Got jacked. Vol. Roldean Nonato

November 09, 2012 @ 03:46:01
Originally posted by Inactive User
stfu u frail ass asian stop tryna act hard and the rest of u retards need to stop acting hard like youd really go fight some grown ass nigga at age 15 log off
November 09, 2012 @ 03:48:14
don't trust nobody but yourself b

He's cute? I bet he ain't #Hansum

November 09, 2012 @ 03:49:05
don't trust nobody but yourself b
You and Daytona squared both be preachin.smokeyface
November 09, 2012 @ 03:50:50
here's his number

209-404-2823
November 09, 2012 @ 04:00:57
this gon be gud
November 09, 2012 @ 04:08:17
this gon be gud
agree. I know everything about this kid. All he knows about me is my name and number thats it.
November 09, 2012 @ 04:14:12
mothafucka is lurkin this thread, he changed his number already

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

November 09, 2012 @ 04:15:41
mothafucka is lurkin this thread, he changed his number already
and deactivated his account
November 09, 2012 @ 04:24:24
November 09, 2012 @ 04:24:37
Hire an assassin smokeyface
November 09, 2012 @ 04:31:31
dmwalking
Moderator
I got a message from RJNONATO4 asking if i'm down to trade my black scale giants split hoodie and a couple shirts for his foamposites. He lives relatively close to me so we met up at a nearby target and i gave him the shit to check out if they were ok for him. He started to hand me the shoes and he said sike this a jackin nigga. I never knew asians could run fast until today. He booked it with this black guy and they hopped into a van and took off. What should I do? ps he deactivated is account.

I'm ready for the didn't read .gifs. to be prepared i'll start it off.



edit* The trade was
1 Black Scale x SSUR Giants hoodie
1 Deadline x Black Scale shirt
1 Huf 4/20 pocket tank top
1 Black Scale Where the truth lies tee

for a pair of royal blue foamposites

HB stands for Help Beast. Currently supporting the supportive movement.

November 09, 2012 @ 04:35:35
I don't know this feel. Smh


that beta feel. alpha niggas like me just cant comprehend.
November 09, 2012 @ 05:15:21
what makes you think he won't make another account and view this thread?
November 09, 2012 @ 05:37:41
https://twitter.com/VSVPkidd4

Lol the power of google, I'm not one to advocate getting the feds involved but fuck this nigga bruh bruh
November 09, 2012 @ 06:21:07
https://twitter.com/VSVPkidd4

Lol the power of google, I'm not one to advocate getting the feds involved but fuck this nigga bruh bruh
That's his brother. this is him https://twitter.com/RolandNonato
November 09, 2012 @ 06:23:30
https://twitter.com/VSVPkidd4

Lol the power of google, I'm not one to advocate getting the feds involved but fuck this nigga bruh bruh


This dude is a faggot to the tenth power. Somebody needs to blow up his shit. Confront that bitch on twitter and let him know he's about to take that beat down goofy fucks think they can fake the based. Task force out - Based Jesus

Hansum + Based = Perfection

November 09, 2012 @ 06:26:58
lol I forgot how gay high school was
November 09, 2012 @ 06:42:07
op, if you can't come up with a plan to get this faggot, throw some bread up... gotta be a cali nigga on here to do it for the right coin... that kid looks like easy beats

start at grace m. davis high school and follow the directions below


probably gonna put this fuck boys address up to a few other forums since he walkin around with all sorts of gear... easy target to some real niggas
November 09, 2012 @ 07:38:30
post that niggas info on 4chan and he'll be dead
November 09, 2012 @ 08:14:35
WHERE DAT NIGGA GHOST AT DOE
November 09, 2012 @ 09:38:47
The person who jacked you was Asian?
Damn, that's a first time.
But for meet ups, don't you guys have each other's PHONE NUMBER?
Give it to the police for them to track it.
November 09, 2012 @ 15:31:25
post that niggas info on 4chan and he'll be dead

fuck yes them niggaz don't fuck around
crazy story what i read on a yahoo news article
some anonymous person posted himself stepping on the bk food and took a picture
4chan went ham
tracked that nigga down ip address and snitched on the cops was shocked

IG:From0twohero

November 09, 2012 @ 15:42:57
dont do sum stupid outta peer pressure. unless u rly bout dat life, but u prolly dont have the backup that asian guy has.

ur dads a cop? get ur snitch on boy.(altho rly its not snitchin cuz ur the victim)
November 09, 2012 @ 16:11:07
Stupid muthafucka anytime you meet up anyone carry a piece. I bought some Disneyland tickets in person at a Walgreen and still had my .45 in my hoodie pocket.

Lillyhammer

November 09, 2012 @ 16:33:03
November 09, 2012 @ 16:48:51
REVS
Moderator
Someone post his fucking address.

I prefer carcinogens to endorphins.

November 09, 2012 @ 16:50:19
^ 8 posts up. map included.
November 09, 2012 @ 16:52:18
REVS
Moderator
My bad, should have looked above before I posted. Haha. Good look though.

I'm down to paypal anyone 100 dollars if they go into this kids house and cut his nipples off, pics must be tagged.

I prefer carcinogens to endorphins.

November 09, 2012 @ 17:21:59
They didnt jack this, right?
I really hope not........smh

|| instagram: lups1 ||

November 09, 2012 @ 18:18:14
Just say the word OP
Please login first to reply.
x