I wouldnt like to be famous

October 02, 2012 @ 09:07:58
Even if I could... that's why I decided to stop rapping(to blow up that is, mite styll do it for fun)

I want my privacy and my ability to go anywhere I want to to not be hindered.

Id rather live good and still be relatively unknown yadig smokeyface
October 02, 2012 @ 09:08:43
keep telling yourself that
October 02, 2012 @ 09:09:04
i fuck any bitch i want to cuz i wear supreme that makes me even more famous fuckboi
October 02, 2012 @ 09:11:49
keep telling yourself that


wut do u mean fuccboi

dat cant walk lowkey in the streets lifestyle aint for everyone
October 02, 2012 @ 09:15:04
getting recognized in the street by strangers is small price to pay (if you wanna call it that) for fame and wealth - never having to work again, buying anything you like ect ect 'fuccboi'
October 02, 2012 @ 09:16:33
getting recognized in the street by strangers is small price to pay (if you wanna call it that) for fame and wealth - never having to work again, buying anything you like ect ect 'fuccboi'


im smart enuff to know money =/= happiness

u think jay-z and kanye the happiest niggas on earth b

fucc that
October 02, 2012 @ 09:18:20
both yall broke so shut the fuck up
October 02, 2012 @ 09:18:45
I can't even be fucked to go into it so I'll just leave this here instead
October 02, 2012 @ 09:23:44
I can't even be fucked to go into it so I'll just leave this here instead


fuckboi u aint got shit to do anyways, post wut u think
October 02, 2012 @ 09:24:27
both yall broke so shut the fuck up


calls someone broke... blue-tacks supreme stickers to his wall and can't afford a hair cut.....
October 02, 2012 @ 09:36:23
nice comeback bih, fuck you
October 02, 2012 @ 09:52:32
nice comeback bih, fuck you

Damn he's calling you a bih
That's just uncalled for

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

October 02, 2012 @ 11:48:49
beta
October 02, 2012 @ 11:56:15
Being famous would be awesome except you could no longer pick your nose and eat it in public.

|| instagram: lups1 ||

October 02, 2012 @ 12:15:20
Even if I could... that's why I decided to stop rapping(to blow up that is, mite styll do it for fun)

I want my privacy and my ability to go anywhere I want to to not be hindered.

Id rather live good and still be relatively unknown yadig smokeyface


MF Doom proves you're just a failure.
October 02, 2012 @ 13:21:17
Even if I could... that's why I decided to stop rapping(to blow up that is, mite styll do it for fun)

I want my privacy and my ability to go anywhere I want to to not be hindered.

Id rather live good and still be relatively unknown yadig smokeyface
Yeah, that's why you aren't going to be famous

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

October 02, 2012 @ 14:05:24
I wanna be in the posse
Free money and groupies

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

October 02, 2012 @ 14:56:29
M.F. Doom stays shitting on fans.
Has fake Dooms do his live shows and shit while hes at home watching tv

|| instagram: lups1 ||

October 02, 2012 @ 15:04:26
dmwalking
Moderator
I'd like to get rich without fame. But if fame were my only route to get rich, then I'd accept the fame and take it in stride. Maybe even use my influence for good.

Truth is money doesn't buy happiness. But it does pay for peace of mind and it does buy freedom. And these things give you more windows of opportunity to be happy. Money doensn't equal happiness, but a lack of money generally leads to stress...and when you stressin, you ain't happy. That's why a lotta couples divorce. Money sucks all the fun out of the love they once had. Money ain't everything. But it's a large percentage.
So yeah. I never wanna be famous. But if I had to be to get money, then I'll take it.

HB stands for Help Beast. Currently supporting the supportive movement.

October 02, 2012 @ 15:06:33
dmwalking
Moderator
Originally posted by Inactive User
Even if I could... that's why I decided to stop rapping(to blow up that is, mite styll do it for fun)

I want my privacy and my ability to go anywhere I want to to not be hindered.

Id rather live good and still be relatively unknown yadig smokeyface


MF Doom proves you're just a failure.


MF Doom is just a genius in that respect. I'm far from a Doom stan (I only have two of his albums...then again I paid for them so I'm more of a fan than his stans. hahah), but I admire the hell out of him. I wish I could get it how he does man.

MF is more an exception than the rule.And if anyone else tries something similar, they'll be written off as biters so trying to go his route is highly unlikely.

HB stands for Help Beast. Currently supporting the supportive movement.

