj

Post: 2059

Join Date: Jan 2009

How long until they get divorced? I give it until at least June.
They aren't married lol. She's still married to Kris Humphries, that divorce isn't done yet. 
January 2, 2013 @ 02:14 AM
chief

Post: 6759

Join Date: Feb 2008

Location: WA

crossing my fingers Kanye names it Jesus regardless of gender

•••

January 2, 2013 @ 07:11 AM
Efil4zaggin

Post: 1001

Join Date: Jan 2013


:0

January 2, 2013 @ 07:50 PM
Swag Master Flex

Post: 164

Join Date: Aug 2012

Location: Michigan


Y'ALL THOUGHT IT WAS RENTED?

January 2, 2013 @ 07:58 PM
crackpipedick

Post: 198

Join Date: Dec 2012

oh god! the swag baby of the millenium will be born during my lifetime. its a mircale that god blessed kanye the ability to conceive.. the world will be blessed with infinite amounts of swag.
January 2, 2013 @ 07:58 PM
loofy

Post: 366

Join Date: Mar 2012

Location: Chicago

Guess who?
January 2, 2013 @ 09:16 PM
from02hero

Post: 1368

Join Date: Oct 2012


kim k looking like a sexy ass Cruella De Vil

IG:From0twohero

January 2, 2013 @ 09:32 PM
chief

Post: 6759

Join Date: Feb 2008

Location: WA

lol @ the dog's whole head being on the coat

•••

January 2, 2013 @ 09:55 PM
fakeasslondon

Post: 1708

Join Date: Jan 2013

January 2, 2013 @ 09:59 PM
Beach2theBay

Post: 3387

Join Date: Apr 2009

Location: Long Beach,CA

He already admitted he fell in love with Kim, around the same time she fell in love with him. Kris Humphries is lucky he didn't have Jay-Z drop him from the team.
January 2, 2013 @ 10:31 PM
from02hero

Post: 1368

Join Date: Oct 2012

^

IG:From0twohero

January 2, 2013 @ 10:40 PM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

He already admitted he fell in love with Kim, around the same time she fell in love with him. Kris Humphries is lucky he didn't have Jay-Z drop him from the team.
lmfao jay-z ownes like 5% bk nets he aint shit
January 3, 2013 @ 04:39 AM
BlackBananas

Post: 245

Join Date: May 2009

He already admitted he fell in love with Kim, around the same time she fell in love with him. Kris Humphries is lucky he didn't have Jay-Z drop him from the team.
lmfao jay-z ownes like 5% bk nets he aint shit
Lol its from Cold

Please login first to reply.
Back To Top