Asian chicks from LA vs Asian chicks from The Bay

January 01, 2013 @ 04:40:18
Originally posted by Inactive User
Best spot to be in is Orange County. 40 minutes from LA an hour from SD. 
How diverse is Orange County ?
haha yeah im from oc,  you will get ALOT of vietnamese, some chinese, ALOT of korean, and a few japs. pretty diverse. 
January 01, 2013 @ 05:37:15
How are the Middle Eastern chicks out there ?

Like Persians , Armenians etc .

I heard a lot of them live around Glendale .

Do they fuck with other races or do they stay in their own pool ?

Anyone have any experience with them out there ?
January 01, 2013 @ 06:39:36
How are the Middle Eastern chicks out there ?

Like Persians , Armenians etc .

I heard a lot of them live around Glendale .

Do they fuck with other races or do they stay in their own pool ?

Anyone have any experience with them out there ?
ah the persians. they all live in fucking irvine. its a posse out there, all in their white bmws and shit. only about 5% of the middle eastern groups in so cal are actually bearable. others are either fucking disgusting as in hairy as shit or fat as fuck.
January 01, 2013 @ 16:33:50
How are the Middle Eastern chicks out there ?

Like Persians , Armenians etc .

I heard a lot of them live around Glendale .

Do they fuck with other races or do they stay in their own pool ?

Anyone have any experience with them out there ?
ah the persians. they all live in fucking irvine. its a posse out there, all in their white bmws and shit. only about 5% of the middle eastern groups in so cal are actually bearable. others are either fucking disgusting as in hairy as shit or fat as fuck.
lol .

Which Asians out there got the best looking chicks ?
January 01, 2013 @ 21:14:26
Originally posted by Inactive User
How are the Middle Eastern chicks out there ?

Like Persians , Armenians etc .

I heard a lot of them live around Glendale .

Do they fuck with other races or do they stay in their own pool ?

Anyone have any experience with them out there ?
ah the persians. they all live in fucking irvine. its a posse out there, all in their white bmws and shit. only about 5% of the middle eastern groups in so cal are actually bearable. others are either fucking disgusting as in hairy as shit or fat as fuck.
This is word for word of what I wanted to say. The vast majority of middle eastern chicks are ugly af....

HB 325 PostHardcore/Metalcore/MelodicHardcore/Punk/PopPunk/ Skacore

January 01, 2013 @ 21:15:38
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
How are the Middle Eastern chicks out there ?

Like Persians , Armenians etc .

I heard a lot of them live around Glendale .

Do they fuck with other races or do they stay in their own pool ?

Anyone have any experience with them out there ?
ah the persians. they all live in fucking irvine. its a posse out there, all in their white bmws and shit. only about 5% of the middle eastern groups in so cal are actually bearable. others are either fucking disgusting as in hairy as shit or fat as fuck.
lol .

Which Asians out there got the best looking chicks ?
Viets, Filipinos, and Japanese.

HB 325 PostHardcore/Metalcore/MelodicHardcore/Punk/PopPunk/ Skacore

January 01, 2013 @ 21:36:06
ah the persians. they all live in fucking irvine. its a posse out there, all in their white bmws and shit. only about 5% of the middle eastern groups in so cal are actually bearable. others are either fucking disgusting as in hairy as shit or fat as fuck.
lol .

Which Asians out there got the best looking chicks ?
Viets, Filipinos, and Japanese.
Damn .
Yeah , so it looks like i'm going to be chasing after the asian girls then .

Are they dtf , or are they the nerdy school type ?
January 02, 2013 @ 14:33:54
this thread is disturbing without some proper pics....
any1 know who is this chic ??? damn hot yo ~!!!

January 02, 2013 @ 18:30:23
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
lol .

Which Asians out there got the best looking chicks ?
Viets, Filipinos, and Japanese.
Damn .
Yeah , so it looks like i'm going to be chasing after the asian girls then .

Are they dtf , or are they the nerdy school type ?
Depends upon what area you are in. The more ghetto the area is, the more they are dtf.

HB 325 PostHardcore/Metalcore/MelodicHardcore/Punk/PopPunk/ Skacore

April 11, 2013 @ 07:42:09
this thread is disturbing without some proper pics....
any1 know who is this chic ??? damn hot yo ~!!!

ahhahah. You probably can find her in OC at this coffee shop. Cafe Lu
Originally posted by Inactive User
Best spot to be in is Orange County. 40 minutes from LA an hour from SD. 
How diverse is Orange County ?
haha yeah im from oc,  you will get ALOT of vietnamese, some chinese, ALOT of korean, and a few japs. pretty diverse. 

Man, where them koreans at? Maybe some, def not A LOT. 

and out here in SoCal, asians don't hate on mexs. WTF! just some of them are annoying as fuck!
April 11, 2013 @ 07:55:55




http://s3-
April 11, 2013 @ 08:43:09
LA got dem bad japanese Girls, I swear everytime a nigga walk through Lil tokyo I see some bad ones, nonfob
April 13, 2013 @ 09:47:18
I am from cali and i got from orange county to the bay a lot for business. In my opinion orange county is the best 40 min from la and and an hour from sd. Orange County stays winning.
Please login first to reply.
x