RIP A$AP Rocky

November 15, 2012 @ 01:31:46 AM
Post: 2216
Join Date: Feb 2010
Location: so flo
lol wait wut, y'all had rob in here getting roasted?

upthefunk

November 15, 2012 @ 02:12:09 AM
Post: 22
Join Date: Mar 2012
Location: bruh
Originally posted by Inactive User
lol wait wut, y'all had rob in here getting roasted?

its not him...
November 15, 2012 @ 02:27:35 AM
Post: 1476
Join Date: Mar 2012
Location: Yass
Originally posted by Inactive User
lol wait wut, y'all had rob in here getting roasted?

its not him...

Coulds been him

He talked with a hint of South Florida slang
November 15, 2012 @ 02:56:37 AM
Post: 1920
Join Date: May 2011
November 15, 2012 @ 03:01:57 AM
Post: 1941
Join Date: Nov 2011
Originally posted by Inactive User
lol wait wut, y'all had rob in here getting roasted?

its not him...

Coulds been him

He talked with a hint of South Florida slang


It was him. He deactivated, then hopped on tumblr like "I never had a hypebeast account, I hate everybody on there" but proceeded to say how Koopz told him there was a fake account. Shit ain't even add up
November 15, 2012 @ 03:32:16 AM
Post: 254
Join Date: Sep 2012
its not him...

Coulds been him

He talked with a hint of South Florida slang


It was him. He deactivated, then hopped on tumblr like "I never had a hypebeast account, I hate everybody on there" but proceeded to say how Koopz told him there was a fake account. Shit ain't even add up


Fuckign exactly this nigga sounded very similar to bank$ too he had the slang and mannerisms. IT was banks but he couldnt handle dat Hb either so he facaded some bullshit about "not fuckign with hypebeast" dis nigga had full knowledge of what we be
Please login first to reply.
x