who's the better drug dealer VOL:WEIGH IN

August 15, 2012 @ 21:43:13 PM
Post: 2564
Join Date: Apr 2010
August 15, 2012 @ 21:51:02 PM
Post: 888
Join Date: Aug 2012
Location: Nova.
Where's that milf from the show weeds

Naa she stay fucking shit up. Only reason i would put her on this thread is for the pics smokeyface smokeyface
August 15, 2012 @ 21:56:55 PM
Drewbacca
Forum Moderator
Post: 9033
Join Date: Oct 2007
Location: 707/562/852
/pic of spens

jklolz



who got the respect for my young nigga lil z

Forum Administrator • @DREWKKAKE

August 15, 2012 @ 23:03:29 PM
Post: 332
Join Date: Jul 2011
/pic of spens

jklolz



who got the respect for my young nigga lil z


Lil Z is the most violent.

The best would probbably be Tony then Nino
followed by Walter

walter isn't even a dealer like that he is a cook.

shit if anything he is more of the Supplier than the dealer.

"The clothes don't make the man the man made them clothes."

August 16, 2012 @ 02:02:49 AM
Post: 3200
Join Date: Oct 2009
Location: Ontario
Marlo Stanfield


Man knows. Marlo is ruthless.

Nucky on that shit too doe. He gets it done.

narsha.narsha.narsha

August 16, 2012 @ 02:13:14 AM
Post: 1799
Join Date: May 2011
Location: California
Walt is not a drug dealer. He's the Methamphetamine manufacturer.

More like


But from what it looks like, Walt might run his own business. If Mike does leave.

.

August 16, 2012 @ 02:22:07 AM
Post: 1671
Join Date: May 2011
Location: NY
August 16, 2012 @ 02:22:35 AM
Post: 742
Join Date: May 2012
Location: Bay Area. HB Rookie Of The Year. (BuddyOmar Approved)
why has this not been posted yet. /thread

omfgruben is back. HB 2012 Rookie of the year. (Buddy Omar Approved)

August 16, 2012 @ 02:23:20 AM
Post: 3139
Join Date: Jun 2008
August 16, 2012 @ 02:30:42 AM
Post: 2773
Join Date: Apr 2007
August 16, 2012 @ 03:10:46 AM
Post: 719
Join Date: May 2012
Location: university of stacking chedda
BIG MEECH

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

August 16, 2012 @ 04:32:19 AM
Post: 467
Join Date: Jun 2011
How is Walt not a dealer if he had people moving his work on the street????
August 16, 2012 @ 06:15:02 AM
Post: 2797
Join Date: May 2009
Location: lol

Jack Nicholson in The Departed, you should check it out.

free max b 2013

August 16, 2012 @ 07:56:18 AM
Post: 78
Join Date: Jan 2011
Location: Cali
Nino nigga!
August 16, 2012 @ 07:56:51 AM
Post: 78
Join Date: Jan 2011
Location: Cali
EL Chapo for real tho.. that nigga is on the Forbes list.
August 16, 2012 @ 09:27:21 AM
Post: 178
Join Date: Mar 2009
August 16, 2012 @ 10:36:32 AM
Post: 742
Join Date: May 2012
Location: Bay Area. HB Rookie Of The Year. (BuddyOmar Approved)
Bay Area stand up!

omfgruben is back. HB 2012 Rookie of the year. (Buddy Omar Approved)

August 16, 2012 @ 10:40:46 AM
Post: 639
Join Date: Jan 2012
Location: NY/Richmond
August 16, 2012 @ 10:59:45 AM
Post: 102
Join Date: May 2011
Smh first off I'm gonna have to shake my head at dudes who's saying Tony.. ya'll know Tony's downfall right? My dude wasn't ruthless b. My dude ain't have what it takes to stay a kingpin that's why he died.. went out like a gee though.

Johnny Depp - This nigga cool at first or whatever son but he let his daughter get in the way of his money. A real nigga would've just left her ass out for a little while.. bitch ain't even come visit him in jail and shit how fucked up yo.

Lil Z - Nah this nigga violent and ugly (pause) as fuck. You gotta hold yourself to some standards feel me, this nigga ain't even get a bitch in the movie that he ain't have to try and rape first nah mean.

Nino - Man this nigga a real nigga right here but he got killed by some old hating ass nigga. That was some hoe shit, I woulda gave it to this nigga but he died yo.

Honestly if I had to pick a dealer I would have to say my boy Benny from City of God yo. This nigga was cool with the hoodlums and the white kids feel me. He even had a bad bitch and was planning on leaving to go to a farm and smoke and raise a family nah mean but nah, shit ain't go right. He got shot while these fuck niggas were trying to kill Lil Z nah mean

Moral of the story is ain't no "on top" drug dealer cause all these fuck niggas always die yo. smokeyface
August 16, 2012 @ 11:22:40 AM
Post: 2797
Join Date: May 2009
Location: lol

free max b 2013

August 16, 2012 @ 11:34:28 AM
Post: 414
Join Date: Feb 2012
Location: NYC


I went to HS with this kid...

changed from Doom. I've learned to take HB not so seriously.

August 16, 2012 @ 11:35:37 AM
Post: 1819
Join Date: Dec 2008
Location: STHLM
/pic of spens

jklolz



who got the respect for my young nigga lil z

beat me to it.
August 16, 2012 @ 13:32:34 PM
Post: 223
Join Date: Aug 2012


"Freeway" Rick Ross
August 16, 2012 @ 14:09:38 PM
Post: 70
Join Date: Feb 2012
Location: whoreland, USA
walt always comes with the product even doe he a primeass bitch

soundcloud.com/lucyandthedaze

August 16, 2012 @ 15:00:12 PM
Post: 323
Join Date: Jun 2011


"Freeway" Rick Ross


The real one.

TRYING REALLY REALLY HARD ------------------------------------- FEELINGS WILL BE APPREHENDED

August 16, 2012 @ 18:28:26 PM
Post: 2122
Join Date: Nov 2010
Where's that milf from the show weeds

probably sucking a dick or at least jerking someone off.

August 17, 2012 @ 00:13:32 AM
Post: 724
Join Date: Sep 2008
Location: Philly
August 17, 2012 @ 00:15:10 AM
Post: 3786
Join Date: Oct 2006
Location: NACOGDOCHES,TEXAS
Originally posted by Inactive User


ftw
August 17, 2012 @ 00:20:07 AM
Post: 177
Join Date: Dec 2011
Location: Canada
walter isn't a drug dealer.
August 17, 2012 @ 00:26:15 AM
Post: 467
Join Date: Jun 2011
Yes walter is a drug dealer...didn't he have skinny pete and pinkman and badger selling his product on the street???? isn't that the same thing nino did............
Please login first to reply.
x