Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
November 15, 2012 @ 03:33 AM
E Styles

Post: 640

Join Date: Sep 2012

My fellow hypebeast community, I have indeed failed you. A few hours ago I lost a Yu Gi Oh match to our very own AndreLutherKing. The stakes were high, but simple in concept: Winner takes the spot of Hypebeast's president. The rumors are indeed true, I lost the match, Andre was the better man today. However, I have no knowledge of the Yu Gi Oh game, and he was well versed in the arts of the Shadow Realm, so in essence it was the equivalent of me playing against Tiger Woods in a golf match, or me competing against John Harrison in a try-too-hard troll contest. Don't think I'm making excuses, though. That is far from the case; I have challenged Thug to a Halo 4 match. As opposed to being a Yu Gi Oh duelist, I am confident in my abilities as a spartan soldier. Thug also has expressed confidence in his ability. As president I had promised the removal of Thug from the board, and even though I lost my seat in office, I still plan to carry out and complete that mission.

AndreLutherKing, congratulations on winning the presidency. You've earned it.

Thug, on Friday, November 16th, 2012, I challenge you to a sniper-only, 1-on-1, game of Halo 4. Loser gets IP banned from the forum.



Operation #KillThug is in full effect.


Ruthless out.
November 15, 2012 @ 03:37 AM
daytona squared

Post: 1748

Join Date: Mar 2009

Location: seattle

bruh u already took an L tho

no swag November

November 15, 2012 @ 03:37 AM
Jay Z

Post: 260

Join Date: Sep 2012

shut the fuck up
November 15, 2012 @ 03:40 AM
AndreLutherKing

Post: 3333

Join Date: Feb 2012

Location: Hansumville

So the rumors are true. They do have computers in the shadow realm

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

November 15, 2012 @ 03:54 AM
Jollibee.

Post: 2176

Join Date: Apr 2012

This is a social experiment.
November 15, 2012 @ 04:17 AM
KTA

Post: 1186

Join Date: Mar 2011

grow up. all of you. aint even funny no more cant even respect the effort
November 15, 2012 @ 04:24 AM
Black Donald Trump

Post: 1503

Join Date: Apr 2008

am i still secretary of weed and pussy?
November 15, 2012 @ 04:25 AM
AndreLutherKing

Post: 3333

Join Date: Feb 2012

Location: Hansumville

@coolguyman I would like to invite you to be in my cabinet under the title of Secretary of Weed and Pussy

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

November 15, 2012 @ 05:17 AM
ThugBear Numba6

suspended

Post: 1652

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

Now you wanna change the date?
You a bitch
And I already said best out of 3 faggot
November 15, 2012 @ 05:20 AM
meFLOW

Post: 1503

Join Date: Dec 2010

Now you wanna change the date?
You a bitch
And I already said best out of 3 faggot


sudden death

2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

November 15, 2012 @ 07:03 AM
E Styles

Post: 640

Join Date: Sep 2012

Now you wanna change the date?
You a bitch
And I already said best out of 3 faggot


Quote me where I gave us a date to play. Otherwise, shut the fuck up bruh

you want snipers only you got it, but we playin Friday
November 15, 2012 @ 08:07 AM
Black Adam

Post: 1332

Join Date: Aug 2012

Not ANOTHER thread about thug vs ruthless. Holy shit they're endless.

hypebeast.com/forums/apparel/204982

November 15, 2012 @ 08:15 AM
E Styles

Post: 640

Join Date: Sep 2012

But you keep coming into them

These threads like call of duty b complain all you want y'all still Finna come through

Besides, once this match goes down there won't be anymore threads as one of us will cease to exist
November 15, 2012 @ 09:06 AM
JohnvHarrison

Post: 2008

Join Date: Nov 2011

Keep dat boy name out ya mouth unless you really tryna see a nigga in this try-too-hard contest, yeeneen ready

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down

November 15, 2012 @ 01:34 PM
ThugBear Numba6

suspended

Post: 1652

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

Now you wanna change the date?
You a bitch
And I already said best out of 3 faggot


Quote me where I gave us a date to play. Otherwise, shut the fuck up bruh

you want snipers only you got it, but we playin Friday

You had time to get your ass merked in Yu gi Oh but not enough time for a couple halo games, bitch?
November 15, 2012 @ 04:10 PM
rabbitman

Post: 1513

Join Date: Mar 2012

Location: north america

^he has his priorities

be careful what you pretend to be

November 15, 2012 @ 05:30 PM
E Styles

Post: 640

Join Date: Sep 2012

^he has his priorities
^he has his priorities
^he has his priorities


and besides, I told andre luther to hurry up multiple times. Nigga got shit to do. He wasnt on free time either nigga so dont get butthurt. You'll get yours
November 15, 2012 @ 05:55 PM
unemployed

Post: 1439

Join Date: Feb 2012

Location: CANADA EH!

ma nigga andre done did itcool
November 15, 2012 @ 06:06 PM
E Styles

Post: 640

Join Date: Sep 2012

Andre won

Thug already lost

This his last full day on HB give him your farewells while you still can my friends
November 15, 2012 @ 06:39 PM
DStyles

Post: 9512

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

I wonder if either one of you fuckboys will actually accept getting IP banned.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

November 15, 2012 @ 07:30 PM
E Styles

Post: 640

Join Date: Sep 2012

After I play thug and he gets banned ill play you too Styles, NBA or a shooter. You aint down so keep your opinions and thoughts to yourself bitch niqqa
November 15, 2012 @ 07:38 PM
DStyles

Post: 9512

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

So you can go ahead and rage quit?




Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

November 15, 2012 @ 07:44 PM
ThatGuyBars

Post: 801

Join Date: Jun 2012

Location: The depths of the 14...

So you can go ahead and rage quit?





Damn

Ayyy!-Fonzie

November 15, 2012 @ 07:53 PM
Soul Rize

Post: 1845

Join Date: Dec 2010

Location: Houston

So you can go ahead and rage quit?





Cmon get down with a real nigga wussup

November 15, 2012 @ 08:00 PM
ThugBear Numba6

suspended

Post: 1652

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

Dat nigga Andre still had ALL his lifepoints AHAHAHAHA
November 15, 2012 @ 08:18 PM
craigsagersuit

Post: 2999

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626

So you can go ahead and rage quit?





deaded @ this nigga ruthless tombout "spare me"


He's cute? I bet he ain't #Hansum

November 15, 2012 @ 09:37 PM
E Styles

Post: 640

Join Date: Sep 2012

lol @ DStyles changing the subject after I called him out. I knew that nigga aint about that life, cant put that 9k post count in jeopardy bruh?



fuck outta here, I knew you was bitchmade
November 15, 2012 @ 09:50 PM
ThatGuyBars

Post: 801

Join Date: Jun 2012

Location: The depths of the 14...

All jokes aside, do i wanna know whats going on

Ayyy!-Fonzie

November 15, 2012 @ 10:03 PM
Clarence_Boddicker

suspended

Post: 509

Join Date: Sep 2012

damn Andre straight made this dude say "NO MAS"

November 15, 2012 @ 11:09 PM
camron

Post: 355

Join Date: Oct 2012

I'm the pres

Please login first to reply.
Back To Top