Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
September 2, 2012 @ 08:04 PM
grindin2fast

Post: 7

Join Date: Sep 2012

Her name is Kristen B. from NYC get familiar.

September 2, 2012 @ 08:05 PM
BuddyOmar

Post: 2921

Join Date: Jun 2011

Location: #OYYOYVille

Her name is Kristen B. from NYC get familiar.

http://www.youtube.com/watch?v=uOKdoa19so0


That rented Bentley and rented Audi R8 life probably won't make it.

http://www.youtube.com/user/TheBuddyOmar?feature=mhee |||||||||||||| Twitter: https://twitter.com/#!/buddy_omar

September 2, 2012 @ 08:14 PM
grindin2fast

Post: 7

Join Date: Sep 2012

Nothing is rented dont get it confused.
September 2, 2012 @ 08:17 PM
DStyles

Post: 9513

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

Those rental plates B.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

September 2, 2012 @ 08:23 PM
grindin2fast

Post: 7

Join Date: Sep 2012

She is the best female rapper in the game right now, she sings and raps.

September 2, 2012 @ 08:27 PM
FIDEL CASHFLOW

Post: 3255

Join Date: May 2009

She is the best female rapper in the game right now, she sings and raps.


talkin bout yourself in third person like a fan or some shit is typing this

http://hypebeast.com/forums/apparel/217784 http://hypebeast.com/forums/sneakers/206983

September 2, 2012 @ 08:28 PM

Inactive

its probably her makin the thread lmao
September 2, 2012 @ 08:49 PM
grindin2fast

Post: 7

Join Date: Sep 2012

For those who dont know she sings as well. She is featured on this summer anthem singing the hook.

September 2, 2012 @ 08:51 PM
99%Shit

Post: 3427

Join Date: Oct 2009

Location: Ontario

Rented Givenchy t-shirt. smh.

Most people that own Bentleys do not refer to themselves as 'dope bitches'. Ask 'clef.


narsha.narsha.narsha

September 2, 2012 @ 08:56 PM
至高

Post: 1474

Join Date: May 2012

Location: purgatory

This thread gave me cancer

( ͡° ͜ʖ ͡°)

September 2, 2012 @ 09:00 PM
Kimo 先生

Post: 1936

Join Date: Nov 2010

Location: Hawai'i

video editor can't even spell STARRING right smh

http://tinyurl.com/3dln5qa

September 2, 2012 @ 09:01 PM
JACOB LACIDAR KOLA

Post: 3102

Join Date: May 2011

Location: Vashtie\'s Room

only one woman runs nyc...

:)

September 2, 2012 @ 09:06 PM
╒rozzy

Post: 1884

Join Date: May 2011

Location: California

Va$htie is overrated

.

September 2, 2012 @ 09:09 PM
grindin2fast

Post: 7

Join Date: Sep 2012

Heres an exclusive interview so yall can get familiar.

September 2, 2012 @ 09:10 PM
JACOB LACIDAR KOLA

Post: 3102

Join Date: May 2011

Location: Vashtie\'s Room

Va$htie is overrated

Dude just stop it.

:)

September 2, 2012 @ 09:31 PM
BuddyOmar

Post: 2921

Join Date: Jun 2011

Location: #OYYOYVille

Nothing is rented dont get it confused.


LOL stop fronting. Btw tell that nigga Shatek to let that hairline goe. Nigga's hairline in full retreat.

http://www.youtube.com/user/TheBuddyOmar?feature=mhee |||||||||||||| Twitter: https://twitter.com/#!/buddy_omar

September 2, 2012 @ 10:06 PM
$$$$$

Post: 1776

Join Date: May 2011

Location: NY

That video was terrible. Next time let me direct your video and all you gotta do is suck me up.
September 2, 2012 @ 10:14 PM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

at least she is not rapping on those lex luger kind of beats
September 2, 2012 @ 11:02 PM
DStyles

Post: 9513

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

only one woman runs nyc...


I think I fucked her...

I mean idk, I probably fucked a bitch that looked like her seeing that she's just a basic generic bitch.

at least she is not rapping on those lex luger kind of beats


Lex Luger>j dilla

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

September 3, 2012 @ 12:09 AM
teows

Post: 1130

Join Date: Jul 2012

Location: traphouse

Nothing is rented dont get it confused.


LOL stop fronting. Btw tell that nigga Shatek to let that hairline goe. Nigga's hairline in full retreat.


Holy fuck. I was literally on the ground for about 5 minutes.

i was fuckdante. love sosa gucci coach out the bitches weave merc out

September 3, 2012 @ 12:20 AM
esjay

Post: 1276

Join Date: Mar 2012

Location: South Florida

how is she in the streets of nyc being chauffeured if the car sits in a fucking driveway the whole time .

MY FS THREAD , CHEAP ASS SHIT : http://hypebeast.com/forums/apparel/178540/

September 3, 2012 @ 01:14 AM
slimeflu

Post: 46

Join Date: Nov 2011

Location: USA

I usually don't post in off topic, but goddamn fuck are you doing? You making NYC look bad. Shit is corny as hell. That interview was whack too. Tell that nigga to buy him some headblades at CVS, they cheaper than the shape ups that nigga pays to get his eight head tapered. If you gon rent cars don't show the plates in the video too. smfh.

I noe dat niggas barber prolly wanna give him the baldie every time he goes for a shape up but homeboy got too much pride.
September 3, 2012 @ 01:26 AM
Redline

Post: 730

Join Date: May 2007

how is she in the streets of nyc being chauffeured if the car sits in a fucking driveway the whole time .


not even a driveway. just on the side of a street.
this is sad
September 3, 2012 @ 01:41 AM
johnathan

Post: 2981

Join Date: May 2009

Location: lol

i think this is her promoting herself lmaoo

free max b 2013

September 3, 2012 @ 03:14 AM
grindin2fast

Post: 7

Join Date: Sep 2012

Theres a lot of hating going on in this thread its despicable. Give credit when credit is due. And there are no rentals btw. Stop hating.
September 3, 2012 @ 03:21 AM
"MERCY"

Post: 754

Join Date: Dec 2011

Location: Florida

Theres a lot of hating going on in this thread its despicable. Give credit when credit is due. And there are no rentals btw. Stop hating.

the car didn't even move the whole video... there is no due credit
September 3, 2012 @ 03:44 AM
WCDon

Post: 1180

Join Date: May 2011

Location: Bay Area

Lol this is horrible

THIS CANDYLAND NIGGA

September 3, 2012 @ 03:58 AM
chex

Post: 2464

Join Date: Oct 2008

Theres a lot of hating going on in this thread its despicable. Give credit when credit is due. And there are no rentals btw. Stop hating.


i lol'd
September 3, 2012 @ 04:10 AM
hasbeens

Post: 350

Join Date: May 2010

Theres a lot of hating going on in this thread its despicable. Give credit when credit is due. And there are no rentals btw. Stop hating.

so your tryna tell me, you can afford a bentley, but the best promotion you can afford is posting in the off topic of a fashion forum...? somat dont add up tho
September 3, 2012 @ 04:13 AM
REVS

moderator

Post: 3583

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

She looks like a dike.

I prefer carcinogens to endorphins.


Please login first to reply.
Back To Top