The Official #HANSUMBOYZ Thread

Jan 06, 2013 @ 04:57
For all the niggas who want to get Hansum tonight, go to this thread & subscribe to it & this one for future updates

http://hypebeast.com/forums/off-topic/176669/page/47

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Jan 09, 2013 @ 07:16


Andre's recording comingsoon

already saving up to move to Sydney to cawp this girl.

hansum is 4ever

Jan 09, 2013 @ 10:28
#Hansum won 2013

bein edgy aint all its cracked up to be

Jan 09, 2013 @ 17:00
The HansumBoyz started with vision
A vision of simping and irresistible vocals of boy band singing
...and this vision of ours is finally taking off in 2013
no homo but I am happy to call you guys my hansum niggas <3

#HansumBoys

Jan 09, 2013 @ 18:42
#Hansum     

Hansum + Based = Perfection

Jan 09, 2013 @ 19:32
Thank you HansumBoyz
Jan 09, 2013 @ 20:32
shout outs to the OG members of Hansum.

but Hansum is a movement and a positive outlook in lyfe. only a select few can see the hansum vision and the rare moment where a hansum girl appears is only right for a hansum boy to listen to the whole "Take Care" album and rightfully simp on(If the girl is cute) . Respect Ashley, & Flame Bootleg Koston. Hansum be with you all. 


LONG.LIVE.HANSUM 


#FREETHAD

hansum is 4ever

Jan 09, 2013 @ 20:38
Shouts to all the Hansum Boyz. From the niggas who ain't here to see us make it, to the original Hansum Boyz, to the new niggas & to our Hansum mascot.



May Hansum be with everyone

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Jan 10, 2013 @ 05:23

she wants to send me her shirt smokeyface

(✿◠‿◠)

Jan 10, 2013 @ 05:44
You're getting it? haha
Jan 10, 2013 @ 05:53


Hansumboyz stay in the cut with da gawdess 
MagnaDefender was in the mix too!

#HansumBoys

Jan 10, 2013 @ 06:08
^ smokeyface
10 charmanders
Jan 10, 2013 @ 06:15
How does one proceed to become "Hansum" and what is thisblog tv you talk about. 
Jan 10, 2013 @ 06:47
^ What's gucci my dude Swerve.
In order for one to become 'hansum', one must master the art of the 'simp'
Please refer to: http://hypebeast.com/forums/off-topic/175930

So you may be asking yourself "Why would I wanna simp, that's that fuccboi shit"

Well here is why B; with advancements in technology and through vigorous amounts of reseach, the hansumboyz have come to a conclusion being that, bitches love the simp.
We use this exploit to our advantage, and have these chickens eating out the palms of our hansum hands

Subscribe to: http://hypebeast.com/forums/off-topic/176669/page/50?topic_page=26
and keep an eye out for our latest operations B
Hope to see that hansum ass in the front lines, no suss.

Edit:
Notice the simp..
Mac Miller goes into his Larry Lovestein persona, and now he gettin it with fine ass Ariana Grande
http://www.youtube.com/watch?v=Ol-m8h1CGr8

#HansumBoys

Jan 10, 2013 @ 23:27
i'm tryna go in on the next live streams tho.
Watch out for me out there, young gawdz.
Jan 11, 2013 @ 02:23
Yo, yall like my 5 year old PS skills, i tried though.

Jan 11, 2013 @ 02:39
#HANSUMBOYZ x Supreme 

S/S2013 photo tee & boxlogo top hats.smokeyface

hansum is 4ever

Jan 11, 2013 @ 03:10
dat hansumpreme top hat is a
#HANSUMBOYzEXCLUSIVE

IF I SHOULD DIE BEFORE I WAKE I HOPE THAT #HANSUM WILL BE GREAT

Jan 11, 2013 @ 03:12
Shouts to all the Hansum Boyz. From the niggas who ain't here to see us make it, to the original Hansum Boyz, to the new niggas & to our Hansum mascot.



May Hansum be with everyone
that is one hansum dog you got there dawg
#EVENOURPETSMOREHANSUMDENYOURS

IF I SHOULD DIE BEFORE I WAKE I HOPE THAT #HANSUM WILL BE GREAT

Jan 11, 2013 @ 03:15
Yo I  been MIA for the past like 15 hours. Info on WOADIE's avi?

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Jan 11, 2013 @ 03:17
New to the whole #HANSUMWAVE what are #HANSUM activities and how do i partake in said activities 
Jan 11, 2013 @ 03:23
Yo I  been MIA for the past like 15 hours. Info on WOADIE's avi?
needed a new avi, but im pretty sure claire luvs hansum
heres the original 

(✿◠‿◠)

Jan 11, 2013 @ 03:26
Originally posted by Inactive User
Yo I  been MIA for the past like 15 hours. Info on WOADIE's avi?
needed a new avi, but im pretty sure claire luvs hansum
heres the original 


Oh yeah now I remember the original. I was thinking it looked familiar but I couldn't remember where I saw it before

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Jan 11, 2013 @ 03:26
we going live right now or what niggas? 
link it uppp

hansum is 4ever

Jan 11, 2013 @ 05:21
UNEMPLOYED WENT SO HARD

Hansum + Based = Perfection

Jan 11, 2013 @ 05:26
LMAO! LEGENDARY!
Tell me someone took a screenshot!

#HansumBoys

Jan 11, 2013 @ 05:27
Jan 11, 2013 @ 05:30
I wasn't ready for it but it was the funniest shit ever. Not sure that it was worth it  doe

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Jan 11, 2013 @ 05:33
I wasn't ready for it but it was the funniest shit ever. Not sure that it was worth it  doe
yeah i was dying too but now we might have to find a new goddess
Jan 11, 2013 @ 05:34
Andre, TELL ME you got the recording, tho? If not it wasnt worth it. 

But shit, that got me fucking deaddddddd

hansum is 4ever

Please login first to reply.
HYPECHAT 0