Dat regret VOL:Phat ass..

November 01, 2012 @ 19:23:27 PM
Post: 1910
Join Date: Dec 2010
Location: Sparta
was just at a Chinese art show for extra credit and when i walked in there was a fine asian girl giving me the eye. During the introduction and opening of the art show she was right next to me and i looked down and she had some thunder thighs so im like she might have a phat ass gotta check it later. I was thinking of opening with some small talk and played out some talks in my head but after the introductions was over and shes just begging for a convo i walk away. i smh as i walk away like the fk is wrong with me. she then proceeds to head to the exit. So after a solid minute i was like i fk'ed up and couldn't focus on the show and left and i saw her on my way out but i waited outside the exit because i felt like she would come. seconds later she walked out and i just didn't do noting......and walking with her back to me was her phat asian ass.... like the rarest of the rare.... the regreat of dat ass... is sad and she wanted me . fk dis pussyassniggalyfe. tips on what i should do now?

Cmon get down with a real nigga wussup

November 01, 2012 @ 19:29:30 PM
Post: 604
Join Date: Jun 2012
regret*
November 01, 2012 @ 19:30:03 PM
Post: 247
Join Date: Jun 2012
Seppuku
November 01, 2012 @ 19:36:44 PM
Post: 1287
Join Date: Feb 2012
Location: CANADA EH!

*justkiddingdontdoit
November 01, 2012 @ 19:57:35 PM
Post: 366
Join Date: Jan 2012
Location: Afghanistan
You fucked up lol.
November 01, 2012 @ 20:38:14 PM
Post: 569
Join Date: Sep 2012
Soul Rize lost
November 01, 2012 @ 20:41:51 PM
Post: 5018
Join Date: Feb 2009


Smang it.
November 01, 2012 @ 20:49:33 PM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626

He's cute? I bet he ain't #Hansum

November 01, 2012 @ 20:50:46 PM
Post: 1637
Join Date: Jul 2009
Location: New Jersey
Let us not judge the boy fore we've all found ourselves in similar situations. Just watch my video http://www.youtube.com/watch?v=Fys1sXP9YkI
November 01, 2012 @ 21:23:46 PM
Post: 254
Join Date: Sep 2012
GOD D,AM U BITCHMADE BRUH
November 01, 2012 @ 21:59:14 PM
Post: 526
Join Date: Nov 2011
Location: Canada


Very disapoint.

Fly on little wing

November 01, 2012 @ 22:13:13 PM
Post: 366
Join Date: Jan 2012
Location: Afghanistan

Was this her by any chance?
November 01, 2012 @ 22:56:54 PM
Post: 1910
Join Date: Dec 2010
Location: Sparta
dam same shit but she had some wavy hair. shit was nice.

Cmon get down with a real nigga wussup

November 02, 2012 @ 00:10:09 AM
Post: 3200
Join Date: Oct 2009
Location: Ontario
I know that feel, bro.

narsha.narsha.narsha

November 02, 2012 @ 00:33:50 AM
Post: 420
Join Date: Jul 2012
Location: California

Was this her by any chance?


Lol I follow her on tumblr.

I've sort of been there. Nice thick asian girl went to my school but now she goes somewhere else and the opportunity was lost. Extremely rare so when the ass is phat and edible, you gotta pounce



November 02, 2012 @ 02:43:38 AM
Post: 1920
Join Date: May 2011
November 02, 2012 @ 02:48:51 AM
Post: 582
Join Date: Jul 2008
Location: radda
my professional opinion is for you to mope about it some more.

radda radda radda

November 02, 2012 @ 03:29:27 AM
Post: 303
Join Date: Nov 2011
Location: Houston
info on tumblr doe
November 02, 2012 @ 03:41:21 AM
Post: 1910
Join Date: Dec 2010
Location: Sparta
naw moved on. thinking the next time i see her on campus (maybasedgodhelpmysoul) ima tell her that ass left me regretful and gotta atone by getting to know you.

Cmon get down with a real nigga wussup

November 02, 2012 @ 04:17:02 AM
Post: 1095
Join Date: May 2011
Location: Vista, CA
Hol' up bruh I don't even know that feel

I ain't no bitch nigga

"leather jackets and bape shark hoodies, its a struggle but we make it work"

November 02, 2012 @ 04:46:02 AM
Post: 719
Join Date: May 2012
Location: university of stacking chedda
you shoulda just started talking to her about the chinese art show. then put it in her ass

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

November 02, 2012 @ 05:03:33 AM
Post: 2411
Join Date: Feb 2009
Location: Richmond,VA
Stop fapping,after three weeks of not jerking off or watching porn,I guarantee you would have approached that broad. If you have stopped fapping and still didnt get at shorty then your just a bitch.
November 02, 2012 @ 05:07:03 AM
Post: 179
Join Date: Nov 2011
info on tumblr doe
November 02, 2012 @ 05:10:50 AM
Post: 356
Join Date: Jun 2011
you should have said "are these art show lights too bright? lemme dim sum"
she would have let you eat dat ass
November 02, 2012 @ 05:41:16 AM
Post: 452
Join Date: Apr 2012
Location: 714
Originally posted by Inactive User

Was this her by any chance?


Lol I follow her on tumblr.

I've sort of been there. Nice thick asian girl went to my school but now she goes somewhere else and the opportunity was lost. Extremely rare so when the ass is phat and edible, you gotta pounce


info???

HB 325 PostHardcore/Metalcore/MelodicHardcore/Punk/PopPunk/ Skacore

November 02, 2012 @ 05:53:22 AM
Post: 3511
Join Date: Jan 2009
Location: Los Angeles
Wolf tickets. Asian bitches aint got ass.
November 02, 2012 @ 06:45:12 AM
Post: 1410
Join Date: Mar 2012
Location: stockton
Stop fapping,after three weeks of not jerking off or watching porn,I guarantee you would have approached that broad. If you have stopped fapping and still didnt get at shorty then your just a bitch.
this true? Does it boost confidence or thirst up? I'ma try it.
November 02, 2012 @ 11:47:55 AM
Post: 366
Join Date: Jan 2012
Location: Afghanistan
Stop fapping,after three weeks of not jerking off or watching porn,I guarantee you would have approached that broad. If you have stopped fapping and still didnt get at shorty then your just a bitch.
this true? Does it boost confidence or thirst up? I'ma try it.

It's true.
November 02, 2012 @ 15:21:03 PM
Post: 3747
Join Date: Jun 2012
"Phat asian ass."

November 02, 2012 @ 20:14:55 PM
Post: 1910
Join Date: Dec 2010
Location: Sparta
Originally posted by Inactive User
Stop fapping,after three weeks of not jerking off or watching porn,I guarantee you would have approached that broad. If you have stopped fapping and still didnt get at shorty then your just a bitch.
will do

you should have said "are these art show lights too bright? lemme dim sum"
she would have let you eat dat ass
(Invalid img)

Cmon get down with a real nigga wussup

Please login first to reply.
x