Unarmed Teen, Jordan Davis, Shot Dead.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 29, 2012 @ 22:01:37 PM
Post: 90
Join Date: Aug 2012
I'm black and my family is just fine, and to add to that I live in South Alabama. Are there racist people down here? Hell Yeah, but I don't go around blaming all of my failures on white people.
November 29, 2012 @ 22:27:40 PM
Post: 205
Join Date: Jun 2012
@paris
I'm not saying the whole continent I'm just saying it happens in some places over there.
And how can you say you'll be better off in any 3rd world country if you're not white? That makes no fucking sense.
Your dumb ass is sounding like Marcus Garvey.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 29, 2012 @ 22:46:20 PM
Post: 2463
Join Date: May 2008
Location: boston
@feelings
You think that's Africa as a whole? lmao
You're better off in African countries, or ANY 3rd world nation than living in the U.S if you're not a white, heterosexual male.


any african country or any 3rd world nation? lol gotta let us know how you figure that.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 29, 2012 @ 23:03:59 PM
Post: 3139
Join Date: Jun 2008
free my african brothers
November 30, 2012 @ 04:08:01 AM
Post: 573
Join Date: Sep 2012
Location: Northpole
Fuck this racist thread, stop trying to act like victims or some shit.
November 30, 2012 @ 15:45:49 PM
Post: 1941
Join Date: Nov 2011
Damn. Glad I don't live in FLA, crackas killing niggas like it's nothing out there.


everyone that says shit like this is a fucking idiot. Nigga i lived in FL my whole life, mostly in the hood, i've never had a threat on my life by a damn white person, niggas in FL are more likely to get killed by other niggas before getting killed by a white man. I'll be damned if niggas really try to say black kids in FL ain't safe cause of white people. Yall boys aint never seen what the fuck goes on down here, the media don't know shit, just want another poster child to display that "racism still exists"
November 30, 2012 @ 16:28:40 PM
Post: 150
Join Date: Jul 2012
.
November 30, 2012 @ 16:30:21 PM
Post: 3139
Join Date: Jun 2008
Damn. Glad I don't live in FLA, crackas killing niggas like it's nothing out there.


everyone that says shit like this is a fucking idiot. Nigga i lived in FL my whole life, mostly in the hood, i've never had a threat on my life by a damn white person, niggas in FL are more likely to get killed by other niggas before getting killed by a white man. I'll be damned if niggas really try to say black kids in FL ain't safe cause of white people. Yall boys aint never seen what the fuck goes on down here, the media don't know shit, just want another poster child to display that "racism still exists"

November 30, 2012 @ 16:44:26 PM
Post: 56
Join Date: Oct 2012
inb4 stand your ground
November 30, 2012 @ 17:34:37 PM
REVS
Forum Moderator
Post: 3602
Join Date: Dec 2011
Location: Philadelphia, PA
why do i always hear my motherfucking black nigga always getting killed by the white men
shit doesn't make any fucking sense
like fuck can a nigga get some fucking freedom like shit
watch this nigga get like 1 fucking month in jail and watch the fucking judge be like ohh self defense and shit


Because you dont hear about all the black on black crime in the news 'cause it happens too frequently.


black on black violence happens for reasons. They don't kill ea. other because they want to.

When it comes to whites, they kill regardless if they have any dispute or relations with the victims.


You have no idea how much of a fucking idiot you sound like.

I prefer carcinogens to endorphins.

November 30, 2012 @ 18:04:19 PM
Post: 1941
Join Date: Nov 2011
Because you dont hear about all the black on black crime in the news 'cause it happens too frequently.


black on black violence happens for reasons. They don't kill ea. other because they want to.

When it comes to whites, they kill regardless if they have any dispute or relations with the victims.


You have no idea how much of a fucking idiot you sound like.
November 30, 2012 @ 20:20:57 PM
Post: 205
Join Date: Jun 2012
blacks are the victims and they are less violent than white, heterosexual males.
November 30, 2012 @ 20:27:25 PM
Post: 3511
Join Date: Jan 2009
Location: Los Angeles
We should be glad the media reports on things like this because there was a time when they wouldn't.
Please login first to reply.
x