Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
November 30, 2012 @ 02:35 PM
totalespionage

Post: 1674

Join Date: Sep 2010

Location: DMV

Just start working out. You will look good and have confidence about yourself.

Confidence is key to your problem and getting out of your comfort zone.


i already look good thats another problem, i could get girls without really making a whole lot of effort in high school but now its not so easy sad

i am pretty frail though i guess the endorphins couldnt hurt


Dat frail life may not make it. Better hope a good looking girl approachs you if not have fun with the ugly bitches.

well its not like i never get girls its actually more that i only go for like 9s and 10s i may need to lower my standards for a bit. and ya im frail as fuck actually, 6'4" 140 lbs lol im not really insecure about it tho, i go to art school everyones frail if i was swole everyone would just think im a douchey bro or some shit haha

Nothing is wrong with being skinny. I have been skinny my whole life and have never lifted a weight. Do bitches care? Not the ones I know. I too am very introverted but, it can be good at times. The thing is to not give any fucks. Not giving any fucks makes things less stressful. Also lift weights for your health, not for bitches because even though you will have the body of a god bitches will see right through you if your too timid. And being swole makes it worse because they will expect you to be highly confident, maybe even a bit of a douche. Just be yourself thats all. Don't change for nobody, success will come in time homie. You said you are in an art school with a scholarship, that should be enough of a sign that you are confident and will be successful in your own way. I know I couldn't do that because I suck at most arts, but you were chosen because you are more gifted than others. IDK just my two cents homie. I just hate seeing people put themselves down because I used to be like that myself.

Edit: Mods plz fix the quotes. TIA
November 30, 2012 @ 04:07 PM
Black Donald Trump

Post: 1599

Join Date: Apr 2008

fuck a shemale and upload a video of it

alpha extro as hell


ya i guess that would work. ill upload it tommorow
a shemale is a girl with a mustache right?
November 30, 2012 @ 04:14 PM
*ER!C

Post: 2493

Join Date: May 2008

Location: Queens, NY

word good advice

i just wish there was a pill i could pop that would make me more energetic/upity or some shit

im just too laid back all the time, its hard to give a fuck in the short term but it fucks you up down the road.

i guess i just really have to consciously try all the time for a while and eventually it will become second nature, gotta find that balance of effort and effortlessness

xanax
November 30, 2012 @ 04:20 PM
Black Donald Trump

Post: 1599

Join Date: Apr 2008

xanax makes you more laid back and spaced out, not energetic.
November 30, 2012 @ 04:53 PM
99%Shit

Post: 3425

Join Date: Oct 2009

Location: Ontario

xanax makes you more laid back and spaced out, not energetic.


A lot of pharms flip-flop if you're not intended to take them. Adderal make a quiet person go ham, but a hyper person more focused.

Work retail, trust. Burn less weed. Drink socially but not in excess.

narsha.narsha.narsha

November 30, 2012 @ 05:57 PM
madkunt

Post: 68

Join Date: Oct 2012

word good advice

i just wish there was a pill i could pop that would make me more energetic/upity or some shit



im just too laid back all the time, its hard to give a fuck in the short term but it fucks you up down the road.

i guess i just really have to consciously try all the time for a while and eventually it will become second nature, gotta find that balance of effort and effortlessness


You might have low dopamine levels (srs)

Studies indicate extroverted people have higher sensitivity of the mesolimbic dopamine system

My suggestion : cocaine or meth (just kidding)
November 30, 2012 @ 06:10 PM
Richboy 100 million

Post: 730

Join Date: May 2012

Location: university of stacki...

damn bruh too strong your gonna make that boi kill himself
HEY BOY I KNOW THIS IS BAD BUT WHATEVER YOU DO DONT KILL YOURSELF YOU WILL GET OVER IT EVERYTHING WILL BE OK!!!!
THIS TOO SHALL PASS!
im worried about that boy hes so young hes so yung


lol you sure you aint the one that is gona be commiting suicide

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

November 30, 2012 @ 06:27 PM
Black Donald Trump

Post: 1599

Join Date: Apr 2008

^yes.
November 30, 2012 @ 06:46 PM
frizurd

Post: 587

Join Date: Oct 2007

word good advice

i just wish there was a pill i could pop that would make me more energetic/upity or some shit



im just too laid back all the time, its hard to give a fuck in the short term but it fucks you up down the road.

