Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
November 8, 2012 @ 06:53 PM
JACOB LACIDAR KOLA

Post: 3102

Join Date: May 2011

Location: Vashtie\'s Room

^^you gotta fap bro.

:)

November 8, 2012 @ 07:03 PM
totalespionage

Post: 1549

Join Date: Sep 2010

Location: DMV

^^you gotta fap bro.


Damn I ain't even make it past day one thoughsad
November 8, 2012 @ 11:53 PM
bjornvan

Post: 947

Join Date: Sep 2012

yeah im out i lost, sorry maybe next year. i got off to this...how cliche sad sad

http://www.youtube.com/watch?v=M-ASA0NItTQ&feature=g-u-u


wow
she didnt even show nuthin

day 8
November 9, 2012 @ 12:57 AM
E Styles

Post: 640

Join Date: Sep 2012

yeah im out i lost, sorry maybe next year. i got off to this...how cliche sad sad

http://www.youtube.com/watch?v=M-ASA0NItTQ&feature=g-u-u

Dis nigga fapped & nutted to a clothed Vashtie

This nigga never had a chance
November 9, 2012 @ 04:35 AM
AmericanLegend

Post: 1925

Join Date: Jul 2012

Location: USA

WHAT THAT ASS LIKE

taste the glamour

November 9, 2012 @ 04:36 AM
AmericanLegend

Post: 1925

Join Date: Jul 2012

Location: USA

day 8

taste the glamour

November 9, 2012 @ 03:44 PM
burninforyou

Post: 2

Join Date: Nov 2012

7 days. COME AT ME LINKS www.k9webprotection.com
November 9, 2012 @ 07:56 PM
_______

Post: 805

Join Date: May 2012

day 7. this japanese chick from school thats always wanted my d but i never was feeling her but she's looking finer than ever and i had a dream last night about her that could've ended up being a wet dream. the morning urge was real but i fought it some how. im thirsty af lmao
November 10, 2012 @ 01:44 AM
Flynt Flossy

Post: 196

Join Date: Sep 2012

day 5 feeling mighty weak I might break tonight
November 10, 2012 @ 02:27 AM
dinkleberg

Post: 345

Join Date: Aug 2012

i failed man i failed...
November 10, 2012 @ 02:49 AM
Teal.

Post: 301

Join Date: Sep 2012

yall dropping out like flys
November 10, 2012 @ 04:50 AM
AmericanLegend

Post: 1925

Join Date: Jul 2012

Location: USA

thirst
day 9
asses look so phat
ahh

taste the glamour

November 10, 2012 @ 01:24 PM
blackice445

Post: 1583

Join Date: Jul 2009

Location: New Jersey

http://www.youtube.com/watch?v=4t0mvfI9Fh0&feature=plcp

no fap yall stay strong.
November 10, 2012 @ 02:10 PM
ThatGuyBars

Post: 801

Join Date: Jun 2012

Location: The depths of the 14...

yeah im out i lost, sorry maybe next year. i got off to this...how cliche sad sad

http://www.youtube.com/watch?v=M-ASA0NItTQ&feature=g-u-u

Dis nigga fapped & nutted to a clothed Vashtie

This nigga never had a chance



Ayyy!-Fonzie

November 10, 2012 @ 07:49 PM
AmericanLegend

Post: 1925

Join Date: Jul 2012

Location: USA

day 10

taste the glamour

November 11, 2012 @ 09:28 PM
Flynt Flossy

Post: 196

Join Date: Sep 2012

got midterms coming up.
is it a good idea to keep this up?
November 11, 2012 @ 10:38 PM
Teal.

Post: 301

Join Date: Sep 2012

^ Well when you jack off you look at porn don't you?
When you watch porn you get distracted and not study ,so yea it is a good idea to keep it up
cool
November 11, 2012 @ 10:49 PM
unemployed

Post: 1439

Join Date: Feb 2012

Location: CANADA EH!

no fap november making a nigga skip his bus stop, dat random boner lifestyle might not make it
November 12, 2012 @ 12:57 AM
bjornvan

Post: 947

Join Date: Sep 2012

gave in this morning in the shower


Next month tho ..
November 12, 2012 @ 01:30 AM
AmericanLegend

Post: 1925

Join Date: Jul 2012

Location: USA

ALMOST gave in
day 11

taste the glamour

November 12, 2012 @ 02:31 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

Today is getting TOUGH. Too much Milfs at work today, thirst is getting mad. & Found this bitches twitter..(@She_Amazingg)

Must.Stay.strong...Day 10

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

November 12, 2012 @ 02:47 AM
ThatGuyBars

Post: 801

Join Date: Jun 2012

Location: The depths of the 14...

Today is getting TOUGH. Too much Milfs at work today, thirst is getting mad. & Found this bitches twitter..(@She_Amazingg)

Must.Stay.strong...Day 10


Turns out she twerks alot, and she lives around your area?

Ayyy!-Fonzie

November 12, 2012 @ 02:50 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

Yeah, I watched one of her videos...But not fully tryna keep this up. LMAO

& nahhh, i dont think so. I just seen her on my TL

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

November 12, 2012 @ 02:53 AM
ThatGuyBars

Post: 801

Join Date: Jun 2012

Location: The depths of the 14...

@veryrareandbased bout to say you gotta pounce on that

Ayyy!-Fonzie

November 12, 2012 @ 03:45 AM
charlieb555

Post: 74

Join Date: Sep 2012

didn't know it was no fap november.. noooooooo!
November 12, 2012 @ 03:53 AM
Muhstakes

Post: 891

Join Date: Aug 2012

Location: California

Lasted only one week. Couldn't fight the urge.

muhstakes.tumblr.com

November 12, 2012 @ 04:50 AM
Flynt Flossy

Post: 196

Join Date: Sep 2012

day 7
23 more days to go...
November 12, 2012 @ 06:19 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

sorry homies. im about to give in...shit was too much today..Milfs + phat asses + working in retail + having to watch fitting rooms is not a good mix...

11 days.

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

November 12, 2012 @ 07:22 AM
JACOB LACIDAR KOLA

Post: 3102

Join Date: May 2011

Location: Vashtie\'s Room

i know its not official but im starting over for my own good smile

:)

November 12, 2012 @ 02:30 PM
blackice445

Post: 1583

Join Date: Jul 2009

Location: New Jersey

shit fapped after 50 days.... restarting.

Please login first to reply.
Back To Top