Question for Atheists...

October 13, 2012 @ 15:23:39 PM
Post: 3938
Join Date: Mar 2012
Location: in yo closet
everyone and everything dies,
i believe in heaven and hell and shit but there i also a possibility of hades and the underworld and shit,
i know eveyone dies,

who gives a fuck where you go after that your dead,
live every moment,
buy as many box logos as possible
October 13, 2012 @ 15:25:42 PM
Post: 604
Join Date: Jun 2012
October 13, 2012 @ 15:51:20 PM
Post: 2216
Join Date: Feb 2010
Location: so flo
My body is ready, real talk. I'm anxious to see what happens when we die. Not enough to ever off myself though.
And if absolutely nothing happens, I'm okay with that

upthefunk

October 13, 2012 @ 17:59:14 PM
Post: 207
Join Date: May 2012
I kinda don't give a shit. I love life and all but think about it. If your dead you wouldn't even know because you are dead.
October 13, 2012 @ 18:02:13 PM
Post: 911
Join Date: Oct 2012
Location: Canada
I would ask him the same thing.


damn. 10/10. very deep, very dope.
October 13, 2012 @ 18:07:07 PM
Post: 911
Join Date: Oct 2012
Location: Canada
as a yungin back when i believed in christiniaty, eternal life used to make me shit my pants. like, living forever... and ever... like, shit is NEVER gonna end? ya.

now i guess i jus dont rly think bout it.
October 13, 2012 @ 18:07:22 PM
Post: 465
Join Date: May 2012
Real talk, If God came down to earth right now and asked you if you want to go to heaven with him, would you go?


Depends on what my other options were.

how afraid of death are yall?


I am afraid of death for the simple fact that I have my whole life ahead of me and I haven't done anything to make my life valuable, to me, yet.

"If God asked what have I done for him"

I would say I gave him 19 years of my life dedicated to him and he gave me nothing to reassure me I was doing it for a good reason; no signs or messages so I will dedicate the rest of my life to thinking rationally and doing good deeds for my own personal benefit instead of doing it because of fear of being cast into hell.
October 13, 2012 @ 18:11:22 PM
Post: 3200
Join Date: Oct 2009
Location: Ontario
Not scared of it. When I'm dead, I'm dead. I won't remember life when I'm dead, because I'm dead. I'm not in a rush to die, because well, I'm alive, why fuck with a good thing?

narsha.narsha.narsha

October 13, 2012 @ 19:27:23 PM
Post: 310
Join Date: Aug 2012
Location: Vancity
Originally posted by Inactive User
but i think there is a difference between dying and being killed.


What the fuck? There is no difference, when you're killed you're dead...
October 13, 2012 @ 19:45:10 PM
Post: 527
Join Date: Nov 2011
lol. nice thread title and first post. it just shows how retarded you religious people are.


im not religious bruh

Websites at your price aodevelopment.co HMU

October 13, 2012 @ 19:47:24 PM
Post: 166
Join Date: Nov 2010
Lol so god would only allow us into heaven if we devoted our lives and believed in him? What happened to god loving everyone equally, shouldn't matter if we believe in him or not. He's selfish as fuck and only likes believers. Fuck that nigga. He better be in a box logo though if he exists smokeyface
October 13, 2012 @ 19:57:35 PM
dmwalking
Forum Moderator
Post: 3673
Join Date: Aug 2007
Location: New England
mother fuckers need to stop kissing the feet of ancient white liars who wrote a novel to control your minds.. free your soul to nature


Mohammed was white? LOL at nigs acting like Christianity was the only religion....and LOL again at thinking that a bunch of cats from the middle east are "white."

yeah im highkey pounding at my keyboard rn getting heated, but its really nothing we can do about it razz So how was your day today?

October 13, 2012 @ 20:00:35 PM
Post: 2860
Join Date: May 2011
Location: Vashtie\'s Room
Originally posted by Inactive User
but i think there is a difference between dying and being killed.


What the fuck? There is no difference, when you're killed you're dead...

By dying i mean naturally, you know becoming old, disease, etc, etc. When i think of being killed i think of getting shot, car accident, roof falling on your head.

