fucking faggot

December 11, 2012 @ 09:09:35 AM
Post: 152
Join Date: Dec 2012
how we have 20+ replys and no pics of the hoe ?

OP done fucked up
December 11, 2012 @ 09:17:28 AM
Post: 2797
Join Date: May 2009
Location: lol
Tomorrow is a new day. Don't let your depression haunt you. Create new experiences, learn positively from this relationship. Eventually you'll be happy with someone maybe it'll be her, maybe it won't. But don't revolve your life around anybody except yourself anymore.

free max b 2013

December 11, 2012 @ 09:43:22 AM
Post: 1086
Join Date: Apr 2012
dam i know that feel op but life rolls on  its not the end plenty of chicks out there tuuuuuuuuust

WTB NOTHING

December 11, 2012 @ 09:43:58 AM
Post: 2411
Join Date: Feb 2009
Location: Richmond,VA
Shoulda dicked her down instead of being a little simping faggot 

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 11, 2012 @ 12:32:08 PM
Post: 2938
Join Date: May 2009
OP aint hit that when he could?
 
December 11, 2012 @ 12:33:58 PM
Post: 36
Join Date: Dec 2012
Read and damn dude, that's some heavy shit.
Fuck all deez trolls man. I get you though, faggots thinking your posting this simply for sympathy when it's just a matter of needing to get something off your chest and getting some sort of response, whether it be serious or from a troll. Pretty much just to feel like 'this shit is real' or something.  I don't know where I'm going with this, but if you read this cuh, know that you gotta keep your mind off this shit, dwelling on it will be unhealthy.
December 11, 2012 @ 13:20:26 PM
Post: 787
Join Date: Aug 2010
Location: Amsterdam
December 11, 2012 @ 13:36:39 PM
Post: 25
Join Date: May 2012
just be a k-pop star and grab that bitch's attention

Throwed like judo.

December 11, 2012 @ 16:27:59 PM
Post: 1671
Join Date: May 2011
Location: NY
Real shit. Stay up and now you'll be able focus on yourself for the first time in your life. I'm sure she feels the same way as you. Everything happens for a reason fam. This isn't the end, just a new chapter in your life.
December 11, 2012 @ 16:40:41 PM
Post: 1322
Join Date: Mar 2012
Location: north america
good read, stay alive.

be careful what you pretend to be

December 11, 2012 @ 17:35:47 PM
Post: 559
Join Date: Dec 2012
Relationships are useless in America dude . I'm not sure how many times i have to tell people that .
You're brainwashed by the media .

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 11, 2012 @ 17:54:52 PM
Post: 670
Join Date: Dec 2012
I just woke up lol. Its like 1 pm over here basically.

Anyways, thanks for all the support and advice to the people who answered seriously.
Sorry i couldnt respond earlier. It was 2 am when I finished typing all that and i had a long day (obviously)
Still feel like shit, on top of shit.... I guess time heals all.... 12 years at least.
December 11, 2012 @ 18:49:23 PM
dmwalking
Forum Moderator
Post: 3666
Join Date: Aug 2007
Location: New England
I don't have time to read all that. You got cliffs notes?   You were with a girl from the age of 12?  Like boy meets world?  

I guess that's sad that you guys broke up.  You won't find another person like her and you won't have another relationship like that.  But as you grow into a different man, there's another woman out there who's also growing and eventually you'll find someone who works with who you are at that point in your life.

You'll be ok.   

yeah im highkey pounding at my keyboard rn getting heated, but its really nothing we can do about it razz So how was your day today?

December 11, 2012 @ 18:51:57 PM
Post: 162
Join Date: Nov 2012
Virgin alert.
December 11, 2012 @ 19:00:47 PM
Post: 1920
Join Date: Mar 2011
bruh you dated home girl for 12 years. Let me give you some advice from the wisest person i know

*edit- why did you send this to us instead of her?

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

December 11, 2012 @ 19:11:39 PM
Post: 63
Join Date: Nov 2012
something was bound to happen ever since she ditched JHopkins for you. not to say it was your fault, but when someone sacrifices something like that for someone else, they are bound to hold resentment even if it was their own choice in the first place. you've been dependent on this girl for the past 12 years, who knows how much you have been missing out on life too. if you two are meant to be together, you will be eventually. it'll take time to adjust to this new life of being single, but it will happen. just do you. and be grateful this didn't happen later in life when the prospects of finding someone else would be slim as hell...
December 11, 2012 @ 19:12:17 PM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626
Time heals everything but it depends what you do with your time. Go out and do things you've always wanted to do. It's okay to be sad as hell. It's understandable if you've been with the same girl for that long, but eventually there will be a time where you need to move on. Start slow breh and pick yourself right back up. Volunteer, build stuff, travel, what have you. You're 24 and you have your whole life to look forward to. Don't lose yourself over this. 

I jafeel that breh. stay up and remember that the only thing constant in life is change. 

Best of luck,
Craig Sager

He's cute? I bet he ain't #Hansum

December 11, 2012 @ 19:12:47 PM
Post: 2981
Join Date: Jun 2009
She skipped out on Johns Hopkins for you?

Damn.
December 11, 2012 @ 19:22:28 PM
Post: 922
Join Date: Jan 2011
Location: Toranta


That was a tough read. To lose a girl that important to you is extremely tough. Chin up bruh.
December 11, 2012 @ 19:46:36 PM
Post: 1709
Join Date: Aug 2012
Location: Satriales Pork Store
TLDR/KY...

Lillyhammer

December 11, 2012 @ 19:50:16 PM
Post: 3200
Join Date: Oct 2009
Location: Ontario
Wait, did you apply to colleges in MD?

narsha.narsha.narsha

December 11, 2012 @ 19:54:52 PM
Post: 2118
Join Date: Apr 2012
Location: UK
12 years with the same girl. I don't know that feel.
Keep ya head up OP, we're all looking for that one and only.

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

December 11, 2012 @ 20:04:14 PM
Post: 65
Join Date: Dec 2012
the saddest part about this story is op said that she is a virgin at 24 years old...

12 years and u still didnt fuck her? you basically been friend zoned for 12 years bruh

#sorrysoul
December 11, 2012 @ 20:05:25 PM
Post: 3577
Join Date: Jan 2010
Location: cold north
Didn't read, but this is why im not about to let a girl be such a big part of my life while young, it's just easier moving on to another bitch after a few months. 
December 11, 2012 @ 20:12:21 PM
Post: 5
Join Date: Nov 2012
Location: orlando fl
sorry but can we get picsblushing

im j dazzy aka skit

December 11, 2012 @ 20:20:20 PM
Post: 1052
Join Date: Aug 2008
Location: 323
if you really want this to work, you should move to where shes at. get a job, go to school, etc. do anything you can to be there so the distance wouldnt be an issue. my 2 cents.

(dont know if you talked about this already..)
December 11, 2012 @ 20:33:00 PM
Post: 75
Join Date: Jul 2012
Shit bro, I hope you get through this. Gotta, focus on yourself now. Occupy yourself somehow where you dont have to sit around and sulk over this. Start a workout routine or get a job to keep your mind busy. I mean it seems like you two really hit it off but life just separated you two. Perhaps you'll hit it off again someday if your paths meet but work on yourself now. Improve yourself, work hard and plan your own life. 
December 11, 2012 @ 20:40:52 PM
Post: 2860
Join Date: May 2011
Location: Vashtie\'s Room
kinnda hits home stay up bruh, it will take you a while to recover, but stay positive 

:)

Please login first to reply.
x