Ask a semi pro bodybuilder anything

August 19, 2012 @ 02:28:32
nigga walkin around lookin like a boner

taskforce bitch mob nigga

August 19, 2012 @ 02:31:22
Can I smoke trees and lift?
August 19, 2012 @ 02:31:43
how big is your penis?
actua

give me numbers homeboy
well considering im on human growth hormone basically year round, its actually quite large not gonna sit on here and brag but its way bigger then most guys
August 19, 2012 @ 02:32:26
Can I smoke trees and lift?


yeah
August 19, 2012 @ 02:34:40
calories are calories, but doesn't it matter about the fat content also? Eating 2k calories worth of skinless chicken breast is really the same as 2k calories worth of junk with a lot of trans fats? Just wondering.
August 19, 2012 @ 02:34:41
nigga walkin around lookin like a boner
say it to my face
August 19, 2012 @ 02:36:11
calories are calories, but doesn't it matter about the fat content also? Eating 2k calories worth of skinless chicken breast is really the same as 2k calories worth of junk with a lot of trans fats? Just wondering.


No. Don't believe him. This guy is a fucking idiot.
August 19, 2012 @ 02:36:16
yo, u say u build bodies. r u god motherfucker?
August 19, 2012 @ 02:36:42
actua

give me numbers homeboy
well considering im on human growth hormone basically year round, its actually quite large not gonna sit on here and brag but its way bigger then most guys

August 19, 2012 @ 02:36:44
calories are calories, but doesn't it matter about the fat content also? Eating 2k calories worth of skinless chicken breast is really the same as 2k calories worth of junk with a lot of trans fats? Just wondering.
as long as you are getting your protein and enough calories you are fine.if you want to be a pro bodybuilder eating junk food is IMPERATIVE to your success because simply put its impossible to get the ammount of calories you need (while on insane ammounts of hormone) from clean food.
August 19, 2012 @ 02:38:23
calories are calories, but doesn't it matter about the fat content also? Eating 2k calories worth of skinless chicken breast is really the same as 2k calories worth of junk with a lot of trans fats? Just wondering.


No. Don't believe him. This guy is a fucking idiot.
you do not have a clue, just another brain washed supplement kid that is blinded by the liars of the industry...

EVERY succesful bodybuilder eats dirty food and lean meat. arnold used to eat a tub of ice cream mixed with egg whites EVERY SINGLE MOTHER FUCKING DAY
August 19, 2012 @ 02:43:50
What supplement do you recommend for gaining mass / weight ?
August 19, 2012 @ 02:46:24
What supplement do you recommend for gaining mass / weight ?
supplements are a scam , they do not help u.

if you MUST have supplements the only one i recommend is protein power (WPI). but at the end of the day it will not help u any diffrent to a piece of chicken so i say no supplements.
August 19, 2012 @ 02:47:36
What supplement do you recommend for gaining mass / weight ?
supplements are a scam , they do not help u.

if you MUST have supplements the only one i recommend is protein power (WPI). but at the end of the day it will not help u any diffrent to a piece of chicken so i say no supplements.

Well since you say no supplements, what diet do you recommend to gain a shit load of calories?
August 19, 2012 @ 02:48:57
tagged piex or shits fake
August 19, 2012 @ 02:50:19
how tall are you?
5'8" 250lbs


Manlet using steroids? I see you playa.
August 19, 2012 @ 02:50:27
What supplement do you recommend for gaining mass / weight ?
supplements are a scam , they do not help u.

if you MUST have supplements the only one i recommend is protein power (WPI). but at the end of the day it will not help u any diffrent to a piece of chicken so i say no supplements.

Well since you say no supplements, what diet do you recommend to gain a shit load of calories?


Los of lean meats (fish , chicken , beef)

then anything else you want, ice cream , choclate , ramen noodles, peanut butter, milk lots of milk
drink a gallon of milk a day, whatever else you can fit into your daily calorie intake AFTER you have ate enough protein

anything with high calorie content
August 19, 2012 @ 02:52:08
Btw, if you're bulking then yeah, eat whatever as long as you meet you calorie and protein goals. If you're cutting, you gotta watch the carbs.
August 19, 2012 @ 02:53:22
Thanks brah.
Yeah, i'm bulking gotta eat up everything in sight.
August 19, 2012 @ 02:53:38
Originally posted by Inactive User
Btw, if you're bulking then yeah, eat whatever as long as you meet you calorie and protein goals. If you're cutting, you gotta watch the carbs.
Carbs are good for retaining muscle mass while on a cut.

I agree that diet should be cleaned up alot when cutting, for no reason other then too save yourself from being extremely hungry all the time.
August 19, 2012 @ 02:54:17
does the GOMAD method work?
August 19, 2012 @ 02:55:00
Thanks brah.
Yeah, i'm bulking gotta eat up everything in sight.
and most important thing if u want to be a bodybuilder

is pharmacy grade hormone!, test , tren , winny, dbol, hgh,
August 19, 2012 @ 02:55:46
ya i hav a question
are you gay

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

August 19, 2012 @ 02:56:13
does the GOMAD method work?
it works like anything you creat calorie surplus while getting enough protein and while lifting 5 days a week , you grow its as simple as that
August 19, 2012 @ 02:56:34
ya i hav a question
are you gay
Go back to karmaloop shopping cart u kook!
August 19, 2012 @ 02:57:13
Thanks brah.
Yeah, i'm bulking gotta eat up everything in sight.
and most important thing if u want to be a bodybuilder

is pharmacy grade hormone!, test , tren , winny, dbol, hgh,


Let 'em start off natty before they even consider those.
August 19, 2012 @ 02:59:59
post a picture with a spoon and name tag
August 19, 2012 @ 03:03:05
post a picture with a spoon and name tag
I have been lifting 10+ years i do not have time to post pictures on fashion forum
August 19, 2012 @ 03:04:43
what lifting program to follow for bulking?

He's cute? I bet he ain't #Hansum

August 19, 2012 @ 03:06:41
a bodybuilder wit no pic?? ya, ur def not fake. all body builders in the world took a progress pic of their gluteus maximus muscle as recently as this morning.
Please login first to reply.
x