The Official #HANSUMBOYZ Thread

February 10, 2013 @ 08:38:41 AM
Post: 326
Join Date: Jan 2013
Location: $ucka Free City
hahahah this thread got me crying foreal lmao. yal niggas TOO funny. yal tryna bring hb back
February 10, 2013 @ 11:28:39 AM
Post: 478
Join Date: Apr 2012
Hansumboyz we def gotta get Ashley da gawdess back

I already had everything worked out, I was finna roll up to the wedding in my Swagraham Lincoln fit jafeel? 


#HansumBoys

February 10, 2013 @ 21:39:03 PM
Post: 1110
Join Date: Sep 2010
Location: canada
I just heard some sad news regarding Ashley's love for Tres. She said she got over that nigga. I'm tryna bring the love back. Will update y'all
ahahaha, been off hb for like a week and now she don't love tres. i'm back in dis now doe

(✿◠‿◠)

February 10, 2013 @ 22:03:22 PM
Post: 3045
Join Date: Feb 2012
Location: Hansumville
I just heard some sad news regarding Ashley's love for Tres. She said she got over that nigga. I'm tryna bring the love back. Will update y'all
ahahaha, been off hb for like a week and now she don't love tres. i'm back in dis now doe
I told her you were sick. She looked like she forgave you

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

February 16, 2013 @ 20:38:40 PM
Post: 1529
Join Date: Jul 2012
Location: Pretty boy central
HANSUMBOYZ
REMEMBER DAT O'L BLOGTV
THEM FEETS.
BRING IT BACK YALLL
February 16, 2013 @ 20:54:17 PM
Post: 749
Join Date: Jun 2012
HANSUMBOYZ
REMEMBER DAT O'L BLOGTV
THEM FEETS.
BRING IT BACK YALLL
I remember niggas be like "show feet" and some of them hoes was bout it smokeyface 
Though I think most people have caught on and won't do it anymore. Must be resurrected. 
February 16, 2013 @ 21:00:56 PM
Post: 3045
Join Date: Feb 2012
Location: Hansumville
We gon have to go back to the old days. We need to hit these hoes hard & have them strip for this Hansum

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

February 16, 2013 @ 21:31:37 PM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626
stay strapped yung bloods 

hansum boys finna hit em hard 


He's cute? I bet he ain't #Hansum

February 16, 2013 @ 22:43:47 PM
Post: 1287
Join Date: Feb 2012
Location: CANADA EH!
LETS SEE SUM FEET TONIGHT IDGAF MIGHT SHOW MY FACE
February 16, 2013 @ 23:54:16 PM
Post: 1110
Join Date: Sep 2010
Location: canada
we gon be re-uppin on them feet pics tonight fam

(✿◠‿◠)

February 17, 2013 @ 00:01:42 AM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626
can we start after dat dunk contest? 

He's cute? I bet he ain't #Hansum

February 17, 2013 @ 00:10:22 AM
Post: 3045
Join Date: Feb 2012
Location: Hansumville
can we start after dat dunk contest? 
Yeah y'all niggas can go during the dunk contest but I have to watch it. If y'all do go take screenshots

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

February 17, 2013 @ 01:11:02 AM
Post: 1529
Join Date: Jul 2012
Location: Pretty boy central
we on em tonight..
February 22, 2013 @ 04:52:12 AM
Post: 3045
Join Date: Feb 2012
Location: Hansumville
I was on the Hansum Boyz twitter & I saw this


They are catching on to us

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

February 22, 2013 @ 04:53:25 AM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626
I was on the Hansum Boyz twitter & I saw this


They are catching on to us
HAHAHAHAHA she mad 

He's cute? I bet he ain't #Hansum

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

February 23, 2013 @ 03:46:48 AM
Post: 1287
Join Date: Feb 2012
Location: CANADA EH!
tonight we on it or wut
February 23, 2013 @ 04:01:46 AM
Post: 3045
Join Date: Feb 2012
Location: Hansumville
I'm ready to ride tonight

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

February 24, 2013 @ 08:35:12 AM
Post: 426
Join Date: Apr 2010
(Invalid img)We on one the feelin' ain't fair #HANSUM
March 02, 2013 @ 08:50:18 AM
Post: 3045
Join Date: Feb 2012
Location: Hansumville
Hansum Boyz meatup tomorrow at http://www.habbo.com/


We turning up & hitting all the preteen clubs b

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

March 02, 2013 @ 09:45:50 AM
Post: 2642
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at
Just made my account. Been a minute since Habbo 
but ready to ride tmrwsmokeyface

hansum is 4ever

March 02, 2013 @ 16:39:12 PM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626
got my acct ready brehs 

im ready to turn up brehs  


wait till around 5:30 - 6 though 

He's cute? I bet he ain't #Hansum

March 02, 2013 @ 17:07:18 PM
Post: 749
Join Date: Jun 2012
in smokeyface
10char
March 02, 2013 @ 18:55:53 PM
Post: 3045
Join Date: Feb 2012
Location: Hansumville
At 6 we gon ride on these niggas


Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 02, 2013 @ 19:02:15 PM
Post: 3045
Join Date: Feb 2012
Location: Hansumville
Hansum Boyz meatup tomorrow at http://www.habbo.com/


We turning up & hitting all the preteen clubs b
imma come out 4 this habbo hotel was cool

-john

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

March 02, 2013 @ 19:17:05 PM
Post: 1287
Join Date: Feb 2012
Location: CANADA EH!
just created an account idk how this works doe, what we doin?

March 02, 2013 @ 19:34:08 PM
Post: 2642
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at
Imma be late tho. 
Mans get off work at 10pm EST

hansum is 4ever

March 02, 2013 @ 20:03:45 PM
Post: 3045
Join Date: Feb 2012
Location: Hansumville
just created an account idk how this works doe, what we doin?


Basically it's like a virtual Club for like 13 year olds. We just gon troll like we do on BlogTV. If people want we can have a competition to see who can get the most bitches

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

Please login first to reply.
x