October 02, 2012 @ 15:10:24
Nah bro I'd be famous, I wanna be hella famous for like 10 years, catch a drug addiction and fall off, Dat DMX life is for your boy haha

I bet only old niggas and the HB famb would recognize DMX on the street

"leather jackets and bape shark hoodies, its a struggle but we make it work"

October 02, 2012 @ 15:13:50
Originally posted by Inactive User
Even if I could... that's why I decided to stop rapping(to blow up that is, mite styll do it for fun)

I want my privacy and my ability to go anywhere I want to to not be hindered.

Id rather live good and still be relatively unknown yadig smokeyface


MF Doom proves you're just a failure.


MF Doom is just a genius in that respect. I'm far from a Doom stan (I only have two of his albums...then again I paid for them so I'm more of a fan than his stans. hahah), but I admire the hell out of him. I wish I could get it how he does man.

MF is more an exception than the rule.And if anyone else tries something similar, they'll be written off as biters so trying to go his route is highly unlikely.

Every rapper is a biter
No one is really doing anything new

|| instagram: lups1 ||

October 02, 2012 @ 15:33:18
dmwalking
Moderator
Originally posted by Inactive User
MF Doom proves you're just a failure.


MF Doom is just a genius in that respect. I'm far from a Doom stan (I only have two of his albums...then again I paid for them so I'm more of a fan than his stans. hahah), but I admire the hell out of him. I wish I could get it how he does man.

MF is more an exception than the rule.And if anyone else tries something similar, they'll be written off as biters so trying to go his route is highly unlikely.

Every rapper is a biter
No one is really doing anything new


Influence and biting are different things...there is a fine line though.

HB stands for Help Beast. Currently supporting the supportive movement.

October 02, 2012 @ 15:38:35
I'd like to get rich without fame. But if fame were my only route to get rich, then I'd accept the fame and take it in stride. Maybe even use my influence for good.

Truth is money doesn't buy happiness. But it does pay for peace of mind and it does buy freedom. And these things give you more windows of opportunity to be happy. Money doensn't equal happiness, but a lack of money generally leads to stress...and when you stressin, you ain't happy. That's why a lotta couples divorce. Money sucks all the fun out of the love they once had. Money ain't everything. But it's a large percentage.
So yeah. I never wanna be famous. But if I had to be to get money, then I'll take it.


Well said. Exactly how I view fame & money.
October 02, 2012 @ 17:18:51
Drewbacca
Moderator
i just want that low key/out of the spotlight fame

Forum Administrator • @DREWKKAKE

October 02, 2012 @ 19:19:34
i just want that low key/out of the spotlight fame


^ this.

just like that one dude... i forget his name.
October 02, 2012 @ 20:13:54
Originally posted by Inactive User
MF Doom proves you're just a failure.


MF Doom is just a genius in that respect. I'm far from a Doom stan (I only have two of his albums...then again I paid for them so I'm more of a fan than his stans. hahah), but I admire the hell out of him. I wish I could get it how he does man.

MF is more an exception than the rule.And if anyone else tries something similar, they'll be written off as biters so trying to go his route is highly unlikely.

Every rapper is a biter
No one is really doing anything new


all in perspective i guess. true that nothing is really 100% new but there are definitely people out there pushing new ideas and doing shit there own way, however these are usually the ones who end up getting all the hate. lil b, soulja boy, chief keef all brought something somewhat new to the table, but because it sounds different people dont really know how to take it at first so it will be accepted by a few and rejected by most, so they end up with a cult following and tons of haters.
i also find it odd that people get so bent out of shape about people "biting" in rap. rap/hip hop as a medium are built on appropriation/re-appropriation and basically having no rules when it comes to open exchange of ideas, ie. sampling and remixing.
October 02, 2012 @ 20:42:40
Even if I could... that's why I decided to stop rapping(to blow up that is, mite styll do it for fun)

I want my privacy and my ability to go anywhere I want to to not be hindered.

Id rather live good and still be relatively unknown yadig smokeyface


So you knew you were gunna blow up, and you decided to fall back?
October 02, 2012 @ 21:30:24
Even if I could... that's why I decided to stop rapping(to blow up that is, mite styll do it for fun)

I want my privacy and my ability to go anywhere I want to to not be hindered.

Id rather live good and still be relatively unknown yadig smokeyface


So you knew you were gunna blow up, and you decided to fall back?


EXACTLY MY THOUGHTS.
October 02, 2012 @ 23:33:04
i just want that low key/out of the spotlight fame


^ this.

just like that one dude... i forget his name.

keanu reeves?

brvndon.tumblr.com

Please login first to reply.
x