Which Pill Do You Choose?

Oct 16, 2012 @ 07:28


I would choose the Pink pill
Oct 16, 2012 @ 07:44
Red Pill=100% on Tests.
Edit:
Pink>Gray btw
Oct 16, 2012 @ 07:51
Red Pill=100% on Tests.
Edit:
Pink>Gray btw

truuuuuuuuuuuuuuuuuu
Oct 16, 2012 @ 10:47
green
Oct 16, 2012 @ 13:04
green

you could just turn into a bird with the pink and fly for 2 hours instead of 1

be careful what you pretend to be

Oct 16, 2012 @ 13:07
Red Pill=100% on Tests.
Edit:
Pink>Gray btw


dude are you fuckin retarded? the ability to fly, morph into anything or see into the future and you choose being able to use the internet with your mind....

Red pill is the Barbagelbites/Wehatelondon special
Oct 16, 2012 @ 13:09
green

you could just turn into a bird with the pink and fly for 2 hours instead of 1
but id rather fly in my own body instead of morphing to a fukcing bird
Oct 16, 2012 @ 14:52
If you ain't reading minds you ain't doing it right. Poker game just leveled up.
REVS
Oct 16, 2012 @ 14:58
If you ain't reading minds you ain't doing it right. Poker game just leveled up.


That's what I was thinking, you could run the tables with this, so that means you're making money, and as far as taking tests couldnt you read the mind of an intelligent person in the class? Get the answers? I'm going with the yellow.

I prefer carcinogens to endorphins.

Oct 16, 2012 @ 14:59
if you have a smartphone you dont really need the red one.green and pink would be fun, bt i think the most useful would be mind reading. went with yellow.
Oct 16, 2012 @ 15:10
y'all can reads my minds when I'm taking your bitches out to a flight #supermanstatus
Oct 16, 2012 @ 15:48
Yellow..... Imagine all you could do? Make money, do good at school, see if a girl's feelin u, do what it takes to get her to feel u, know when niggas are lyin to u, etc... Possibilities is endless fam.

Fly on little wing

Oct 16, 2012 @ 16:49
lol at orange and red. so useless.

yellow is the best cus it's basically a cheat code for life. the other ones would force you to change how you live your life, yellow lets you do you...but with hacks
Oct 16, 2012 @ 17:22
Pink. There gonna be a whole lot of monkey robberies in town. Turn into a Rhesus monkey and run into places and snatch from the till.

narsha.narsha.narsha

Oct 16, 2012 @ 17:52
can't believe nobody picked black besides me. I mean only unsure part is the hassle in public...which I don't really know what it actually means. However, you can use it anytime...I'm talking sports bets, stock prices. come on son
Oct 16, 2012 @ 18:12
Pink aint no doubt about it
Oct 16, 2012 @ 18:14
I would crush all of them then snort it.

Get it how u live

Oct 16, 2012 @ 18:16
grey

marry fine ass rich bitch. divorce when bored and take half her money. repeat 8 times.
settle down with melanie iglesias
Oct 16, 2012 @ 18:53
Black. That Mirai Nikki Lifestyle... so Godly
Oct 16, 2012 @ 23:48
red, so i can go on HB while im on HB
Oct 16, 2012 @ 23:54
red, so i can go on HB while im on HB




lol finally got your old acct b

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Oct 17, 2012 @ 00:01
I'm confused about the time system. For the yellow pill are they saying 5 separate 30 minute sessions of mind reading or 5 times that add up to 30 minutes together?

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM | Add me on Steam: AndreLutherKing

Oct 17, 2012 @ 00:16
I'm confused about the time system. For the yellow pill are they saying 5 separate 30 minute sessions of mind reading or 30 minutes worth of mind reading daily that you can use 5 times?

Oct 17, 2012 @ 00:22
I didn't even realize how poorly I worded that

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM | Add me on Steam: AndreLutherKing

Oct 17, 2012 @ 00:26
I would probably get the blue pill I wanna master a sport.

The fuck you looking at....

Oct 17, 2012 @ 00:27
I would probably get the blue pill I wanna master a sport.


That shit don't even seem worth it to me. You only get 10 years to live afterwards

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM | Add me on Steam: AndreLutherKing

Oct 17, 2012 @ 00:35
If you're a logical person you'd pick the yellow pill. It makes the most sense.
Oct 17, 2012 @ 00:37
I would probably get the blue pill I wanna master a sport.


actually wouldn't mind blue. live like Jordan at his prime

do everything i want in 10 years

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Oct 17, 2012 @ 00:57
depends how fast the internet is for red and how fast you can fly for green
so i'll choose yellow

looking for HIDDEN CHARACTERS NAVY REFLECTIVE CREWNECK IN SMALL

Oct 17, 2012 @ 03:02
Pink because it's simple and interesting.

If I had the power to read minds all the time I would hate it cause I would realize things about people that would make me go insane. Think about it you would learn a lot of shit about your family, friends, and peers that you wouldn't ever want to hear.
Please login first to reply.