Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
October 23, 2012 @ 02:55 AM
BKBROWN

Post: 2495

Join Date: Aug 2010

Location: SD \\ CHI

gary johnson 2012

̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ ̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ karmaloop 20% off repcode: WAVES lllllllllllllllllll https://soundcloud.com/bkbrown

October 23, 2012 @ 03:01 AM
ToyotaGuy

Post: 2073

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico

Obama slapped Romney
October 23, 2012 @ 04:13 AM
damus

Post: 98

Join Date: Aug 2012

Damn, Mitt slaying Obama every time. Obama forced to try and use his bad rhetoric skills and make fun of Romney but just ended up losing.

Mitt stay winning. cool
October 23, 2012 @ 04:16 AM
B Low Brown

Post: 5492

Join Date: Mar 2010

Location: Eastlake

Damn, Mitt slaying Obama every time. Obama forced to try and use his bad rhetoric skills and make fun of Romney but just ended up losing.

Mitt stay winning. cool


Thought I was reading a DStyles post for a min

@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

October 23, 2012 @ 04:19 AM
Black Adam

Post: 1382

Join Date: Aug 2012

No

you my boy and all but i gotta disagree with you fam.

hypebeast.com/forums/apparel/204982

October 23, 2012 @ 04:33 AM
AndreLutherKing

Post: 3401

Join Date: Feb 2012

Location: Hansumville

Mitt Romnezzy be on the block trapping daily

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

October 23, 2012 @ 04:37 AM
ToyotaGuy

Post: 2073

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico

Romney kept saying all this BS but Obama shut him up
October 23, 2012 @ 04:44 AM
MeroWavy

Post: 387

Join Date: Apr 2009

id never vote for obama because he is a bitch ass nigga smh

atleast he got hoes
October 23, 2012 @ 04:48 AM
The Fiasco

Post: 2549

Join Date: Apr 2006

Location: Chicago.

id never vote for obama because he is a bitch ass nigga smh

atleast he got hoes


Romney got binders full of women nigga lmfao tryna talk about obama got hoes

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off

October 23, 2012 @ 03:34 PM
rabbitman

Post: 1521

Join Date: Mar 2012

Location: north america

^Well you seem educated on foreign policy

be careful what you pretend to be

October 23, 2012 @ 03:47 PM
theconqueror

Post: 1062

Join Date: Aug 2008

Location: 323



October 23, 2012 @ 05:27 PM

Inactive

Mitt Romneys an idiot.
October 23, 2012 @ 08:00 PM
DStyles

Post: 9513

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

Damn, Mitt slaying Obama every time. Obama forced to try and use his bad rhetoric skills and make fun of Romney but just ended up losing.

Mitt stay winning. cool


x2

Funny thing though is that the 18-25 age demographic and negroes learned that Israel is a country thanks to Mitt Romney cool

Typical negro traits of Obama to attack a civilized American like Mitt Romney.

Nov 6, my entire family is voting for Romney and I influenced my black friend to vote for Romney cool

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

October 23, 2012 @ 08:39 PM
rabbitman

Post: 1521

Join Date: Mar 2012

Location: north america

and I influenced my black friend to vote for Romney cool

woah

be careful what you pretend to be

October 23, 2012 @ 08:54 PM
Gilly Suits

Post: 2252

Join Date: May 2011

Location: 617/781/508



IDK DSteezy there was a lot of this going on last night. Side note if I have to hear Romney was a good governor one more time I'm going to flip shit. Completely wrong and polls show a considerable number (over 60% of my state) agree.

Culective.com //

October 23, 2012 @ 10:57 PM
ToyotaGuy

Post: 2073

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico

October 23, 2012 @ 11:13 PM
FIDEL CASHFLOW

Post: 3229

Join Date: May 2009

fucking elections in america are a joke. It's not about who can do the best things for the country, its about who is most populair and who has the most charisma

http://hypebeast.com/forums/apparel/217784 http://hypebeast.com/forums/sneakers/206983

October 24, 2012 @ 06:37 PM
rabbitman

Post: 1521

Join Date: Mar 2012

Location: north america


be careful what you pretend to be

October 24, 2012 @ 09:24 PM
backlikethat

Post: 5231

Join Date: Feb 2009



DAT ETHER.
October 24, 2012 @ 09:37 PM
oneallah

Post: 3277

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

obama a gawd tho

niga got that black swag

romney a suicide cult leader,
niga crazy
November 6, 2012 @ 08:55 PM
DStyles

Post: 9513

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

My vote is in.

Time to put an end to the 47% and Obama's reign.

Time to put a true American in the White House.

Time for Mitt R-Money da Bo$$ cool

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

November 6, 2012 @ 08:57 PM
Jollibee.

Post: 2176

Join Date: Apr 2012

My vote is in.

Time to put an end to the 47% and Obama's reign.

Time to put a true American in the White House.

Time for Mitt R-Money da Bo$$ cool

It's about time they put a white man back in the white house cool cool cool cool
November 6, 2012 @ 09:11 PM
ToyotaGuy

Post: 2073

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico

Obama ain't goin no where.
November 6, 2012 @ 09:11 PM
SilvioDante

Post: 1612

Join Date: Aug 2012

Location: Satriales Pork Store

just voted for the Mit. Fuck Obummer his bitch ass didnt do shit for 4 years.
November 6, 2012 @ 09:19 PM
DStyles

Post: 9513

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

just voted for the Mit. Fuck Obummer his bitch ass didnt do shit for 4 years.


I salute you cool

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

November 6, 2012 @ 09:35 PM
damus

Post: 98

Join Date: Aug 2012



We out here. cool cool cool cool cool cool cool cool
November 6, 2012 @ 09:39 PM
DStyles

Post: 9513

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY



We out here. cool cool cool cool cool cool cool cool


cool

Mitt R-Money Gang!

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

November 6, 2012 @ 09:45 PM
DStyles

Post: 9513

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY



cool

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

November 6, 2012 @ 09:46 PM
SilvioDante

Post: 1612

Join Date: Aug 2012

Location: Satriales Pork Store

November 6, 2012 @ 09:51 PM
DStyles

Post: 9513

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

lol Obama is that fuckboy

Nikka acknowledge the America he was inheriting and yet still made promises he couldn't keep.

he goes on and blame it on the Bush administration when he couldn't deliver.

Lol Obama, that fuckboy "president"

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23


Please login first to reply.
Back To Top