The new HB: My opinion.

Dec 05, 2012 @ 14:01
Take away the thumbs up and down option.

This aint Facebook baby!
Dec 05, 2012 @ 14:05
Op is mad because he always gets downvoted
Dec 05, 2012 @ 14:23
Originally posted by Inactive User
Op is mad because he always gets downvoted
Dec 05, 2012 @ 14:55
how do you embed videos??
and where are the notifications? I would like to know when i get a message

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Dec 05, 2012 @ 14:58
OP can't handle the thumbs. begging for mercy.

LOL
Dec 05, 2012 @ 14:59
Lol at people really caring about thumbs, thirsty for that approval, salty from that rejection.. I don't give a fuck whether we have it or not, niggas still won't form their own opinions either way so 
Dec 05, 2012 @ 16:59
the thumbs have spoken

be careful what you pretend to be

Dec 05, 2012 @ 17:06
OP with a noob move

give that guy a manual!

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Dec 05, 2012 @ 17:23
Originally posted by Inactive User
OP with a noob move

give that guy a manual!

This aint black ops BABAY!
Dec 05, 2012 @ 18:09
which one of yall wanna suck my dick
Dec 05, 2012 @ 18:12
HB should bring back vBulletin
Dec 05, 2012 @ 18:59
Originally posted by Inactive User
Take away the thumbs up and down option.This aint Facebook baby!
aint nobody give a fucc bout your opinion na
Dec 05, 2012 @ 19:03
Originally posted by Inactive User
which one of yall wanna suck my dick
Dec 05, 2012 @ 19:35
Originally posted by Inactive User
OP with a noob move

give that guy a manual!
chris smoove reference. ja feel dat
Dec 05, 2012 @ 21:02
thumbs up thumbs down is back, and ive never once used it. I only noticed it existed a month or two ago. who gives a fuck if ppl online you'll never meet like what you have to say or not, as long as your voice was heard.
Dec 05, 2012 @ 21:06
Originally posted by Inactive User
thumbs up thumbs down is back, and ive never once used it. I only noticed it existed a month or two ago. who gives a fuck if ppl online you'll never meet like what you have to say or not, as long as your voice was heard.
downvote

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Dec 05, 2012 @ 21:07
Frail 2008 member
Member from 2008 is frail

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 05, 2012 @ 23:28
Originally posted by Inactive User
why did yall give this thumbs down though this shit is valid
better question is why do you care lmfaoooooo phaggot 
Dec 05, 2012 @ 23:29
Originally posted by Inactive User
why did yall give this thumbs down though this shit is valid
Exactly why we need to take away this thumbs up/down option.
Dec 05, 2012 @ 23:29
Originally posted by Inactive User
Lol at people really caring about thumbs, thirsty for that approval, salty from that rejection.. 
Truth was spoken here
Dec 06, 2012 @ 00:28
So you wouldn't thumbs down metameme?

Ayyy!-Fonzie

Dec 06, 2012 @ 00:35
HB needs an actual rep system so I can brag about my HB rep that I gained through thumbs to my friends

KB FAM // IG @shin0bi

Dec 06, 2012 @ 01:03
rep= Join Date
Dec 06, 2012 @ 01:25
At least we can downvote metameme and like/dislike wehatelondon's fits in the WDYWT thread.... and you can also downvote me for the fuck of it too

OC CASANOVA : the only acceptable piercing on a guy is a tongue ring rt Enzoo : if u getting ya tongue pierce u suckin dick male or female

Dec 06, 2012 @ 01:29
Mutha fuckas will down vote everything

Like if you love God 
Dislike if you love Satan
Dec 06, 2012 @ 01:31
nigga started a thread titled "my opinion"

fuck u think u r nigga
Dec 06, 2012 @ 01:34
Originally posted by Inactive User
Mutha fuckas will down vote everything

Like if you love God 

Dislike if you love Satan
class > swag all day !

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Dec 06, 2012 @ 01:36
Originally posted by Inactive User
Mutha fuckas will down vote everythingLike if you love God 

Dislike if you love Satan
well this escalated quickly
Dec 06, 2012 @ 01:38
I wonder if Jaded is working on a new thumbs up/thumbs down mod. 

Finna paypal him some money right now 

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

Drewbacca
Dec 06, 2012 @ 01:41
lol so.. thumbs up and down got so much shit the first time we put them in, then the other day we lose them then a bunch of you freak out.. and now you want them away? fickle fickle 

Forum Administrator • @DREWKKAKE

Please login first to reply.