i guess i just really have to consciously try all the time for a while and eventually it will become second nature, gotta find that balance of effort and effortlessness


You might have low dopamine levels (srs)

Studies indicate extroverted people have higher sensitivity of the mesolimbic dopamine system

My suggestion : cocaine or meth (just kidding)


this is a great tip

increase your dopamine/serotonin levels naturally
http://www.wikihow.com/Increase-Dopamine
http://www.marksdailyapple.com/serotonin-boosters/#axzz2DjVpw9F6

http://thatfix.com/ -- Your daily hip-hop & electronic music fix.

November 30, 2012 @ 07:02 PM
REVS

moderator

Post: 3582

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

Links to any of your art work online? Is it in the art section on HB? I'd like to take a look.

I prefer carcinogens to endorphins.

November 30, 2012 @ 07:06 PM
DirtbagZack

Post: 1077

Join Date: Mar 2010

Location: TURN UP

Links to any of your art work online? Is it in the art section on HB? I'd like to take a look.

whatever

November 30, 2012 @ 07:37 PM
late for dinner

Post: 101

Join Date: Feb 2010

Location: philly

check this video out: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ar1kEN_ZPNM

im an introvert too but my friends since high school have always been outgoing so i dont have a problem with socializing but like that video mentions, i hate small talk. just feels like a waste of time. id rather talk about things that actually matter.

networking is important so you should try to push yourself to talk to more people, but i dont recommend trying to be something you're not, it will just make you miserable in the long run. connect with people on your own terms but dont force it. be genuine and people will recognize that.
November 30, 2012 @ 10:10 PM
blackice445

Post: 1646

Join Date: Jul 2009

Location: New Jersey

Pretty much what everybody else said step out of your comfort zone. Naturally you're introverted so it will most likely always be that way. That does not mean you can't be a great socializer. Go out and interact people constantly until it becomes almost second nature and don't be afraid to embarrass yourself . Just do it if you really want a change .
November 30, 2012 @ 10:55 PM
Black Donald Trump

Post: 1599

Join Date: Apr 2008

Links to any of your art work online? Is it in the art section on HB? I'd like to take a look.

well...im in the process of completely reworking my entire portfolio at the moment and so ive taken my site down, but it will be back up in about a month and i will be much more aggressive about promoting it and whatnot, i will definitely post a link in the hb art section.
November 30, 2012 @ 10:56 PM
CrackPipeLips

Post: 2008

Join Date: May 2011

being an introvert isn't neccessarily a bad thing.. Just embrace the fact that you hate engaging in fucking pointless bullshit small talk (I know I hate it... like if i really wanted to know how your day was going i'd genuinely ask), and be confident in yourself. You can still be good at socializing and pulling bitches. Honestly being an introvert =/= being socially awkward. It just means that you need your alone time. There are plenty of introverts who are outgoing and confident when they want to be.
November 30, 2012 @ 11:00 PM
CrackPipeLips

Post: 2008

Join Date: May 2011

xanax makes you more laid back and spaced out, not energetic.


xanax will take away any anxiety you have in social situations thats for sure lol
November 30, 2012 @ 11:15 PM
Black Donald Trump

Post: 1599

Join Date: Apr 2008

being an introvert isn't neccessarily a bad thing.. Just embrace the fact that you hate engaging in fucking pointless bullshit small talk (I know I hate it... like if i really wanted to know how your day was going i'd genuinely ask), and be confident in yourself. You can still be good at socializing and pulling bitches. Honestly being an introvert =/= being socially awkward. It just means that you need your alone time. There are plenty of introverts who are outgoing and confident when they want to be.


for sure, i am in no way ashamed of my introversion, in fact im pretty happy about it, having lived with extroverts and been good friends with them, i am definately glad i dont feel the social needyness that they do at times, i mean i have some friends who seriously cant stand being alone. Im not trying to become an extrovert, I just need to develop my social skills so that i am able to interact with anyone with ease when the time is right, something that doesn't come so naturally to me.
November 30, 2012 @ 11:23 PM
Jollibee.

