December 9, 2012 @ 01:03 AM
TheRealJoeBiden

Post: 619

Join Date: Jun 2012

AMA AMA AMA AMA AMA
December 9, 2012 @ 01:05 AM
AndreLutherKing

Post: 3408

Join Date: Feb 2012

Location: Hansumville

In the future will you be participating in more writing?

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

December 9, 2012 @ 01:05 AM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

why are you a conservative?

http://soundcloud.com/anonymousnigger

December 9, 2012 @ 01:08 AM
TheRealJoeBiden

Post: 619

Join Date: Jun 2012



In the future will you be participating in more writing?
not by choice playa.


why are you a conservative?
why should money be taken from hard working people who earned it and given to lazy people who don't want to work? touche.
December 9, 2012 @ 01:09 AM
bugzzz

suspended

Post: 967

Join Date: Oct 2012

Location: Canada

did u have enuff strenght in ur hands afterwards to rub one out?
December 9, 2012 @ 01:10 AM
TheRealJoeBiden

Post: 619

Join Date: Jun 2012



did u have enuff strenght in ur hands afterwards to rub one out?
no i did that before to loosen up the hands/wrists/fingers. very good question tho.
December 9, 2012 @ 01:12 AM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

not by choice playa.why should money be taken from hard working people who earned it and given to lazy people who don't want to work? touche.
You didnt answer my question.  I'm not a liberal fyi

http://soundcloud.com/anonymousnigger

December 9, 2012 @ 01:13 AM
REVS

moderator

Post: 3687

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

Should the Food stamp program be gotten rid of?

I prefer carcinogens to endorphins.

December 9, 2012 @ 01:13 AM
ellol

Post: 380

Join Date: Aug 2008

Location: orangecounty

What's beta and what's alpha?
December 9, 2012 @ 01:22 AM
TheRealJoeBiden

Post: 619

Join Date: Jun 2012



You didnt answer my question.  I'm not a liberal fyi
I pretty much did answer your question. I don't want to pay higher taxes and then have that tax money go to people who are too lazy to work.


Should the Food stamp program be gotten rid of?
Yeah. Unless you're physically and/or mentally handicapped, all forms of welfare should be gotten rid of. You should get unemployment for like 6 months if you've been laid off, I guess that's reasonable. But only if you're actively seeking employment, why should you receive any form of benefits if you're fully capable of working, but choose not to?


What's beta and what's alpha?
you're beta for asking that Q.
December 9, 2012 @ 01:22 AM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles


What's beta and what's alpha?
beta ass nigga

http://soundcloud.com/anonymousnigger

December 9, 2012 @ 01:25 AM
ellol

Post: 380

Join Date: Aug 2008

Location: orangecounty

Nah man you're wrong. You're the beta here because you have an ego. cool
December 9, 2012 @ 01:39 AM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

Are you socially conservative too?

http://soundcloud.com/anonymousnigger

December 9, 2012 @ 01:51 AM
TheRealJoeBiden

Post: 619

Join Date: Jun 2012


Are you socially conservative too?
Elaborate.


I'm writing an argumentative essay on why the Salem Witch Trials went on.

 10 prgph minimum. I currently have 2.

 and plus I didn't read any of the extra sources the teach' provided 'cause there too fucking long

I have to turn it in by 10 fuck O clock.

what do?
Im about to write this for you.

BECAUSE PURITANS WERE DUMB AS FUCK AND TOOK A BOOK OF FAIRY TALES WAY TOO SERIOUSLY.

some grade A shit right there cool
December 9, 2012 @ 01:53 AM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

Well you're fiscally conservative, but are you as conservative when it comes to social issues? ie gay marriage, global warming, pro-life/choice?

http://soundcloud.com/anonymousnigger

December 9, 2012 @ 02:02 AM
TheRealJoeBiden

Post: 619

Join Date: Jun 2012


Well you're fiscally conservative, but are you as conservative when it comes to social issues? ie gay marriage, global warming, pro-life/choice?
gay marriage - i'm not gay nor do i have any gay friends (at least none of them admit it razz ), so it isn't a huge concern to me but ya i think they should be able to get married. thats not enough to sway my vote tho, in my eyes it's not a big concern.

global warming - i think the earth goes thru cycles where it gets cold (ice age) and then it gets and then repeats. but all our pollutions and emissions and shit definitely aren't helping the cause. but no i don't really believe in global warming, i think in 10,000 years we'll have another ice age.

pro-life/choice - i don't really have an opinion here, both sides are right. if you get knocked up, it's your fault, but you should be able to abort if you want to. this sounds really bad but if the doctor said my kid was gonna have down syndrome, i would want to abort because im not tryna take care of a baby for the rest of my life. but ya that one missouri rep. was a dumbass for saying no exceptions for rape/incest c'mon LOL
December 9, 2012 @ 02:02 AM
Moises Arias

Post: 2064

Join Date: Mar 2011

can you write another 11 paragraphs for me? im too lazy to do it myself.

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

December 9, 2012 @ 02:04 AM
TheRealJoeBiden

Post: 619

Join Date: Jun 2012


can you write another 11 paragraphs for me? im too lazy to do it myself.
fuck no b i had to write paragraphs about fucking helen keller you know how boring that shit is?
December 9, 2012 @ 02:06 AM
.kciN

Post: 1476

Join Date: Apr 2010

Location: Paradise

Does Portia de Rossi's booty smell good doe??
December 9, 2012 @ 02:09 AM
TheRealJoeBiden

Post: 619

Join Date: Jun 2012


Does Portia de Rossi's booty smell good doe??
nah player that shit smells like fucking garlic bread.
December 9, 2012 @ 02:13 AM
snoopdoug

suspended

Post: 510

Join Date: Jul 2012

Location: beep.

was it written in APA?

jonjakob.blogspot.com

December 9, 2012 @ 02:17 AM
Black Donald Trump

Post: 1759

Join Date: Apr 2008

whats that like 5 pages
December 9, 2012 @ 02:20 AM
.kciN

Post: 1476

Join Date: Apr 2010

Location: Paradise


whats that like 5 pages
December 9, 2012 @ 02:24 AM
TheRealJoeBiden

Post: 619

Join Date: Jun 2012


was it written in APA?
FUCK APA I hate that shit. but nah it was MLA.
December 9, 2012 @ 04:32 PM
DStyles

Post: 9513

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

This nikka wrote 2-3 sentence paragraphs lol

I wrote 3 paragraphs, 15-20 sentences each 

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

December 9, 2012 @ 06:07 PM
DStyles

Post: 9513

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY


I need to write a 10 page paper about drug addiction. Could you swing me a bunch of topics I could write about. 
Do you have a thesis yet?

Here's some stuff you can talk about

- effects in has on that person's health
- effect it has on that person's family/friends
- turning into an outcast

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

December 9, 2012 @ 07:36 PM
tmwtg

Post: 3096

Join Date: Jun 2009

OP, I actually agree with your political views.

But please answer this -- will you ever invite BasedGod on to your show?
December 9, 2012 @ 07:59 PM
JACOB LACIDAR KOLA

Post: 3102

Join Date: May 2011

Location: Vashtie\'s Room

was it in mla format?

:)


Please login first to reply.
Back To Top