Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
November 27, 2012 @ 02:46 AM
LostJem

Post: 1592

Join Date: Apr 2012

Location: California

i live in the suburbs my boy slangs here and there when he gets guap. he buys shit flips it and what not kinda like you and to support his habit this one time he almost got caught up in a situation like that. some dude hit him up for an oz and my friend was kind of flexing and said he got it, only had a half and 8 gs of hash. the dude told him to roll over at a cul de sac and shit. when he rolls up the dude who hit him up comes down the hill bushes whatev rollin probably 12 deep with all his posse and come up to the car he was in. my friend told him to get in the car to go do business. the guy started over reacting saying that oh no why dont we do it just here. my friend was just like yo if you dont wanna do this then im out. the guy kinda cracked my friend from the outside window. and said this is my city and all stupid shit idk it was stupid.

it was some mexican guy who is in a "gang" and shit. point is yeah shit can get hectic when doing shit like that. even thou nothing happened to my friend but me and my friends we're plotting to get back at the kid and shit isnt really worth it in the long run.

gotta have your homies or some protection at all times.
i never left the house without a pocket knife.
wasnt the most well liked due to rumors and shit.
but you always gotta be ready for whatever ppl talk shit try to jack and what not where ever you go, mentality of letting people unsure of what im really capable of LOL but not on some columbine shit either

FS:http://hypebeast.com/forums/apparel/177075

November 27, 2012 @ 03:09 AM
feelings

Post: 219

Join Date: Jun 2012

I don't really care haha I'm a pretty frail white kid.


Taken from the college discussion thread.


Yeah, I've gained 15-20 pounds working out since then. I put on muscle easy, the only reason I was getting frail is because I was diagnosed with a stomach disorder that took 6 months to finish treatment and I wasn't allowed to workout during that time because when my abdominals contracted they would cause stomach irritation which caused bleeding and vomiting.


pics or gtfo faggot
November 27, 2012 @ 03:44 AM
Yee.

Post: 146

Join Date: Apr 2009

Location: Fairfield, Ca

i get my o's for 160 and i sell to my friends... but so do hella other dudes. its kinda common to slang the bud out here. no harm no foul over here in the bay cool
November 27, 2012 @ 05:50 AM
shnoosetheboose

Post: 798

Join Date: Aug 2012

I don't really care haha I'm a pretty frail white kid.


Taken from the college discussion thread.


Yeah, I've gained 15-20 pounds working out since then. I put on muscle easy, the only reason I was getting frail is because I was diagnosed with a stomach disorder that took 6 months to finish treatment and I wasn't allowed to workout during that time because when my abdominals contracted they would cause stomach irritation which caused bleeding and vomiting.


pics or gtfo faggot


lol @ you thinking I need your approval
November 27, 2012 @ 06:25 AM
feelings

Post: 219

Join Date: Jun 2012

well until you have my approval
I don't really care haha I'm a pretty frail white kid.
November 27, 2012 @ 09:27 AM
TonyBG

Post: 997

Join Date: Jul 2006

Location: Montreal

Getting robbed once by some fag with a gun isn't worth stopping if you're making nice dough. If this gun pulled on you was to send a message (which I doubt it was since this is weed we're talking about) then this is another story.
November 27, 2012 @ 03:08 PM
shnoosetheboose

Post: 798

Join Date: Aug 2012

well until you have my approval
I don't really care haha I'm a pretty frail white kid.


November 28, 2012 @ 09:31 AM
johnathan

Post: 2822

Join Date: May 2009

Location: lol

u needa shoot him b4 he shoots u. u just got tested and u flunked fool

free max b 2013

November 28, 2012 @ 01:48 PM
Teal.

Post: 301

Join Date: Sep 2012

Getting robbed once by some fag with a gun isn't worth stopping if you're making nice dough. If this gun pulled on you was to send a message (which I doubt it was since this is weed we're talking about) then this is another story.



What stopping another person from getting a gun and taking this nigga weed.You get robbed once that shit going to happen again. Going to get this nigga kill like this.
November 28, 2012 @ 07:32 PM
DATSHTKRAY

Post: 371

Join Date: Jan 2012

Location: Afghanistan

I don't really care haha I'm a pretty frail white kid.


Taken from the college discussion thread.


Yeah, I've gained 15-20 pounds working out since then. I put on muscle easy, the only reason I was getting frail is because I was diagnosed with a stomach disorder that took 6 months to finish treatment and I wasn't allowed to workout during that time because when my abdominals contracted they would cause stomach irritation which caused bleeding and vomiting.

Dem newbie gains.
November 28, 2012 @ 08:45 PM
shnoosetheboose

Post: 798

Join Date: Aug 2012

Naw more like muscle memory, everyone plateaus eventually so I'm sure it'll be a bitch putting on weight once I get back to where I used to be

Please login first to reply.
Back To Top