Post: 2176

Join Date: Apr 2012

an*
November 30, 2012 @ 11:30 PM
.kciN

Post: 1476

Join Date: Apr 2010

Location: Paradise


I just need to develop my social skills so that i am able to interact with anyone with ease when the time is right, something that doesn't come so naturally to me.


There's no secret formula to socializing/networking/contact building, it either comes naturally to you or you gotta consciously work at it... Now get the fuck off HB and start practicing, you socially awkward, fucking idiot.

#priorities
December 1, 2012 @ 12:45 AM
popeyes

Post: 3162

Join Date: Dec 2010

see this is how hypebeast can become. serious questions with real help.

john lamone is a fag. boland is a fag.

December 1, 2012 @ 12:47 AM
ONEdollar

Post: 26

Join Date: Jan 2009

stop fapin & porn
work out
Start simple conversations throughout your normal day
Get enough sleep every night 8 hrs > 6, weekends sleep in if you can.

Other than that don't worry about to much and don't try to hard. Good advice throughout this thread. If you try to make drastic changes you can kind of freak yourself out. Sounds like you got it though
December 1, 2012 @ 02:39 AM
Legit Shit

Post: 2312

Join Date: Feb 2010

Location: so flo

I've semi embraced the introvert lifestyele tbh. I'm quiet but I'm not shy. I'll say what I need to say to whoever and I'll voice my opinion, but I'm just not into socializing for the hell of it, it has to be something I genuinely find interesting. And I'm extremely apathetic, I'm not one to show a great deal of emotion and when I do, it's usually on purpose to not come off like an asshole.

I've seen the benefits, I agree being social is a crazy useful life skill so I do do my thing, get out there and get wet, but I don't try to change my personality cause like someone said you're just gonna be miserable.

I bet you think a lot too. Find yourself in your head all the time

upthefunk

December 1, 2012 @ 03:12 AM

Inactive

nigga if u dope at art idk why you stressing over this shit, when mothafuckaz see your art in museums they wanna ask you about your art, i say just finish school and make that legendary shit and talk about your art. erryone gonna wanna talk to you about that shit, so over time, you gon find your crowd and learn how to talk with them. being outgoing like how you're thinking aint for everyone.
December 1, 2012 @ 12:30 PM
zyezye

Post: 4411

Join Date: Aug 2007

Location: somewhere, over the...

get a job in retail as a sales associate. being forced out of your comfort zone to talk to people just so you can make money is the biggest motivator. it helps you get in the right frame of mind when it comes to being "outgoing" and approaching complete strangers. mind you many sales people do front with the fake personas, but it is still a great way to "train" yourself when it comes to socializing, so to speak.

in the end, you really have to force yourself to get out your comfort zone when it comes to approaching people. and really, its all in your head. at times you really just got to force that alpha mentality. confidence is key when it comes to socializing. who wants to hang with/listen to the person who's afraid to voice their own opinion or act on their own instinct? think about it.

when you have that small question/input/voice in your head that you want to say to someone, don't hold it in, just say it. in the end, what more do you have to lose? for me, rejection from my peers was one my fears when it came to socializing. but after forcing myself out of my comfort zone by actively engaging myself with people, it hits you. Socializing and rejection come hand in hand, both are yin and yang, and you just have to get used to it. after that , rejection doesn't phase me as bad as it did anymore. the only real hurdle was me holding myself back. sometimes all you really have to do is just jump the gun on something, if it hits it hits, if it doesn't, move on. what sucks more? not doing anything because you didnt ask/say if you wanted chill with someone, or actually have a good time?

