October 4, 2012 @ 06:51 PM
chief

Post: 6853

Join Date: Feb 2008

Location: WA

It's almost here. What you guys dressin up as? my friends and I have been discussing it for awhile, there's going to be like 8 of us. 7 of us are gonna dress up like oompa loompas and 1 is gonna be dressed as willy wonka who will play that flute thing to which we'll all pop out of bushes to assemble. bout to be dope

•••

October 4, 2012 @ 07:00 PM
Your Fan

Post: 492

Join Date: May 2012

I'm dressing up as London.
October 4, 2012 @ 07:18 PM
DStyles

Post: 9513

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY


Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

October 4, 2012 @ 07:30 PM
DaPark

Post: 2208

Join Date: Apr 2012

Location: UK

Finna going as Finn and Jake with my good bud

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

October 4, 2012 @ 07:35 PM
Soul Rize

Post: 2187

Join Date: Dec 2010

Location: Up in the skys

fixing to cop a costume but op on that next lvlshit cool

Cmon get down with a real nigga wussup

October 4, 2012 @ 07:56 PM
DStyles

Post: 9513

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

i'm going a girl/fag/tranny


So in other words, you're going dressed as Kanye West?

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

October 4, 2012 @ 08:47 PM
99%Shit

Post: 3497

Join Date: Oct 2009

Location: Ontario

Totoro. My kigurumi pajamas are on their way from China as we speak. cool

narsha.narsha.narsha

October 4, 2012 @ 09:10 PM
missy.

Post: 2312

Join Date: Mar 2011

Location: ♥♥♥

lol i was thinking either catwoman (dark knight) or psylocke... just need the proper leather suit -_-

if not, idk... =/

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

October 4, 2012 @ 09:12 PM
AndreLutherKing

Post: 3410

Join Date: Feb 2012

Location: Hansumville

lol i was thinking either catwoman (dark knight) or psylocke... just need the proper leather suit -_-

if not, idk... =/


Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

October 4, 2012 @ 09:21 PM
BEENDOINGIT

Post: 551

Join Date: Feb 2012

Location: Scotland.

Going as a GBN ( Gangster Brigade Nun).
October 4, 2012 @ 09:22 PM
Black Adam

Post: 1393

Join Date: Aug 2012

I wanna be boland but idk if i dress up as a fat white kid or a black guy?
October 4, 2012 @ 09:24 PM
bugzzz

suspended

Post: 967

Join Date: Oct 2012

Location: Canada

im black i think im gonna dress as a white man
October 4, 2012 @ 09:24 PM
bugzzz

suspended

Post: 967

Join Date: Oct 2012

Location: Canada

or as colonel sanders and walk around wit a KFC bucket
October 4, 2012 @ 11:59 PM
traggi

Post: 564

Join Date: Aug 2012

Location: Houston

The Scout from Team Fortress 2.
October 5, 2012 @ 03:01 AM
filthavenue

Post: 1247

Join Date: Dec 2010

Location: vancouver

Chief Keef

http://filthavenue.tumblr.com/

October 5, 2012 @ 03:02 AM
JACOB LACIDAR KOLA

Post: 3102

Join Date: May 2011

Location: Vashtie\'s Room

Nigga fuck that im going to kings dominion on halloween shit is too fun!!!!

:)

October 5, 2012 @ 03:11 AM
Mr. Freeze

Post: 5370

Join Date: Feb 2009

honey boo boo
October 5, 2012 @ 03:23 AM
.kciN

Post: 1476

Join Date: Apr 2010

Location: Paradise

A raped Japanese school girl
October 5, 2012 @ 03:27 AM
AndreLutherKing

Post: 3410

Join Date: Feb 2012

Location: Hansumville

I'm waiting on @b-low_brown to steal a nigga a costume from party city.

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

October 5, 2012 @ 03:28 AM
Jollibee.

Post: 2176

Join Date: Apr 2012

im ready
October 5, 2012 @ 03:47 AM
Dino Spumoni

Post: 949

Join Date: Apr 2009

Location: CT

lol i was thinking either catwoman (dark knight) or psylocke... just need the proper leather suit -_-

if not, idk... =/


Pics or it didn't happen. I'm feeling parched cool
October 5, 2012 @ 05:03 AM
teows

Post: 1200

Join Date: Jul 2012

October 5, 2012 @ 05:39 AM
megustaleche

Post: 1034

Join Date: Jan 2012

Location: Califas

I'm dressing up as London.

Lol

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

October 5, 2012 @ 02:35 PM
ᵂᴼᴬᴰᴵᴱ

Post: 1219

Join Date: Sep 2010

Location: canada

Luka Magnotta, my homie finna play Ghost

(✿◠‿◠)

October 5, 2012 @ 03:31 PM
Hellah Fresh

Post: 4141

Join Date: Dec 2006

October 5, 2012 @ 03:51 PM
veryrareandbased

Post: 2727

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at


Like a real goon.

hansum is 4ever

October 5, 2012 @ 07:10 PM
Dino Spumoni

Post: 949

Join Date: Apr 2009

Location: CT

I think I'll either be Fonzie or Eazy-E
October 5, 2012 @ 07:21 PM
mrh

Post: 3086

Join Date: Aug 2006

Location: MN

charlie


or if possible a mcpoyle
October 5, 2012 @ 07:54 PM
Cheeched

Post: 358

Join Date: Aug 2012

Location: Vancity

I'm dressing up as London.


October 5, 2012 @ 07:56 PM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

The Basedgod

http://soundcloud.com/anonymousnigger


Please login first to reply.
Back To Top