how dangerous iz flabush x washington heights?

September 01, 2012 @ 00:02:43
dominican bitches are butterface

Dominicans are like the bootleg version of puerto ricans.

They're like Mexico's own bootleg version, Ecuador.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

September 01, 2012 @ 00:12:31
Oh, I beg to differ

They're

-Uneducated
-Dirty
-loud
-sluts
-pose their cubby self with their camera phone
-donkey face.
-ghetto trash


smokeyfacesmokeyface

upthefunk

September 01, 2012 @ 02:13:57
Originally posted by Inactive User
And that's why Dominicans are the fucking realest group of people. Gah damn I love us.

Baddest girls
Best personalities
Sexiest women
Only know how to have a good time
Drink like animals
Proudest group of motherfuckers I ever seen
Sexiest women

I love my country smokeyface
September 01, 2012 @ 02:33:39
to be honest niggaz always talkin bout whats hood in NY and Flatbush isn't even hood It's just poor. Yea it has a shit tone of fried chicken and liquor spots and project around almost every corner, but niggaz ain't bout it bout it like ATL. And I rather walk around Flatbush at night than southside Jamaica. But maybe I wasn't in the "bad" part of Flatbush.
October 04, 2012 @ 04:11:34
^^nigga dont u shop @ GAP? GTFO
October 04, 2012 @ 04:44:30
Washington Heights always showed me mad love right off the bat. I've had some good ass times there, smoking blunts at jay hood with the ill view. Never seemed too dangerous but I havent chilled there in a few years tho I fell outta touch with everyone I used to kick it with in Harlem and Washington Heights.
October 04, 2012 @ 09:49:18
Flatbush has hood parts that I won't fuck with and I live here...honestly, who wants to be in the hood? That shit is corny if i'm not out the hood in a couple of years I'm going back to the islands. lol. All that hood shit is corny. When i'm out the hood I ain't looking back..only thing i'm coming back for a island food... fuck everything else
October 04, 2012 @ 12:04:47
dominican bitches are butterface

Dominicans are like the bootleg version of puerto ricans.

They're like Mexico's own bootleg version, Ecuador.

Mexicants are their own bootleg.
October 04, 2012 @ 20:52:42
Flatbush is slowly but surely becoming Park Slope part two


aye no shots, but werent you in the NYT cuz yall got robbed in flatbush?
October 04, 2012 @ 20:55:39
Washington Heights always showed me mad love right off the bat. I've had some good ass times there, smoking blunts at jay hood with the ill view. Never seemed too dangerous but I havent chilled there in a few years tho I fell outta touch with everyone I used to kick it with in Harlem and Washington Heights.


What about Union Square?

I heard nikkas herbed you for your vans.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

October 04, 2012 @ 21:03:27
Flatbush is slowly but surely becoming Park Slope part two


aye no shots, but werent you in the NYT cuz yall got robbed in flatbush?


October 04, 2012 @ 23:53:36
Flatbush is slowly but surely becoming Park Slope part two


aye no shots, but werent you in the NYT cuz yall got robbed in flatbush?


October 07, 2012 @ 00:08:07
Flatbush is slowly but surely becoming Park Slope part two


aye no shots, but werent you in the NYT cuz yall got robbed in flatbush?


shhhhhhh we dont wanan hurt his rap career
October 07, 2012 @ 02:45:30
These arguments never work because its always skewed by where you are from. I'm from Jamaica and would be like the southside aint that bad because I know it and I know what places to avoid. While I dont know sit about flatbush so I would always assume the worst. Truth is whatever hood you go to there are places to avoid.
October 07, 2012 @ 03:02:08
Flatbush is slowly but surely becoming Park Slope part two


aye no shots, but werent you in the NYT cuz yall got robbed in flatbush?


lol no I was in the NYT cuz we got robbed in bed stuy get ya facts straight

All I do is smoke weed and listen to MF DOOM innercitykidsmusic.com

Please login first to reply.
x