like i said, you don't have anything to lose when it comes to socializing. unless you're a virgin. in the ass. and you drunkenly asked pedro to have gay sex with you. then you're on your own on that one.

sparknotes:
get job in retail as sales associate -> pseudo socializing
force yourself out of your comfort zone
apply alpha mentality when needed -> confidence
get used to rejection, its a part of socializing, yin and yang
nothing to lose when it comes to socializing
drunken gay sex with pedro
December 1, 2012 @ 02:39 PM
johnathan

Post: 2969

Join Date: May 2009

Location: lol

i know exactly how u feel bro. i feel like im not in charge of my own life sometimes and i dont have the connects or friends i wish to have. use social networking, start talking to people linking up with people who got common interests with you. it's mad easy when you gotta blog or a twitter. if somebody on a similar path as u or somebody u fuck with follow them hit em up nobody is gonna hate on u for showing love, they'll show love back. and thats all it really is. U arent gonna get no love if u dont give none. ur boy was gettin mad friends because he was being mad friendly. people dont try to run up and say whatsup to somebody whos stand offish and to the side. people gravitate towards others who give positive vibes.

free max b 2013

December 1, 2012 @ 09:51 PM
futura

Post: 776

Join Date: May 2011

Location: 626

word good advice

i just wish there was a pill i could pop that would make me more energetic/upity or some shit

im just too laid back all the time, its hard to give a fuck in the short term but it fucks you up down the road.

i guess i just really have to consciously try all the time for a while and eventually it will become second nature, gotta find that balance of effort and effortlessness


that pill you are talking about is Ecstasy... man you have balls of steel on that stuff! You literally feel like you can get any women in the world with that haha... but the consequences heavily outweigh the benefits of Ecstasy
December 1, 2012 @ 10:55 PM
heeennry

Post: 2105

Join Date: Jun 2009

Location: LA/Iowa

I was/am in a very similar situation like yours. I'm a natural introvert and one of my good childhood friends is a natural extrovert. This dude, let's call him R, is outgoing, loves to party, isn't afraid to talk to new people, cahrismatic, etc. Basically everything I want(ed) to improve on. I was/am your typical shy, reserved, quiet, kind-of-like-to-party type of guy. Then one day, after a kickback that I didn't really want to go to, R told me I was more outgoing and more fun when I was drinking. I mean I noticed I was less shy and not as quiet when I'd been drinking, but I never thought about it after the fact. Then it hit me, why can't I be that way when I was sober? So little by little I started incorporating the things my friends and I liked about drunk me into sober me. Also, my social anxiety has gone down since and it isn't as hard for me to talk to new people now. I'm not saying to start drinking, but rather what is it that your friends like about you and how can you apply that in social situations?

BTW I didn't read through the comments so I apologize if some of it is redundant.

I had taken the words out of his mouth and filled it with fart.

December 2, 2012 @ 12:02 AM
Legit Shit

Post: 2312

Join Date: Feb 2010

Location: so flo

^ I actually have wanted someone (a friend of mine) to tell me what they notice about me. Pro's and con's. But then I think about it and I'm like nah no one's really gonna tell me what they don't like about me just like that.

Gotta stop thinking I tell you

upthefunk

December 2, 2012 @ 03:26 AM
CrackPipeLips

Post: 2008

Join Date: May 2011

word good advice

i just wish there was a pill i could pop that would make me more energetic/upity or some shit

im just too laid back all the time, its hard to give a fuck in the short term but it fucks you up down the road.

i guess i just really have to consciously try all the time for a while and eventually it will become second nature, gotta find that balance of effort and effortlessness



that pill you are talking about is Ecstasy... man you have balls of steel on that stuff! You literally feel like you can get any women in the world with that haha... but the consequences heavily outweigh the benefits of Ecstasy


this. mdma will make you the most confident outgoing person imaginable. i have done my fair share of it, and it isn't something you want to take every weekend.
December 2, 2012 @ 03:31 AM
db_cooper

Post: 2309

Join Date: Feb 2006

Location: Los Angeles

adderall

Please login first to reply.
Back To Top