Calling out Thug & AndreLutherKing

November 14, 2012 @ 02:30:43
@justsayray see me right now on DN

i fell asleep u still wanna duel
November 14, 2012 @ 05:26:07
@thug
where you at nigga? aren't you ready to shoot the virtual fair?

Be about it

November 14, 2012 @ 07:04:48
Funny how thug chose today of all days to not appear. I got him shook

#KillThug
November 14, 2012 @ 07:26:02
November 14, 2012 @ 09:09:58
Game:Halo 4



You dun fucked up boi

Best out of 3 games
Snipers & BRs

Whats your gamertag
November 14, 2012 @ 13:41:20
Give up dat gamertag boi stop bein pussy
November 14, 2012 @ 14:46:07
I know you aint rushing me when you took forever to hop in this thread lil nigga

My GT is LGxxxNasty
November 14, 2012 @ 15:09:16
I know you aint rushing me when you took forever to hop in this thread lil nigga

My GT is LGxxxNasty

You gon get dat work once I get home boi
Pause.
November 14, 2012 @ 16:12:32
If we playing halo 4 can I also get in this ?
Loser still get IP banned, il even 1v3 u fuck bois
November 14, 2012 @ 16:28:23
nigga go away
November 14, 2012 @ 17:19:28
Fuck up bitch you prolly lvl 3
November 14, 2012 @ 17:25:35
Fuck up bitch you prolly lvl 3

November 14, 2012 @ 17:52:31
November 14, 2012 @ 18:59:42
yo keep us updated with the results

Be about it

November 14, 2012 @ 19:13:41
I played that Halo 4 yesterday, that shit was official as hell. My Warthog Driving game hella strong. Doing doughnuts on niggas all day and I aint talking bout the ones you eat.
November 14, 2012 @ 20:09:47
Get online faggot. You gon learn today.
November 14, 2012 @ 20:38:05
We ain't playin till later fuckboi I got class & Andre Luther to whoop in a bit
November 14, 2012 @ 20:43:34
pics of results or close thread

i love u all

November 14, 2012 @ 20:48:37
hb with the i quit stipulation smokeyface

He's cute? I bet he ain't #Hansum

November 14, 2012 @ 20:48:42
I played that Halo 4 yesterday, that shit was official as hell. My Warthog Driving game hella strong. Doing doughnuts on niggas all day and I aint talking bout the ones you eat.
November 14, 2012 @ 21:18:53
Dudes are mad cause my warthog game on that Fonzarelli, and they game is on Urkel.

Yall cant see Clarence.
November 14, 2012 @ 22:06:42
I hope this nigga Ruthless ready. Only an hour left

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

November 14, 2012 @ 22:12:12
Dat nigga gon get sent to da shadow realm
November 14, 2012 @ 22:21:55


ruthless u aint ready baaaaaby

He's cute? I bet he ain't #Hansum

November 14, 2012 @ 22:29:48
You streaming this right Andre? I want the world to witness this ass whoopin that I shall thrash upon your poor soul
November 14, 2012 @ 22:33:44
I will be streaming it but my mic is tripping so idk if I can talk during it. Regardless I'm streaming & recording

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

November 14, 2012 @ 22:44:22
I put money on Andre!
November 14, 2012 @ 23:12:45
where to look or hear need that stream info
November 14, 2012 @ 23:18:50
setting up stream now. Ruthless whenever you ready

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

November 14, 2012 @ 23:23:40
1 moment my nig
Please login first to reply.
x