And it's about time that I unleash

Dec 28, 2012 @ 01:50
The video to BREATHE!

Had to do some acting in it as well, but
I'm glad i finally shot the video to the song, here sharing it with you
guys hoping it helps you out if you been going through a bullshitted
relationship, enjoy!



My Reality show, watch it now!! --> http://www.youtube.com/ChicagoStyles23

REVS
Dec 28, 2012 @ 01:51
My life just changed for the better...

I prefer carcinogens to endorphins.

Dec 28, 2012 @ 01:52
simp
stay tweetin your emotions rather than making music
Dec 28, 2012 @ 01:53
THIS IS SO FUCKING TRILL C STYLES smokeyfacesmokeyfacesmokeyface
Dec 28, 2012 @ 02:06
omg i have been not waiting for this to release for the longest time!

john lamone is a fag. boland is a fag.

Dec 28, 2012 @ 02:07
Popeyes just made me hungry yall at least like the girl?

My Reality show, watch it now!! --> http://www.youtube.com/ChicagoStyles23

Dec 28, 2012 @ 02:10
chicagostyles changed my life
Dec 28, 2012 @ 02:11
Hey Cstyles, if i met you in real life, would I be worthy enough to chill with you and be part of your videos?
Dec 28, 2012 @ 02:12
@manray lol i'm good with letting the whole hypebeast fam be in them

My Reality show, watch it now!! --> http://www.youtube.com/ChicagoStyles23

Dec 28, 2012 @ 02:16
Would you let me show you my Degrassi poster collection in a video?

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM | Add me on Steam: AndreLutherKing

Dec 28, 2012 @ 02:19
only if Drake is removed from it

My Reality show, watch it now!! --> http://www.youtube.com/ChicagoStyles23

Dec 28, 2012 @ 02:23
i like the hook. srs.

It is legal because I wish it.

Dec 28, 2012 @ 02:32

be careful what you pretend to be

Dec 28, 2012 @ 02:32


collab asap
Dec 28, 2012 @ 03:45
lol oh wow

My Reality show, watch it now!! --> http://www.youtube.com/ChicagoStyles23

Dec 28, 2012 @ 04:00
haha thanks for the laughs cstyles keep making hits

WTB NOTHING

Dec 28, 2012 @ 04:26
alright alright

but we need a new sextape bruh

what time when?
Dec 28, 2012 @ 04:31

Black Supreme Safari, Raised by Wolves, and more: http://hypebeast.com/forums/apparel/220068

Dec 28, 2012 @ 16:54
@Unemployed new sextape at new years...

My Reality show, watch it now!! --> http://www.youtube.com/ChicagoStyles23

Dec 28, 2012 @ 17:07
SHE JUST WANNA SHE JUST WANNA

KB FAM // IG @shin0bi

Dec 28, 2012 @ 17:47
info on t-shirt??

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

Dec 28, 2012 @ 17:59
C-Styles, tell me why you look like Ronnie from Jersey Shore.

Nice girl though..

May your neighbors respect you, trouble neglect you, angels protect you, and heaven accept you.

Dec 28, 2012 @ 18:38
DAWG....

what is this.
Dec 28, 2012 @ 18:45
@ashylarry I'm not really sure, maybe we're brothers

@Pyrex which shirt?

My Reality show, watch it now!! --> http://www.youtube.com/ChicagoStyles23

Dec 28, 2012 @ 18:52
C styles if you really drop a sex tape on New Years I will support your music career spiritually and financially for the rest of my life
Dec 28, 2012 @ 18:53
And lmao I thought that was your video in the beginning I was like "oh shit" 
REVS
Dec 28, 2012 @ 18:56
Gay ass E Styles, feigning for a video of a dudes dick...

I prefer carcinogens to endorphins.

Dec 28, 2012 @ 19:26
1st page smokeyface
Dat return

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

Dec 28, 2012 @ 19:42
SHE JUST WANNA SHE JUST WANNA

Bout it, Bout it

Dec 28, 2012 @ 21:11
@EStyles I'll hold you to that

My Reality show, watch it now!! --> http://www.youtube.com/ChicagoStyles23

This topic is locked, replies are no longer accepted.