Official HB Members' School ID Pics

Inactive User

Sep 26, 2012 @ 13:40
I'll start it off:

Sep 26, 2012 @ 13:51
scissors + glue stick = early forms of PS

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

Sep 26, 2012 @ 13:52
wears turban in school id pic
posts on hb

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

Sep 26, 2012 @ 13:53
Why do you have a towel on ur head?

Inactive User

Sep 26, 2012 @ 13:58
it's a gucci scarf
Sep 26, 2012 @ 14:04
you think you're cool?

All I do is smoke weed and listen to MF DOOM innercitykidsmusic.com

Sep 26, 2012 @ 16:17
pig
Sep 26, 2012 @ 16:17
pig
REVS
Sep 26, 2012 @ 16:27
OP you look like you sip alot of semen.

I prefer carcinogens to endorphins.

Sep 26, 2012 @ 17:19
tongueface
Sep 26, 2012 @ 18:56


where the party at?

I want to see the world burn

Sep 26, 2012 @ 18:58
OP you look like you sip alot of semen.


sip to savor!
Sep 26, 2012 @ 22:18
Whys everyone have to hate

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

Sep 26, 2012 @ 22:22
Snitch.

http://soundcloud.com/anonymousnigger

Sep 26, 2012 @ 22:23

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

Sep 26, 2012 @ 22:28
it's a gucci scarf


then why is it on your head...?
Sep 26, 2012 @ 22:30
it's a gucci scarf


then why is it on your head...?
Sep 26, 2012 @ 22:45
Sep 26, 2012 @ 22:58
Montreal nigga, i see u
Sep 26, 2012 @ 23:51

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Sep 27, 2012 @ 00:07
Juelz Santana looking ass
Sep 27, 2012 @ 00:27
if i was on campus security/police, and i asked for your ID, and you showed me this, then i'd definitely write you up for whatever i could, because i'd lose my job if i punched you in the face.
Sep 27, 2012 @ 00:58
lol this nikka prolly thought he was gonna get props when he posted this


you're in college wearing a scarf on your head lol

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

Sep 27, 2012 @ 01:15
you guys need to chill the fuck out.

http://lmgtfy.com/?q=joke
Sep 27, 2012 @ 01:28
you guys need to chill the fuck out.

http://lmgtfy.com/?q=joke


(Invalid img)

So that's a joke

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Sep 27, 2012 @ 02:49
(Invalid img)
Sep 27, 2012 @ 03:40

hansum is 4ever

Sep 27, 2012 @ 03:48
OP is a straight clown
Sep 27, 2012 @ 03:50
I'll start it off:



U of Concordia, Montreal I see you. LMAO

hansum is 4ever

Inactive User

Sep 27, 2012 @ 03:55
smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface
Please login first to reply.