:)

October 13, 2012 @ 20:09:13 PM
Post: 340
Join Date: Jun 2012
Location: Animal Pharm
mother fuckers need to stop kissing the feet of ancient white liars who wrote a novel to control your minds.. free your soul to nature

"The wings don't make you fly and the crown don't make you king"

October 13, 2012 @ 20:11:01 PM
Post: 340
Join Date: Jun 2012
Location: Animal Pharm
sorry double post.

"The wings don't make you fly and the crown don't make you king"

October 13, 2012 @ 20:18:24 PM
Post: 577
Join Date: Nov 2011
Location: seattle WA
i dont give a fuck about death my nigga
i hope i rebirth as a lion

brvndon.tumblr.com

October 13, 2012 @ 20:21:10 PM
Post: 1512
Join Date: Nov 2011
there is not a single shard of solid evidence that a god has ever existed.
/thread
October 13, 2012 @ 20:41:03 PM
Post: 1643
Join Date: Apr 2008
there is not a single shard of solid evidence that a god has ever existed.
/thread


how bout the universe
October 13, 2012 @ 20:43:23 PM
Post: 465
Join Date: May 2012
there is not a single shard of solid evidence that a god has ever existed.
/thread


how bout the universe


This should go in the "Stupidest things you ever heard" thread.
October 13, 2012 @ 20:44:45 PM
Post: 445
Join Date: Jul 2010
there is not a single shard of solid evidence that a god has ever existed.
/thread


how bout the universe
hahah how is that an evidence?
October 13, 2012 @ 23:43:22 PM
Post: 531
Join Date: Oct 2007
there is not a single shard of solid evidence that a god has ever existed.
/thread


how bout the universe
smh
October 14, 2012 @ 00:02:41 AM
Post: 3565
Join Date: Oct 2010
Location: sgv.la
Where did our moral laws come from? God?
October 14, 2012 @ 00:08:55 AM
Post: 533
Join Date: Dec 2010
lol. nice thread title and first post. it just shows how retarded you religious people are.


im not religious bruh

then you are absolutely retarded for making it sound like a religious question.

john lamone is a fag. boland is a fag.

October 14, 2012 @ 01:18:54 AM
Post: 465
Join Date: May 2012
Where did our moral laws come from? God?


Being human and sympathy.
October 14, 2012 @ 01:38:01 AM
Post: 458
Join Date: Jul 2012
Location: beep.
when i was like 8 i whole heartedly believed when i died i would go to heaven, then one day i realized what eternal life meant and that scared the shit out of me. living forever was literally my biggest fear, and i would tell my mom i really didn't want to go to heaven and live forever just for like 400 years or something haha. I still believed in god though for a long time, for me thats never what religion was about.
yeooo, haha this.

I was young and I would think about the day ending, then the day starting, then ending, then starting, and never really ending. I was scared as fuck to live forever. If you know you have an eternity, theres no real drive to push you to do things.

the greek gods were bored as fuck with their immortal selves. fuckin human ladies, pillaging the mortal, having nothing to fear, barely even each other. I can only imagine

jonjakob.blogspot.com

October 14, 2012 @ 02:00:27 AM
Post: 527
Join Date: Nov 2011
How about the supernatural? Like ghosts and shit. lol

Websites at your price aodevelopment.co HMU

October 14, 2012 @ 02:05:05 AM
Post: 3565
Join Date: Oct 2010
Location: sgv.la
Originally posted by Inactive User
Where did our moral laws come from? God?


Being human and sympathy.


Where does sympathy come from? Intelligence, feelings, souls?
Can these be explained with the big bang and evolution?
Wouldn't evolution, survival of the fittest, dog eat dog make us more selfish?
October 14, 2012 @ 02:22:42 AM
Post: 701
Join Date: Dec 2008
Location: Canada
how can anyone say they're not afraid of death unless they've been at death's door? how do you know unless you're close to death or about to die? you don't.
October 14, 2012 @ 02:25:14 AM
Post: 527
Join Date: Nov 2011
how can anyone say they're not afraid of death unless they've been at death's door? how do you know unless you're close to death or about to die? you don't.


Yeah, like how many of you have had near death experiences.

I've been shot at, almost hit by a bus etc lol

Websites at your price aodevelopment.co HMU

October 14, 2012 @ 02:27:33 AM
Post: 3511
Join Date: Jan 2009
Location: Los Angeles
Ive almost lost my life several times, and i can say I'm not afraid. I would welcome death. Its loved ones dying that I fear.
Please login first to reply.
x