Text this for guaranteed sex Vol. The Movement Begins

April 30, 2013 @ 23:11:05 PM
Post: 2642
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at

hansum is 4ever

April 30, 2013 @ 23:58:43 PM
Post: 749
Join Date: Jun 2012
rezmo 

Why brittany so mad doe?
May 01, 2013 @ 00:04:51 AM
Post: 437
Join Date: May 2012
Windows phone cant screenshot, but
H: Sent me a picture
M:I would tap that...
H:Whose stopping you?
M:Well we are both attractive, why haven't we banged yet?
H:This is a problem....
M:?
H:We are both attractive, and haven't banged yet... whats your solution?
M:Well im not sure, but I think if I came over we could figure one out, what time?
H:Like 5:30?

But alas, your boi is a bitch and did nothing to follow this up.
May 01, 2013 @ 00:07:50 AM
Post: 3579
Join Date: Jan 2010
Location: cold north
these are way more fun when these bitches get mad than if they play along smokeyface
May 01, 2013 @ 00:12:04 AM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626



THIS NIGGA REALLY HITEM WITH THE BOB SAGET MEME 
salaam won

He's cute? I bet he ain't #Hansum

May 01, 2013 @ 00:28:28 AM
Post: 1074
Join Date: May 2011
Location: nyc
Originally posted by Inactive User
rezmo 

Why brittany so mad doe?
lmao shit no idea. i haven't chilled with her in a minute so i figured i would just ask cause this thread bumped and i was high as fokk, but she just got really pissed off must have been pms dawg she sent me a few more messages even after didn't answer once mane playse with that im not that type of girl virgin shit blah blah blah imma text her mom next.
May 01, 2013 @ 00:31:09 AM
Post: 1322
Join Date: Mar 2012
Location: north america

be careful what you pretend to be

May 01, 2013 @ 00:37:11 AM
Post: 2089
Join Date: Oct 2012
Windows phone cant screenshot, but
H: Sent me a picture
M:I would tap that...
H:Whose stopping you?
M:Well we are both attractive, why haven't we banged yet?
H:This is a problem....
M:?
H:We are both attractive, and haven't banged yet... whats your solution?
M:Well im not sure, but I think if I came over we could figure one out, what time?
H:Like 5:30?

But alas, your boi is a bitch and did nothing to follow this up.
lol you dropped a solid line ("Well im not sure...") then couldnt follow up? smh, yall cant crack under pressure 

Let me see those downvotes

May 01, 2013 @ 01:42:58 AM
Post: 69
Join Date: Aug 2012


Lol. Finna hit later this week blushing
May 01, 2013 @ 15:52:30 PM
Post: 751
Join Date: Feb 2013
Location: SouthBay, San Diego. Prolly on a trip with Lucy
It seems HB has found thr Matrix code

Twitter: @KiddCoast

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

May 02, 2013 @ 04:38:47 AM
Post: 2205
Join Date: Mar 2012
Location: California
Looking through my old contacts found this bitches number that I haven't talked to in years. 

May 02, 2013 @ 06:02:37 AM
Post: 15
Join Date: Apr 2013
May 02, 2013 @ 06:03:31 AM
Post: 15
Join Date: Apr 2013
May 08, 2013 @ 23:15:15 PM
Post: 2205
Join Date: Mar 2012
Location: California
I regret doing this. It was funny at the moment but my girlfriend didn't think it was funny. 
May 10, 2013 @ 01:55:29 AM
Post: 2453
Join Date: Jul 2012
Location: USA
then break up with her bruh if she cant hang wit your jokes she aint GF worthy ^ sounds like a cheesy drama queen

taste the glamour

Please login first to reply.
x