Enjoy an Additional 10% Off on All Sale Items - Use code: EXTRA10
August 8, 2012 @ 06:52 PM
mobbyluii

Post: 1984

Join Date: Nov 2011

lol but i know i got a big head and a fucked up hairline. been knowing for years.

+1 for admitting it.

IG: @mobbyluii

August 8, 2012 @ 06:52 PM
drewblocka

moderator

Post: 9627

Join Date: Oct 2007

Location: 707/562

you guys must be new here

Forum Administrator • @DREWKKAKE

August 8, 2012 @ 06:57 PM
supremeb4nine4

Post: 647

Join Date: Apr 2012

Location: Alaphabet City, NYC

lol but i know i got a big head and a fucked up hairline. been knowing for years.

yeh but ur a mod. ur supposed to be on your mod shit and drop ban hammer like fuck that... but we are not all the same so to each his own.... if i was getting called out. i wouldnt care if i know my flaws, i would go full retard even better if i had authoritycool

life

August 8, 2012 @ 07:02 PM
TwiggyDig

Post: 2416

Join Date: Sep 2008

Location: Bronx, New York / Lo...

haha handle mine? what you think im going to do ban him for saying i took an L and making a big head joke?

if i were to ban him for that kitty cat hoe man shit i would be suss.


#teamdrew
August 8, 2012 @ 07:06 PM
drewblocka

moderator

Post: 9627

Join Date: Oct 2007

Location: 707/562

you guys just always need something to argue about dont you.

twiggy whats good b cool

finna get this gym swoll on. not ducking replying for the next two hours btw.

Forum Administrator • @DREWKKAKE

August 8, 2012 @ 07:08 PM
datniqqararthur

Post: 292

Join Date: Dec 2011

Location: Elwood City

lol but i know i got a big head and a fucked up hairline. been knowing for years.

yeh but ur a mod. ur supposed to be on your mod shit and drop ban hammer like fuck that... but we are not all the same so to each his own.... if i was getting called out. i wouldnt care if i know my flaws, i would go full retard even better if i had authoritycool

note to admin, never let this bitch niqqa become mod.

Life was simple til we moved to tha hood.

August 8, 2012 @ 07:26 PM
supremeb4nine4

Post: 647

Join Date: Apr 2012

Location: Alaphabet City, NYC


note to admin, never let this bitch niqqa become mod.

yes because thats what i want to do with my life babysit yall niggas... fuckouttahere

life


Please login first to reply.
Back To Top