Im so scared of having cancer....

Dec 12, 2012 @ 02:59
I have swollen lymph nodes all over my body right now, Some of them are rock hard. I have a doctors appointment next tuesday, so scared smh
Dec 12, 2012 @ 03:02
shit is this john lamone?

john lamone is a fag. boland is a fag.

Dec 12, 2012 @ 03:02
Originally posted by Inactive User
stop making threads you fucking daisy
suck a pecker bruh 
Dec 12, 2012 @ 03:05
people clapping and cheering giving up voted on a guy whos scared he got cancer

yall fuked up
Dec 12, 2012 @ 03:22
lol, why wait until Tuesday?
Dec 12, 2012 @ 03:32
It could just be HIV, don't panic yet.

i'm the best mayne, i deed it

Dec 12, 2012 @ 03:33
Originally posted by Inactive User
lol, why wait until Tuesday?
Cause it was the earliest i could get an appointment. Ive had these things on my body for like 8 months now. Just been so busy so it was very easy for me to throw it to the back of my mind and forget about it. But i been had break atm and i was thinking about it yesterday and then i just woke up today with a sour taste in my mouth and a deeply engrained fear. Rang up the doctors the second they opened.
Dec 12, 2012 @ 03:34
dont die fruity nigga

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Dec 12, 2012 @ 03:34
Stop being a pussy, Lance Armstrong got cancer & look how that turned out for him

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Dec 12, 2012 @ 04:33
Stop, stop, he's already dead.

narsha.narsha.narsha

Dec 12, 2012 @ 04:48
lol this kid's dead.

john lamone is a fag. boland is a fag.

Dec 12, 2012 @ 04:50
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
lol, why wait until Tuesday?
Cause it was the earliest i could get an appointment. Ive had these things on my body for like 8 months now. Just been so busy so it was very easy for me to throw it to the back of my mind and forget about it. But i been had break atm and i was thinking about it yesterday and then i just woke up today with a sour taste in my mouth and a deeply engrained fear. Rang up the doctors the second they opened.

:)

Dec 12, 2012 @ 04:56
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
Cause it was the earliest i could get an appointment. Ive had these things on my body for like 8 months now. Just been so busy so it was very easy for me to throw it to the back of my mind and forget about it. But i been had break atm and i was thinking about it yesterday and then i just woke up today with a sour taste in my mouth and a deeply engrained fear. Rang up the doctors the second they opened.
burn in a fire u frail little string bean
Please login first to reply.
HYPECHAT 0